Oprindeligt indsendt af driflin
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
kamptråd OB - AGF 30/09/2016
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægDen vurdering er helt enig i
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægFy for pyffer det var vigtigt med 3 point i dag, holdkæft hvor er det lækkert... ved ikke om det var helt fortjent, og andre hold havde nok straffet os for vores fejl, men det blev 3 point og det er det vigtigste...
God indsats af Joan i dag, og Myse gør også det han skal, og er tilbage i den vanlige stil. Tingager også en god figur, og så var det lækkert at Jønne fik scoret, og egentlig havde flere gode aktioner i en fin kamp fra hans side... Nana gør det egentlig også ok, i hvert fald set ud fra der ikke er suppebold i benene på ham...
Omvendt, så er KEP igen dårlig og usikker, og Lund er heller ikke god i dag... Jeg håber på Tverskov og Tingager i midterforsvaret fremover...Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlægI dele af dagens kamp, gør han ganske rigtigt en god figur og scorer som du nævner vores føringsmål. Måske han vil blive bedre med kontinuerlig spilletid, men jeg tvivler på at han nogensinde bliver god nok.
Tingager har åbenbart meget kredit, eller forventningerne er ikke så høje, for han har godt nok været giftig for os ... i den forkerte ende.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægjo - men i det lange løb - når vi kigger hen mod nedrykningsspillet - så er det vigtigt. Så lad dem bare spille 1-1
husk nu at opdatere din stilling løbende ;)Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af marle Se indlægHvis der skal drysses lidt malurt i bægeret, så må det også være, at KEP ligner AMC i sine sidste OB-dage. Dvs. masser af placeringsfejl (som ved 1-2 reduceringen), men altid den første til at skælde ud på sidemanden. Det er fandme gift for et hold at have den type som anfører.Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægTingager forærer en friløber væk og bliver også sat andre gange ... problemet er faktisk at vi kun har 1 god midterforsvarer!
Jeg vil dog gerne beholde Tingager, for det det første ved det at han i mine øjne er bedre end KEP, men jo også pga. alderen, han må formodes at forbedre sig, og kunne blive en god reserve selv på et top-6 hold...
Jeg skal da så også erkende, jeg tror ikke der bliver pillet meget ved vores midterforsvar de næste vinduer, så vi må nok indstille os på denne 3-kløver...Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægTingager forærer en friløber væk og bliver også sat andre gange ... problemet er faktisk at vi kun har 1 god midterforsvarer!Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægVi er på lige omtrent 50% af kampene, måske 40% ... hvor han forærer et mål eller en helt oplagt chance væk til modstanderne ... i en eller flere af dem har det endda været flere gange i kampen.
Tingager har åbenbart meget kredit, eller forventningerne er ikke så høje, for han har godt nok været giftig for os ... i den forkerte ende.
Comment
-
Formode at han forbedre sig?
Jeg synes det står soleklart, at han udvikler sig enormt kamp for kamp. Han laver mange fejl, og vi taler rigtig store fejl til tider. Men jeg synes han har været god, og det bunder selvfølgelig i mine forventninger til ham, men jeg er glad så længe man kan se han udvikler sig. Han kommer fra 2. Division, og er 23 år. Med massere af spilletid, så garanterer jeg at han kommer til at give langt mere værdi end KEP. Jeg synes Tingager er en spændende spiller, og ender vi alligevel i nedryknings playoff, så vil jeg gerne se hvor meget han kan udvikle sig til næste sæson med fuld spilletid in mente fra et evt. Nedryknings playoff.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægEnig... og når den ene vi har så også skal vikariere på midtbanen...
Jeg vil dog gerne beholde Tingager, for det det første ved det at han i mine øjne er bedre end KEP, men jo også pga. alderen, han må formodes at forbedre sig, og kunne blive en god reserve selv på et top-6 hold...
Jeg skal da så også erkende, jeg tror ikke der bliver pillet meget ved vores midterforsvar de næste vinduer, så vi må nok indstille os på denne 3-kløver...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af marle Se indlægHvis der skal drysses lidt malurt i bægeret, så må det også være, at KEP ligner AMC i sine sidste OB-dage. Dvs. masser af placeringsfejl (som ved 1-2 reduceringen), men altid den første til at skælde ud på sidemanden. Det er fandme gift for et hold at have den type som anfører.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlægFormode at han forbedre sig?
Jeg synes det står soleklart, at han udvikler sig enormt kamp for kamp. Han laver mange fejl, og vi taler rigtig store fejl til tider. Men jeg synes han har været god, og det bunder selvfølgelig i mine forventninger til ham, men jeg er glad så længe man kan se han udvikler sig. Han kommer fra 2. Division, og er 23 år. Med massere af spilletid, så garanterer jeg at han kommer til at give langt mere værdi end KEP. Jeg synes Tingager er en spændende spiller, og ender vi alligevel i nedryknings playoff, så vil jeg gerne se hvor meget han kan udvikle sig til næste sæson med fuld spilletid in mente fra et evt. Nedryknings playoff.
Comment
-
Jeg synes det står soleklart, at han udvikler sig enormt kamp for kamp. Han laver mange fejl, og vi taler rigtig store fejl til tider. Men jeg synes han har været god, og det bunder selvfølgelig i mine forventninger til ham, men jeg er glad så længe man kan se han udvikler sig. Han kommer fra 2. Division, og er 23 år. Med massere af spilletid, så garanterer jeg at han kommer til at give langt mere værdi end KEP. Jeg synes Tingager er en spændende spiller, og ender vi alligevel i nedryknings playoff, så vil jeg gerne se hvor meget han kan udvikle sig til næste sæson med fuld spilletid in mente fra et evt. Nedryknings playoff.Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægDet tror jeg du har ret i.. Så skal det være at Høegh blev træt af bænken og gerne ville hjem. Så skulle der nok laves plads.. eller noget lækkert blev os tilbudt vi ikke kunne sige nej til..Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Når det er sagt har jeg på ingen måde opgivet ham. Bare at hvis man "Udvikler sig enormt" plejer at betyde kampe hvor man ikke laver fejl. Og dem er der ikke mange af
Comment
Comment