Oprindeligt indsendt af Claus
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Operation motivation pt 2. - Sammen for OB
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Claus Se indlægJH og resten af ledelsen tager os fans for givet - det er der ingen tvivl om - som jeg ser det er det eneste vi kan gøre at ramme dem hvor det gør mest ondt - på pengepungen...
Jeg har ingen løsning eller forslag til hvordan det skal gøres, men "ingen os uden jer" er vejen frem - enten er vi sammen om det ellers sejler i jeres egen sø
Leave a comment:
-
Nej, det er Julius Eskesen, som jo normalt ikke er en del af Superligatruppen, der af en eller anden grund render rundt og træner i nr. 12 på træningslejren. Mere er der såmænd næppe i detOprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægHar de givet nr. 12 til en spiller..?
Leave a comment:
-
JH og resten af ledelsen tager os fans for givet - det er der ingen tvivl om - som jeg ser det er det eneste vi kan gøre at ramme dem hvor det gør mest ondt - på pengepungen...
Jeg har ingen løsning eller forslag til hvordan det skal gøres, men "ingen os uden jer" er vejen frem - enten er vi sammen om det ellers sejler i jeres egen sø
Leave a comment:
-
Der sendes MANGE uuofficielle til Horsens.
Drengene skal bakkes op. Uanset hvad .
Leave a comment:
-
Han er ikke SLO mere.Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlægDen hører måske mere til her..
Hvad fanden skete der nogensinde med ham SLO'en? Jeg har aldrig set ham, hørt ham, eller hørt om ham.. Kom han nogensinde igang, eller blev han sendt af helvedes til af JH og co.?
https://youtu.be/O8Pkj637leg
"Jeg skal være bindeled mellem klub og fans"
"Hvis fansene har noget klubben skal vide, så er jeg formidleren til klubben, og omvendt".
Altsåå......
Leave a comment:
-
Den hører måske mere til her..
Hvad fanden skete der nogensinde med ham SLO'en? Jeg har aldrig set ham, hørt ham, eller hørt om ham.. Kom han nogensinde igang, eller blev han sendt af helvedes til af JH og co.?
https://youtu.be/O8Pkj637leg
"Jeg skal være bindeled mellem klub og fans"
"Hvis fansene har noget klubben skal vide, så er jeg formidleren til klubben, og omvendt".
Altsåå......
Leave a comment:
-
Men det er jo det, vi ikke gør (endnu).Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlægEr vi ikke forbi "vi tror på jer drenge"? Hvad med en sjov aktion med inspiration fra udlandet? Eller at dele røde trøjer ud foran stadion og lave et banner: "Husk Vejle Boldklub"?
Den med Vejle er god.
Leave a comment:
-
Er vi ikke forbi "vi tror på jer drenge"? Hvad med en sjov aktion med inspiration fra udlandet? Eller at dele røde trøjer ud foran stadion og lave et banner: "Husk Vejle Boldklub"?
Leave a comment:
-
Ikke at jeg ikke er enig, men jeg synes altså ikke den, trods alt, flotte støtte, som vi gav dem i efteråret ikke rigtigt viste, at de har "brug" for os. Either way scorede de ikke mange mål. Either way spillede de bolden monotont rundt og brændte de få chancer, der blev skabt. Hvad de har brug for er bedre ledelse.Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægJeg synes man skal hjælpe holdet i stedet. De har brug for fansene.
Du kan ikke blive ved med at bede drænede fans at hive sig selv op med hårrødderne, når dem der tegner klubben ikke anser os for andet end kunder, og gør grin med vores intelligens med deres konstante og forkvaklede meldinger om truppen og klubbens tilstand.
Alle mennesker har et breaking point - og det er ved at blive nået.
MvH ChrisOB
Leave a comment:
Leave a comment: