Annoncering

Collapse
No announcement yet.

kamptråd OB - AGF 30/09/2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Og SIF på 1-1 mod FcN... Fint hvis det kunne holde, selvom vi godt nok vil blive overhalet af SIF igen...
    jo - men i det lange løb - når vi kigger hen mod nedrykningsspillet - så er det vigtigt. Så lad dem bare spille 1-1

    husk nu at opdatere din stilling løbende ;)

    Comment


      #77
      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
      lignede det - men svært at se selv på tv billederne
      har ikke set det på tv endnu, men fra min plads var det klart og stort (helt upartisk naturligvis)!
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        #78
        Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
        Det er muligt, men han laver også en kæmpe fejl i første halvleg som fører til en friløber til AGF. Han er og bliver ikke god nok. Dertil er han for ringe på kuglen.
        jeg er nu ret glad for ham i dag - blokere ihvertfald 1 men mener faktisk det var 2 blokeringer han havde på rigtigt giftige forsøg fra GF. Og så ender han lige vores måltørke :)

        Alene hans højde og fysik gør ham rigtigt spændende, og så mange kampe på superliga niveau har han da vidst ikke fået endnu. Kunne sagtens se fornuften i at bruge resten af denne sæson (der jo medmindre det går helt ad helvede til, mere eller mindre bare skal bruges som forberedelse på næste sæson) på at spille ham mere ind - men kræver nok; 1. mere fast spilletid og 2. den rigtige makker der kan styre og guide ham....

        Comment


          #79
          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          har ikke set det på tv endnu, men fra min plads var det klart og stort (helt upartisk naturligvis)!
          kan sagtens have været klart - kameraet fangede det bare ikke så tydeligt - og da vi jo ikke mødte hverken fck eller bif var det vel begrænset hvor mange kameraer de gad slæbe med til odense ;)

          Comment


            #80
            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
            jeg er nu ret glad for ham i dag - blokere ihvertfald 1 men mener faktisk det var 2 blokeringer han havde på rigtigt giftige forsøg fra GF. Og så ender han lige vores måltørke :)

            Alene hans højde og fysik gør ham rigtigt spændende, og så mange kampe på superliga niveau har han da vidst ikke fået endnu. Kunne sagtens se fornuften i at bruge resten af denne sæson (der jo medmindre det går helt ad helvede til, mere eller mindre bare skal bruges som forberedelse på næste sæson) på at spille ham mere ind - men kræver nok; 1. mere fast spilletid og 2. den rigtige makker der kan styre og guide ham....
            I dele af dagens kamp, gør han ganske rigtigt en god figur og scorer som du nævner vores føringsmål. Måske han vil blive bedre med kontinuerlig spilletid, men jeg tvivler på at han nogensinde bliver god nok.

            Comment


              #81
              Hold nu op for en dag :) fedt med 3p

              Og med dem jeg har Joan væddemål med.. kan vi få indskrevet nogle assist point ind også så jeg når op på de 8 :)
              Fordi han ligner da vores nye assistkonge

              Comment


                #82
                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                har ikke set det på tv endnu, men fra min plads var det klart og stort (helt upartisk naturligvis)!
                Syntes den er ret tydelig. Han bliver ramt to gange på benet, første gang gør at hans egne ben rammer hinanden og han derfor er ved at vælte, og så bliver han ramt igen. Klart straffe

                Comment


                  #83
                  Fantastisk oplevelse idag.
                  Holdet fightede sig i kampen.
                  Har ingen tvivl mere at Joan bliver rigtigt godt. Han udfordrer modstander igen og igen, viser en fin teknik og en fantastisk attitude og indsats i offensiven og defensiven.
                  Synes Nana spillede sig i holdet. Meget aggressiv og med en fin øje for offensive muligheder.
                  Og hvad er det fint med Gryte! Han udstråler en sikkerhed helt op til tribunen. Endelig skal man ikke mere lukke øjene når modstander kommer i nærheden af feltet.
                  Håber scoring hjælper Jønsson. Han viser gode momenter men synes der mangler den sidste selvtillid ofte.
                  Kampen viste også store mangler: AGF pressede os hård og lang tid uden at vi kunne spille os fri. Men kampen viste også vejen: Vi SKAL fighte os i kampene. Og synes holdet har forstået det og vil det.
                  Så en rigtig god og forhåbentlig fremvisende dag.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    #84
                    Hvis der skal drysses lidt malurt i bægeret, så må det også være, at KEP ligner AMC i sine sidste OB-dage. Dvs. masser af placeringsfejl (som ved 1-2 reduceringen), men altid den første til at skælde ud på sidemanden. Det er fandme gift for et hold at have den type som anfører.

                    Comment


                      #85
                      KEP er jeg slet ikke fan af. Han ser rigtig skidt ud. Havde mine bange anelser efter vores sidste hjemmekamp i sidste sæson, hvor han spillede for AAB. Der lignede han bestemt heller ikke en man havde lyst til at have på sit hold.

                      Vil til enhver tid satse på Tverskov og Tingager. Jeg kan også sagtens se Tverskov på midten, så der er plads til KEP, men umiddelbart ville jeg foretrække KEP på bænken, da vi har nogle gode midtbanefolk. Nana så spændende ud, så det kunne være sjovt at se ham og Makrini.

                      Comment


                        #86
                        Oprindeligt indsendt af marle Se indlæg
                        Hvis der skal drysses lidt malurt i bægeret, så må det også være, at KEP ligner AMC i sine sidste OB-dage. Dvs. masser af placeringsfejl (som ved 1-2 reduceringen), men altid den første til at skælde ud på sidemanden. Det er fandme gift for et hold at have den type som anfører.
                        Syntes du er lidt hård ved vores kaptajn. Han kæmper til blodet sprøjter. Har fine ingreb, og GF holdes jo nede på et minimum af chancer. De skaber jo stort set intet selv. Ved målet bør Barret hjælpe til. KEP ser i mine øjne noget bedre ud end den gamle AMC

                        Comment


                          #87
                          Oprindeligt indsendt af marle Se indlæg
                          Hvis der skal drysses lidt malurt i bægeret, så må det også være, at KEP ligner AMC i sine sidste OB-dage. Dvs. masser af placeringsfejl (som ved 1-2 reduceringen), men altid den første til at skælde ud på sidemanden. Det er fandme gift for et hold at have den type som anfører.
                          Jeg ser 1-2 målet som Baretts fejl. Jeg er ret sikker på, vurderet ud fra andre situationer i kampen, at det er aftalen af KEP skal bakke op omkring Duncan, mens backerne så skal støde ind på de andre der måtte være i feltet. Og JBL står altså og sover i situationen.

                          Comment


                            #88
                            Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
                            Det er muligt, men han laver også en kæmpe fejl i første halvleg som fører til en friløber til AGF. Han er og bliver ikke god nok. Dertil er han for ringe på kuglen.
                            Slet ikke enig. Han spiller med stor risiko og holder ikke igen, hvilket virker helt bevidst for hans og Kents side. Stor respekt for at man ikke bare sparker væk, men bruger kampene på at øve det svære.
                            Han blandt de bedste signinger vi har gjort de seneste år. De fejl han begår vil ikke ske når han får lidt mere rutine.. Han har vel knap spillet 15 kampe endnu?

                            Comment


                              #89
                              Oprindeligt indsendt af René Se indlæg
                              Slet ikke enig. Han spiller med stor risiko og holder ikke igen, hvilket virker helt bevidst for hans og Kents side. Stor respekt for at man ikke bare sparker væk, men bruger kampene på at øve det svære.
                              Han blandt de bedste signinger vi har gjort de seneste år. De fejl han begår vil ikke ske når han får lidt mere rutine.. Han har vel knap spillet 15 kampe endnu?
                              Det skal der også være plads til - altså uenighed - men synes simpelthen han er for teknisk dårlig. Specielt når han spiller med KEP som makker. Vi har alt for svært ved at spille bolden frem fra de bagerste rækker, og her synes jeg hans begrænsede teknik hæmmer ham. Bevares, han kan blive en god forsvarsspiller, men nogen top-6 spiller bliver han næppe.

                              Comment


                                #90
                                3 points er vigtige - indstillingen i kampen er supervigtig - men nu skal vi lige igennem de næste 2 kampe, så kan vi begynde at tale om, at det lysner. første prioritet i vinterpausen må være konkurrence i angrebet - der skal købes en angriber, som kan gå ind og true de faste på deres pladser. - resten af holdet er jeg i og for sig ganske tilfreds med...
                                JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
                                JM Barometer 1
                                2 3 4 5 6 7 8 9 10

                                Comment

                                Working...
                                X