Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-AGF 30/9

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Ja sådan er gamet. På et tidspunkt slipper undskyldningerne op. Taber vi fredag aften skal der vel ske et eller andet?

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
      Ja sådan er gamet. På et tidspunkt slipper undskyldningerne op. Taber vi fredag aften skal der vel ske et eller andet?
      Tjaa. Ville måske også se dumt ud få dage efter JH freder Kent..
      Eneste scenarie jeg kan se er at Jesper og Kent ryger samtidig

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Kan ikke se artiklen, hvad kan vi få af odds?

        Comment


          #19
          3,5 på at han fyres.

          1,7 på at han er i OB til nytår.

          EDIT: Men er den med laveste odds af trænerne i superligaen til at blive fyret først.

          Comment


            #20
            Festersen tvivlsom til i morgen p.g.a muskelskade.

            Damn vi får brug for rigtigt meget motivation, hvis vi skal score mål. Så er det jo godt vi har masser af bred... never mind.

            MvH ChrisOB
            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
              Festersen tvivlsom til i morgen p.g.a muskelskade.

              Damn vi får brug for rigtigt meget motivation, hvis vi skal score mål. Så er det jo godt vi har masser af bred... never mind.

              MvH ChrisOB
              Jamen for helvede da! Fest virkede skarp imod BIF og har lidt speed. Bliver han ikke klar sætter Kent sikkert TM og enten Joan eller Jønsson ind i angrebet og så har vi intet fart, før AK kan sættes ind, og han er sikkert ligeså tandløs som hidtil. Suuuk!!

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                3,5 på at han fyres.

                1,7 på at han er i OB til nytår.

                EDIT: Men er den med laveste odds af trænerne i superligaen til at blive fyret først.
                Argh, det tvivler jeg stærkt på, at du kan få nogen steder, så vil du jo kunne trykke dine egne penge. Jeg kan desværre kun finde odds 1.3 på, at han er OB-træner til nytår.

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                  Argh, det tvivler jeg stærkt på, at du kan få nogen steder, så vil du jo kunne trykke dine egne penge. Jeg kan desværre kun finde odds 1.3 på, at han er OB-træner til nytår.
                  Sorry var 1,3 ikke 1,7.

                  Udklippet fra artiklen:

                  Bet365 er overbevist om, at Kent Nielsen også er træner i OB den 1. januar 2017.
                  Spiller man på det, så er odds nede på 1,30. Hvis man tror, at han er væk inden da, så er odds oppe på 3,50. Men han ligger nummer ét på listen over den Superliga-træner, der vil være den næste, der stopper eller blevet fyret. Til odds 3,00.

                  Comment


                    #24
                    Flere af liga spillerne kommer over på stiften i morgen

                    http://www.ob.dk/artikel/truppen-mod-agf-26472.aspx

                    Comment


                      #25
                      Det bliver vildt fedt med alt den positive opbakning. Men vi må gå ud fra at det bestemt også er noget Glenn vil bruge i sit oplæg. Hvis GF kan punktere den positive vibe hurtigt, så falder vi måske sammen. Så måske de ligger hårdt ud. Vi skulle helst gerne ikke have en gentagelse af starten af kampen i februar.

                      Comment


                        #26
                        Ååååh, jeg har dårlig mave allerede.

                        Jeg frygter virkelig denne kamp. Jeg får ufrivillige flashbacks til jubilæumskampen i Esbjerg, hvor der også var forberedt fan-initiativer og sammenholdsskabende tiltag, og spillerne var ude og rose fansene inden kampen, og fanden og hans pumpestok.

                        Og så spillede vi den dårligste kamp i mands minde, bliver kneppet ud af brættet, taber 3-0, og halvdelen af stemningsskaberne fik karantæner.

                        Med al den hype der har været om kampen (hvilket jeg absolut ikke er imod. Tværtimod), frygter jeg, at spillerne rammer en dårlig dag, og vi taber igen. Det ville være en katastrofe på alle tænkelige måder.

                        Hvorfor er der ikke en smiley for "angst"?

                        (Jeg ved det godt. Jeg er sådan en "glasset er halvt tomt"-type)
                        "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                        Kluden Krew - O'ense Internationals

                        Comment


                          #27
                          Jeg er godt nok også bange for at vi falder fuldstændig sammen, og får et 3-0 nederlag - Det vil garantere at sæsonen er slut for os på alle måder tænkeligt. Placeringsmæssigt i tabellen, stemningsmæssigt på tribunerne osv. - de er pisket til at vinde i dag, hvis de skal have opbakningen. Uafgjort vil de fleste i sidste ende nok være tilfredse med, men en sejr vil give så meget mere end tre point.

                          Comment


                            #28
                            Personligt skal jeg ikke se kampen, selvom jeg har kanalen! Jeg kan ikke holde det ud. Jeg er endda i tvivl om, jeg ikke også slår live-update fra på mobilen. Kald mig en tøs, men jeg har sgu ikke nerver til det...

                            Comment


                              #29
                              Uanset, så bliver det en aften til historiebøgerne. Enten p.g.a. endnu et nederlag, eller p.g.a. en flot sejr. Jeg tror dog, at vi for første gang i sæsonen kommer til at se et OB-hold der kæmper til de brækker sig. Jeg glæder mig til kampen.

                              Comment


                                #30
                                Kan mærke at vi vinder 3-1 <3 Joan score på frispark til 1-0 og på en friløber til 3-1 med 4 minutter igen.! Skal stå og råbe samtlige 90 minutter og går 100 % der fra med en ordentlig fætter i bukserne af bare lykke!

                                KOM NU OB.....!

                                Comment

                                Working...
                                X