Annoncering

Collapse
No announcement yet.

kamptråd OB - AGF 30/09/2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
    Jeg ser 1-2 målet som Baretts fejl. Jeg er ret sikker på, vurderet ud fra andre situationer i kampen, at det er aftalen af KEP skal bakke op omkring Duncan, mens backerne så skal støde ind på de andre der måtte være i feltet. Og JBL står altså og sover i situationen.
    Den vurdering er helt enig i
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      #92
      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      Den vurdering er helt enig i
      Det er jeg også. Det er Barrett, der står og koger. Amini er kantspilleren, ham skal backen tag, når den ene centerforsvarer dækker forreste og den anden tager området omkring Dunken. Så den dér var Barrets fejl.

      MvH ChrisOB
      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

      Comment


        #93
        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
        Fy for pyffer det var vigtigt med 3 point i dag, holdkæft hvor er det lækkert... ved ikke om det var helt fortjent, og andre hold havde nok straffet os for vores fejl, men det blev 3 point og det er det vigtigste...

        God indsats af Joan i dag, og Myse gør også det han skal, og er tilbage i den vanlige stil. Tingager også en god figur, og så var det lækkert at Jønne fik scoret, og egentlig havde flere gode aktioner i en fin kamp fra hans side... Nana gør det egentlig også ok, i hvert fald set ud fra der ikke er suppebold i benene på ham...

        Omvendt, så er KEP igen dårlig og usikker, og Lund er heller ikke god i dag... Jeg håber på Tverskov og Tingager i midterforsvaret fremover...
        Tingager forærer en friløber væk og bliver også sat andre gange ... problemet er faktisk at vi kun har 1 god midterforsvarer!
        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

        Jeg er ikke fan.
        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

        Comment


          #94
          Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
          I dele af dagens kamp, gør han ganske rigtigt en god figur og scorer som du nævner vores føringsmål. Måske han vil blive bedre med kontinuerlig spilletid, men jeg tvivler på at han nogensinde bliver god nok.
          Vi er på lige omtrent 50% af kampene, måske 40% ... hvor han forærer et mål eller en helt oplagt chance væk til modstanderne ... i en eller flere af dem har det endda været flere gange i kampen.
          Tingager har åbenbart meget kredit, eller forventningerne er ikke så høje, for han har godt nok været giftig for os ... i den forkerte ende.
          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

          Jeg er ikke fan.
          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

          Comment


            #95
            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
            jo - men i det lange løb - når vi kigger hen mod nedrykningsspillet - så er det vigtigt. Så lad dem bare spille 1-1

            husk nu at opdatere din stilling løbende ;)
            Ja det er ligegyldig om vi er er 12 eller 13 nu, at hente to point på begge hold lige over os er perfekt... Så må Horsens og EfB egentlig gerne gøre det samme i dag...
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              #96
              Oprindeligt indsendt af marle Se indlæg
              Hvis der skal drysses lidt malurt i bægeret, så må det også være, at KEP ligner AMC i sine sidste OB-dage. Dvs. masser af placeringsfejl (som ved 1-2 reduceringen), men altid den første til at skælde ud på sidemanden. Det er fandme gift for et hold at have den type som anfører.
              Jeg sidder med samme tanker...
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                #97
                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                Tingager forærer en friløber væk og bliver også sat andre gange ... problemet er faktisk at vi kun har 1 god midterforsvarer!
                Enig... og når den ene vi har så også skal vikariere på midtbanen...

                Jeg vil dog gerne beholde Tingager, for det det første ved det at han i mine øjne er bedre end KEP, men jo også pga. alderen, han må formodes at forbedre sig, og kunne blive en god reserve selv på et top-6 hold...
                Jeg skal da så også erkende, jeg tror ikke der bliver pillet meget ved vores midterforsvar de næste vinduer, så vi må nok indstille os på denne 3-kløver...
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  #98
                  Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                  Tingager forærer en friløber væk og bliver også sat andre gange ... problemet er faktisk at vi kun har 1 god midterforsvarer!
                  Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                  Vi er på lige omtrent 50% af kampene, måske 40% ... hvor han forærer et mål eller en helt oplagt chance væk til modstanderne ... i en eller flere af dem har det endda været flere gange i kampen.
                  Tingager har åbenbart meget kredit, eller forventningerne er ikke så høje, for han har godt nok været giftig for os ... i den forkerte ende.
                  Fuldstændig enig. Jeg er altså stadig ikke imponeret specielt over ham. Kan ikke mindes at have set en midtforsvarer i OB der laver så mange graverende fejl og indblandet i så mange mål som ham.. Han har sine forcer ja. Og er en super fin fyr. Men er på ingen måde tryg ved ham i forsvaret

                  Comment


                    #99
                    Formode at han forbedre sig?
                    Jeg synes det står soleklart, at han udvikler sig enormt kamp for kamp. Han laver mange fejl, og vi taler rigtig store fejl til tider. Men jeg synes han har været god, og det bunder selvfølgelig i mine forventninger til ham, men jeg er glad så længe man kan se han udvikler sig. Han kommer fra 2. Division, og er 23 år. Med massere af spilletid, så garanterer jeg at han kommer til at give langt mere værdi end KEP. Jeg synes Tingager er en spændende spiller, og ender vi alligevel i nedryknings playoff, så vil jeg gerne se hvor meget han kan udvikle sig til næste sæson med fuld spilletid in mente fra et evt. Nedryknings playoff.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                      Enig... og når den ene vi har så også skal vikariere på midtbanen...

