Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-AGF 30/9

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt OB-AGF 30/9

    Nåh. Nederlag nummer 7 truer men lad os se. En 0-0 er vel ikke umulig..
    Izunna var igen mega ringe og burde ryge af til fredag. Men gør det nok ikke

    Gryte
    Desler KEP Tverskov Lund
    Joan Makrini Izu Yao
    Fester Mikkelsen

    #2
    Mon der er over 3.000 som gider tage på stadion?

    Comment


      #3
      Ved man overhovedet hvor lang tid AK er ude?

      Jeg vil gerne se

      Gryte
      Desler KEP Tingager Lund
      Joan Makrini Tverskov Yao
      AK Fester

      Er AK ikke klar, så vil jeg gerne prøve Jönsson på toppen, fordi han passer ikke ind de andre steder på banen.

      Er JBL eller Pereira klar, så skal en af dem erstatte Lund. Helst JBL.
      Last edited by Kogtbaby88; 25-09-2016, 18:45.

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
        Mon der er over 3.000 som gider tage på stadion?
        Ikke hvis de skal betale for det, men mon ikke vi snart nærmer os et punkt, hvor OB giver fri adgang, samt en pølse + fadøl. - ellers bliver der gabende tomt.

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
          Ved man overhovedet hvor lang tid AK er ude?
          Nej det er vist ubestemt tid. Og da han ikke har trænet længe har det jo også lange udsigter inden ham er fit til kamp

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Nej det er vist ubestemt tid. Og da han ikke har trænet længe har det jo også lange udsigter inden ham er fit til kamp
            står det så slemt til? Pis.....bliver da mere og mere tilfreds med at der blev smidt en 5 årig kontrakt efter ham.......godt givet ud

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
              står det så slemt til? Pis.....bliver da mere og mere tilfreds med at der blev smidt en 5 årig kontrakt efter ham.......godt givet ud
              Lad os håbe de finder en løsning på problemet og at han kommer fit tilbage. Så skal han nok levere godt for OB..

              tror han bliver farlig i 1. Div

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
                Mon der er over 3.000 som gider tage på stadion?
                Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                Ikke hvis de skal betale for det, men mon ikke vi snart nærmer os et punkt, hvor OB giver fri adgang, samt en pølse + fadøl. - ellers bliver der gabende tomt.
                Kommer med min søn til kampen. Selvom det er lort og pis med vores ledelse imo så er det et øjeblik hvor man skal støtte holdet. Så lad os give alt på Stiften, det er ja også hvad vi forventer af holdet.
                Til mindst kan vi ja dø i støvlerne - på banen og på tribunen.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                  Kommer med min søn til kampen. Selvom det er lort og pis med vores ledelse imo så er det et øjeblik hvor man skal støtte holdet. Så lad os give alt på Stiften, det er ja også hvad vi forventer af holdet.
                  Til mindst kan vi ja dø i støvlerne - på banen og på tribunen.
                  Så fedt 👍 Er desværre ikke muligt for mig på fredag da jeg er på tur i Tyskland
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    #10
                    AK måske klar til fredag

                    http://www.fyens.dk/sport/OB-Anders-...rtikel/3076606

                    Comment


                      #11
                      Er optimistisk og tror på en sejr på 2-1, selvom der mangler selvtillid blandt spillerne. Så gode er AGF heller ikke. Hvis ikke spillerne kommer ud med ild i øjnene og en massiv vilje til at sætte AGF på plads foran de få tusinde mennesker, som trods alt vælger at bruge en fredag aften på stadion, så har truppen givet op, og Kent Nielsen bliver fyret.
                      OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                      Comment


                        #12
                        Har før haft held med at sige 2-2 mellem de to hold, med OB foran ved pausen, så det prøver jeg igen. Muligvis Joan som første målscorer...

                        Og så er jeg ikke ret begejstret for programmet denne runde, hvor 6 af de nederste 7 møder hinanden... det bliver godt nok spændende...
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          #13
                          Hvis initiativet fra os fans bliver fuldbragt så må spillerne i højeste grad være vilde efter at give alt for at vi får en god aften på stadion. Agf er meget ustabile, de kan have rigtig fine kampe, hvor Glens direkte stil bare spiller, men andre gange ser det usammenhængende ud, og så er deres defensiv meget usikker. Derfor er de svære at blive kloge på. Generelt handler det ligesom i alle andre kampe at komme med den rette energi, for ellers erobre de bolde højt på banen og spiller direkte på Dunken, hvor de foretager gode løb omkring ham, men råber og skriger hele stiften som vi håber på, så burde energien være til det undgås. Så må vi så se om vi også kan bære dem frem til at score en basse, og helst flere. Får vi et mål hurtigt tror jeg meget vil kunne forløses!

                          Comment


                            #14
                            Jeg tror på 7.000+ på fredag, vi fans og klubben gør alt for at folk kommer og mon ikke det bære frugt ;).

                            Comment


                              #15
                              Odds på KN fyring efter i morgen

                              http://www.fyens.dk/navne/Navnligt-N...rtikel/3078342

                              Comment

                              Working...
                              X