Annoncering

Collapse
No announcement yet.

kamptråd OB - AGF 30/09/2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Det ville bestemt ikke gøre mig noget hvis DH vendte snuden hjem...
    Han ville være guld værd for OB i denne fase

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Du kan jo være lige så dygtig du være vil i duelspil, hovedspil osv. Hvis du laver 1-3 kæmpefejl som han har haft for vane at lave, overskygger det jo alt det andet gode...
      Når det er sagt har jeg på ingen måde opgivet ham. Bare at hvis man "Udvikler sig enormt" plejer at betyde kampe hvor man ikke laver fejl. Og dem er der ikke mange af
      Det kan vi hurtigt blive enige om, men hvad er kuren mod 2. Divisionsfejl?
      Netop - det er spilletid og erfaring. Jeg tror tilpas meget på at han kan udvikle sig til en god superligaspiller. Får han fuld spilletid resten af sæsonen, og stadigvæk laver disse fejl i sidst del af sæsonen.. ja så kan man diskutere om man ikke skulle prøve noget andet.

      Men erfaring er det eneste som kan gøre ham bedre, og jeg synes han har bevist at vi skal give ham chancen. Samtidig med at han laver 1-2 kæmpefejl i kampen, så har han det også modsat - Han redder os flere gange, og han scorer mål. Han giver os så meget mere på dødbolde, og det synes jeg vi skal udnytte. Han skal videreudvikles, og jeg tror på ham!

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
        Det kan vi hurtigt blive enige om, men hvad er kuren mod 2. Divisionsfejl?
        Netop - det er spilletid og erfaring. Jeg tror tilpas meget på at han kan udvikle sig til en god superligaspiller. Får han fuld spilletid resten af sæsonen, og stadigvæk laver disse fejl i sidst del af sæsonen.. ja så kan man diskutere om man ikke skulle prøve noget andet.

        Men erfaring er det eneste som kan gøre ham bedre, og jeg synes han har bevist at vi skal give ham chancen. Samtidig med at han laver 1-2 kæmpefejl i kampen, så har han det også modsat - Han redder os flere gange, og han scorer mål. Han giver os så meget mere på dødbolde, og det synes jeg vi skal udnytte. Han skal videreudvikles, og jeg tror på ham!
        Vi må se.. Er ikke 100% så sikker som dig selvom jeg erkender hans kompetencer.. Men i vores situation kan vi ikke købe profiler til hele holdet og er jo nød til at give flere chancer end andre hold.. Tror stadig han er 3. Valg når Tverskov kommer tilbage i forsvaret

        Comment


          Er der nogen der ved hvor jeg kan se det straffe jeg mener der var der. Jeg har søgt på tv3+ og superliga.dk siderne
          Believe OB

          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            Syntes det var fantastisk at vi formåede at løfte spillet efter de første 20 minutter, det kunne havde gået grueligt galt så usikre vi var i starten, hvis AGF fik et mål


            Top 6 syntes urealistisk i den øjebliklige situation. Har vi et hold med et stort uforløst potentiale ?.

            Det giver så anledning til spørgsmålet er JH Gal eller Genial. ? Vil holdet rejse sig og spillere som bare har underpræsteret finde formen og sprudle, bevise at JH ikke har fejlet med sine indkøb.

            Så er 6 pladsen jo stadig mulig,

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
              Syntes det var fantastisk at vi formåede at løfte spillet efter de første 20 minutter, det kunne havde gået grueligt galt så usikre vi var i starten, hvis AGF fik et mål


              Top 6 syntes urealistisk i den øjebliklige situation. Har vi et hold med et stort uforløst potentiale ?.

              Det giver så anledning til spørgsmålet er JH Gal eller Genial. ? Vil holdet rejse sig og spillere som bare har underpræsteret finde formen og sprudle, bevise at JH ikke har fejlet med sine indkøb.

              Så er 6 pladsen jo stadig mulig,
              Hvis solen eksploderer i morgen, vil det jo også modbevise de eksperter der påstod det ikke ville ske de næste par milliarder år :D.

              Men skal der ikke være LIDT der tyder på noget, før man sepekulerer i det?
              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

              Jeg er ikke fan.
              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                Hvis solen eksploderer i morgen, vil det jo også modbevise de eksperter der påstod det ikke ville ske de næste par milliarder år :D.

                Men skal der ikke være LIDT der tyder på noget, før man sepekulerer i det?
                Jo der er et langt stykke vej endnu. Vi kan håbe på noget mere fremskridt før vinterpausen, og det lykkes JH og vores scout at finde forstærkninger.
                Håbe på at en spiller som Izuna, bare er i dårlig form og han kommer stærkt tilbage. Håber spillerne vågner mere op, nu da de har set hvilken opbakning der er til dem, og at de får smag for mere. Kan spille med større mod og selvtillid.

                Syntes det var en fin skalp vi tog igår, vi så meget dårlige ud i starten af kampen, men spillede os op og slog dem, en klub som også er en potentiel bejler til top 6.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
                  Jo der er et langt stykke vej endnu. Vi kan håbe på noget mere fremskridt før vinterpausen, og det lykkes JH og vores scout at finde forstærkninger.
                  Håbe på at en spiller som Izuna, bare er i dårlig form og han kommer stærkt tilbage. Håber spillerne vågner mere op, nu da de har set hvilken opbakning der er til dem, og at de får smag for mere. Kan spille med større mod og selvtillid.

                  Syntes det var en fin skalp vi tog igår, vi så meget dårlige ud i starten af kampen, men spillede os op og slog dem, en klub som også er en potentiel bejler til top 6.
                  Et hold der havde vundet 3 ud af 11 kampe og som generelt ikke vil have bolden ... formår at dominere os, i størstedelen af kampen.
                  Lyspunktet var at der pludselig også var gode afslutninger, men spillet var ikke godt og det bliver enormt svært at se os få point i de næste 2 kampe ... som jeg ser det.
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                  Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                  Comment


                    Alle burde gøre sig selv den tjeneste at tjekke videoen fra OB's facebook. Der er en kort video fra omklædningsrummet efter sejren..
                    Hvis man ikke får en klump i halsen efter dette skal man seriøst søge læge

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Alle burde gøre sig selv den tjeneste at tjekke videoen fra OB's facebook. Der er en kort video fra omklædningsrummet efter sejren..
                      Hvis man ikke får en klump i halsen efter dette skal man seriøst søge læge
                      Lige præcis. Jeg så den adskillige gange fredag og lørdag. Det er fantastisk, at se begejstringen og igen må man bare sige at Thrane går foran i fejringen. Det eneste ærgerlige ved videoen er, at der stod at de aldrig tidligere har filmet fra omklædningsrummet og aldrig kommer til det igen. Det er lige præcis sådanne videoer, som gør at mit OB-hjerte lige slår en ekstra gang.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                        Et hold der havde vundet 3 ud af 11 kampe og som generelt ikke vil have bolden ... formår at dominere os, i størstedelen af kampen.
                        Lyspunktet var at der pludselig også var gode afslutninger, men spillet var ikke godt og det bliver enormt svært at se os få point i de næste 2 kampe ... som jeg ser det.
                        Forhåbentlig får vi vores mest bolderobrende spiller på banen igen til næste kamp, og hvis Nana kan holde samme niveau og drysse lange diagonal afleveringer med den sikkerhed han viste i fredags mener jeg ikke at point(s) er en umulighed, men RFC har overrasket positivt denne sæson igen og der skal både held og dygtighed til
                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment

                        Working...
                        X