                      Jeg vil dog gerne beholde Tingager, for det det første ved det at han i mine øjne er bedre end KEP, men jo også pga. alderen, han må formodes at forbedre sig, og kunne blive en god reserve selv på et top-6 hold...
                      Jeg skal da så også erkende, jeg tror ikke der bliver pillet meget ved vores midterforsvar de næste vinduer, så vi må nok indstille os på denne 3-kløver...
                      Det tror jeg du har ret i.. Så skal det være at Høegh blev træt af bænken og gerne ville hjem. Så skulle der nok laves plads.. eller noget lækkert blev os tilbudt vi ikke kunne sige nej til..

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af marle Se indlæg
                        Hvis der skal drysses lidt malurt i bægeret, så må det også være, at KEP ligner AMC i sine sidste OB-dage. Dvs. masser af placeringsfejl (som ved 1-2 reduceringen), men altid den første til at skælde ud på sidemanden. Det er fandme gift for et hold at have den type som anfører.
                        Fuldstændig uenig. Overall set er KEP en kende bedre end det vi havde sidste sæson og kan på ingen måde lastes for målet til 1-2.. Kan kun være Barret eller at midtbanespillerne ikke når med hjem

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                          Formode at han forbedre sig?
                          Jeg synes det står soleklart, at han udvikler sig enormt kamp for kamp. Han laver mange fejl, og vi taler rigtig store fejl til tider. Men jeg synes han har været god, og det bunder selvfølgelig i mine forventninger til ham, men jeg er glad så længe man kan se han udvikler sig. Han kommer fra 2. Division, og er 23 år. Med massere af spilletid, så garanterer jeg at han kommer til at give langt mere værdi end KEP. Jeg synes Tingager er en spændende spiller, og ender vi alligevel i nedryknings playoff, så vil jeg gerne se hvor meget han kan udvikle sig til næste sæson med fuld spilletid in mente fra et evt. Nedryknings playoff.
                          Kunne ikke sige det bedre selv.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                            Formode at han forbedre sig?
                            Jeg synes det står soleklart, at han udvikler sig enormt kamp for kamp. Han laver mange fejl, og vi taler rigtig store fejl til tider. Men jeg synes han har været god, og det bunder selvfølgelig i mine forventninger til ham, men jeg er glad så længe man kan se han udvikler sig. Han kommer fra 2. Division, og er 23 år. Med massere af spilletid, så garanterer jeg at han kommer til at give langt mere værdi end KEP. Jeg synes Tingager er en spændende spiller, og ender vi alligevel i nedryknings playoff, så vil jeg gerne se hvor meget han kan udvikle sig til næste sæson med fuld spilletid in mente fra et evt. Nedryknings playoff.
                            Jeg kan jo ikke sige det med sikkerhed men enig, jeg skulle nok have formuleret mig anderledes, for det skulle bestemt ikke forstås som at han ikke allerede udvikler sig...
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Det tror jeg du har ret i.. Så skal det være at Høegh blev træt af bænken og gerne ville hjem. Så skulle der nok laves plads.. eller noget lækkert blev os tilbudt vi ikke kunne sige nej til..
                              Det ville bestemt ikke gøre mig noget hvis DH vendte snuden hjem...
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                                Formode at han forbedre sig?
                                Jeg synes det står soleklart, at han udvikler sig enormt kamp for kamp. Han laver mange fejl, og vi taler rigtig store fejl til tider. Men jeg synes han har været god, og det bunder selvfølgelig i mine forventninger til ham, men jeg er glad så længe man kan se han udvikler sig. Han kommer fra 2. Division, og er 23 år. Med massere af spilletid, så garanterer jeg at han kommer til at give langt mere værdi end KEP. Jeg synes Tingager er en spændende spiller, og ender vi alligevel i nedryknings playoff, så vil jeg gerne se hvor meget han kan udvikle sig til næste sæson med fuld spilletid in mente fra et evt. Nedryknings playoff.
                                Du kan jo være lige så dygtig du være vil i duelspil, hovedspil osv. Hvis du laver 1-3 kæmpefejl som han har haft for vane at lave, overskygger det jo alt det andet gode...
                                Når det er sagt har jeg på ingen måde opgivet ham. Bare at hvis man "Udvikler sig enormt" plejer at betyde kampe hvor man ikke laver fejl. Og dem er der ikke mange af

                                Comment

                                Working...
                                X