Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Operation motivation pt 2. - Sammen for OB

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Claus Se indlæg
    JH og resten af ledelsen tager os fans for givet - det er der ingen tvivl om - som jeg ser det er det eneste vi kan gøre at ramme dem hvor det gør mest ondt - på pengepungen...
    Jeg har ingen løsning eller forslag til hvordan det skal gøres, men "ingen os uden jer" er vejen frem - enten er vi sammen om det ellers sejler i jeres egen sø

Leave a comment:

• RASH
    replied
    Oprindeligt indsendt af Claus Se indlæg
    JH og resten af ledelsen tager os fans for givet - det er der ingen tvivl om - som jeg ser det er det eneste vi kan gøre at ramme dem hvor det gør mest ondt - på pengepungen...
    Jeg har ingen løsning eller forslag til hvordan det skal gøres, men "ingen os uden jer" er vejen frem - enten er vi sammen om det ellers sejler i jeres egen sø

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
    Nej, det er Julius Eskesen, som jo normalt ikke er en del af Superligatruppen, der af en eller anden grund render rundt og træner i nr. 12 på træningslejren. Mere er der såmænd næppe i det
    Roger that...

Leave a comment:

• Limefrugten
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Har de givet nr. 12 til en spiller..?
    Nej, det er Julius Eskesen, som jo normalt ikke er en del af Superligatruppen, der af en eller anden grund render rundt og træner i nr. 12 på træningslejren. Mere er der såmænd næppe i det

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    Har de givet nr. 12 til en spiller..?

Leave a comment:

• Claus
    replied

Leave a comment:

• Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Marco1887 Se indlæg
    Der sendes MANGE uuofficielle til Horsens.

Drengene skal bakkes op. Uanset hvad .
    Det lyder godt

Leave a comment:

• Marco1887
    replied
    Der sendes MANGE uuofficielle til Horsens.

Drengene skal bakkes op. Uanset hvad .

Leave a comment:

• Marco1887
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
    Den hører måske mere til her..

Hvad fanden skete der nogensinde med ham SLO'en? Jeg har aldrig set ham, hørt ham, eller hørt om ham.. Kom han nogensinde igang, eller blev han sendt af helvedes til af JH og co.?

https://youtu.be/O8Pkj637leg

"Jeg skal være bindeled mellem klub og fans"

"Hvis fansene har noget klubben skal vide, så er jeg formidleren til klubben, og omvendt".

Altsåå......
    Han er ikke SLO mere.

Leave a comment:

• Kogtbaby88
    replied
    Den hører måske mere til her..

Hvad fanden skete der nogensinde med ham SLO'en? Jeg har aldrig set ham, hørt ham, eller hørt om ham.. Kom han nogensinde igang, eller blev han sendt af helvedes til af JH og co.?

https://youtu.be/O8Pkj637leg

"Jeg skal være bindeled mellem klub og fans"

"Hvis fansene har noget klubben skal vide, så er jeg formidleren til klubben, og omvendt".

Altsåå......

Leave a comment:

• Tåhyler
    replied
    Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
    Er vi ikke forbi "vi tror på jer drenge"? Hvad med en sjov aktion med inspiration fra udlandet? Eller at dele røde trøjer ud foran stadion og lave et banner: "Husk Vejle Boldklub"?
    Men det er jo det, vi ikke gør (endnu).
    Den med Vejle er god.

Leave a comment:

• fynsland_85
    replied
    Er vi ikke forbi "vi tror på jer drenge"? Hvad med en sjov aktion med inspiration fra udlandet? Eller at dele røde trøjer ud foran stadion og lave et banner: "Husk Vejle Boldklub"?

Leave a comment:

• ChrisOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Jeg synes man skal hjælpe holdet i stedet. De har brug for fansene.
    Ikke at jeg ikke er enig, men jeg synes altså ikke den, trods alt, flotte støtte, som vi gav dem i efteråret ikke rigtigt viste, at de har "brug" for os. Either way scorede de ikke mange mål. Either way spillede de bolden monotont rundt og brændte de få chancer, der blev skabt. Hvad de har brug for er bedre ledelse.

Du kan ikke blive ved med at bede drænede fans at hive sig selv op med hårrødderne, når dem der tegner klubben ikke anser os for andet end kunder, og gør grin med vores intelligens med deres konstante og forkvaklede meldinger om truppen og klubbens tilstand.

Alle mennesker har et breaking point - og det er ved at blive nået.

MvH ChrisOB

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Ja fansne skal gøre noget ekstra i svære tider men ledelsen behøver ikke.. Vi skal bare følge strømmen som blinde får

Leave a comment:

• Magge
    replied

Det kniber lidt for JH og resten af ledelsen at vise det

Leave a comment:

Working...
X