Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-AGF 30/9

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Jeg er ked af at jeg ikke kan komme. Gratis øl og burger lokker - ikke spillet.

    Jeg husker en i forsvaret for nogle år siden fortalte at det var meget demotiverende at forsvaret knoklede og sørgede for der gik meget få mål ind når holdet ikke havde angribere der kunne lave mål. Et hold skal have tre klasseangribere. Vi har to, der er småskadede. Vi har tidligere haft NUL klasseangribere.
    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

    OB - engang var vi gode

    Comment


      #32
      Der er godt nok mange AGF'ere, der vil forsikre mig om, at OB vinder denne her.

      For AGF "er jo så gode til at sætte kriseramte hold i gang igen".

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
        Der er godt nok mange AGF'ere, der vil forsikre mig om, at OB vinder denne her.

        For AGF "er jo så gode til at sætte kriseramte hold i gang igen".
        Alle hold der taber meget er gode til, at sætte andre hold der taber meget i gang igen :).
        Vil tro det er helt uden undtagelse ... det er egentlig bare ren sandsynlighedsregning.
        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

        Jeg er ikke fan.
        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

        Comment


          #34
          Lyset er tændt på stadion. Det bliver en god aften.

          Comment


            #35
            Øj øj øj, hvor er jeg træt af, at jeg ikke kan være med i dag!

            Det her ville jeg rigtigt gerne være en del af, men "desværre" har jeg en anden aftale, som jeg ikke kan eller vil løbe fra (aftalt for 6 mdr. siden).

            Må følge første del af kampen på tv, og krydse fingre!
            Mvh Kent

            Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

            Comment


              #36
              WUHUUU hvor jeg glæder mig! Det er alt for længe siden jeg har haft det sådan her i maven forud for en hjemmekamp.

              Comment


                #37
                Har smidt en tusse på striberne i aften, så det kan ikke gå galt.. Eller??

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af lasselsh Se indlæg
                  Har smidt en tusse på striberne i aften, så det kan ikke gå galt.. Eller??
                  ... umiddelbart tror jeg ikke det har nogen indflydelse på resultatet, hvis du da ikke laver en "Danmark - Sverige baneløberen 2".
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                  Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                  Comment


                    #39
                    Det bliver 2-0. Første mål på straffe eller selvmål og nr 2 et langskud der rettes af - måske fra Makrini. Vi taber ikke i dag.
                    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                    OB - engang var vi gode

                    Comment


                      #40
                      Det slutter 3-3

                      Comment


                        #41
                        Det bliver fedt stemning. Allerede mange folk på Stiften og vi synger "Country Roads". :-)
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          #42
                          Øv øv. Ifølge Leif Rasmussens Twitter:
                          Nyt chok for OB. Mohamed El Makrini er også skadet i låret og bliver ikke klar. Men nu er AGF ankommet - en time før kick off.#sportfyn
                          Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

                          Comment


                            #43
                            Og denne også: :-(
                            Som ventet bliver Rasmus Festersen ikke klar til AGF-kampen for OB, erfarer Sport Fyn. Skidt.#sportfyn #sldk #obagf
                            Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

                            Comment


                              #44
                              Jønne på top med AK. Welbeck og Tverskov på midt. Greve og Joan på kanterne. Tingager, kep, desler og lund i forsvaret. Sidstnævnte på venstreback

                              Comment


                                #45
                                NEJ NEJ - Uden Makrini absolut max uafgjort.

                                Har spillet på ham som målscorer - mon ikke vædemålet ophæves også på Danske Spil.

                                Og Tøffe kan som flere ikke udtale et lukket o så vi bliver til Åb
                                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                                OB - engang var vi gode

                                Comment

                                Working...
                                X