Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd BIF-OB 25. sept. 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
    Jeg sagde 2-0 inden kampen, så jeg tror ikke vi får flere scoringer.
    Det afgør Kent Nielsen tror jeg. Hvis han slår klamperne i og prøvet at få rebet sejlene, så tror jeg også, at det bliver en langgaber, men hvis han har en ambition om at få noget med, eller som minimum bare en succesoplevelse, og fortsat vil have flyttet mange folk med frem, så har Brøndby helt sikkert ikke scoret deres sidste mål.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af forever ob Se indlæg
      Er der her Kents sidste kamp ?
      tror simpelthen ikke på det mere, og tvivler stærkt på at der er nogen der "peger" (giver skylden) til JH ...

      SUK !!!!!!!!!!!!!!!
      I så fald er beslutningen allerede truffet - du fyrer ikke på baggrund af et enkelt resultat og nederlag ude mod BIF må man jo regne med kan forekomme

      Comment


        Typisk kamp af et hold, hvor der er krisetendenser. Skarpheden mangler, og marginalerne (dommeren f.eks.) er ikke på vores side. Når Gryte så også begynder at vise svaghedstegn, så er det godt nok op ad bakke.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
          Min kone og 5 årlige søn er lige kommet hjem. Knægten ser at det står 1-0 og spørger om det er det rigtige hold der har scoret .... Jeg mumler "nej ... Det er det sjældent" .. Han spørger hvorfor og hvad skal man så sige ... "Fars hold er ikke så gode" ... Og han spørger om hvorfor jeg så holder med dem .... Noget med det lokale hold og loyalitet og han spørger så om han også skal holde med dem ...
          Jeg overvejer af ren barmhjertighed at sige nej. Vi bor i Vanløse ikke mange hundrede metre fra FCK' træningsbaner og nogen vil sige tæt på Vestegnen ... Hvor meget må man straffe sit barn for egne bristede håb ..
          Bare det ikke bliver Vanløse. De vandt engang en pokalfinale over os. Men ellers synes jeg han skal vælge Frem, Hvidovre eller Brønsjhøj.

          Hvis han ikke kan lide høje lyde, larm og mange mennesker, så tag ham med til Farum. Så kan vi spise en pølse sammen, hvor der er madro i 90 min.

          MvT
          Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af forever ob Se indlæg
            Er der her Kents sidste kamp ?
            tror simpelthen ikke på det mere, og tvivler stærkt på at der er nogen der "peger" (giver skylden) til JH ...

            SUK !!!!!!!!!!!!!!!
            Nej
            Kn bliver ikke fyret

            Comment


              Hold nu kæft altså. Egentlig har vi jo alle muligheder for at skabe chancer i den her kamp. Vi er bare alt for ringe når vi kommer op på banen. Men enten brænder vi verdens største chancer, ellers så står vi i vejen for hinanden eller løber forkert af hinanden. Izunna kan jeg ikke sætte ord på. Han kan få en gratis billet ud af klubben. Den slags fejl hører hjemme på et andet plan.
              Bif får foræringer af både dommer og os, vi bliver snydt for et tydeligt straffespark. Vi er et bundhold, og jeg kan ikke se det kommer ændre sig med det her hold. Kent prøver det hele, men intet bringer noget. Det læner sig op af at kun effekten af nye øjne fra trænerbænken, kan ændre at vi i det mindste får hævet bare en smule point i æand

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                Jeg er rørende enig. Jeg ser ikke et Brøndby-hold der er bedre end i de to seneste kampe, bortset fra at Mukhtar giver dem lidt mere snert over deres spil. De møder ganske enkelt bare et hold der er meget mere usammenhængende og uorganiseret end Lyngby og Viborg.
                ...og som ikke kan score om bolden så ligger stille en halv time på Brøndbys målstreg.

                Vi har jo allerede haft flere store chancer end Lyngby havde i hele kampen mod Brøndby.

                Det er godt nok uhyggeligt så let vi smider bolde væk.

                Og så alligevel skræmmende hvor relativt let Brøndbys forsvar kan sættes af.

                Så gerne Festersen på fløjen. Han kan sætte en mand.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                  Skandaløs dækning af Canal 9. To gigantiske dommerfejl, men fokuserer de på dem? NEJ. Idiotiske fejl af os.

                  MvH ChrisOB
                  straffe og hvad er den anden dommerfejl ? ( kan ikke se kampen )

                  Comment


                    Så var Joan ikke mere træt....skal ind istedet for Yao der desværre ikke greb chancen

                    Comment


                      Vi har et bundholds lod. Dommerkendelser og marginaler går den forkerte vej og vi kunne stå med 1.000 bolde i det lille felt og formentlig ikke sparke en eneste ind.

                      Selv vores dygtigste folk laver kæmpe personlige fejl i afgørende situationer.

                      Vi er for længst havnet i farceagtige tilstande. For mens kampene frem mod FCK var katastrofalt ringe, så har spillet lige siden været til fine point - alligevel sidder man til hver eneste kamp helt klart med fornemmelsen af, at vi ikke har en chance for at vinde - at vi ikke en gang har en chance for at score.

                      Det er noget af det mest frustrerende overhovedet.

                      Vi er nu næsten halvvejs igennem grundspillet og er 10 (10!) point efter 6. pladsen. Den tanke skal opgives, glemmes fuldstændigt. Denne sæson kommer til at handle om at overleve. Vi trækker endnu et stort minus i regnskabet. Vi får fyret endnu et hold løntunge spillere, der ikke slog til, og så starter vi forfra for 14. gang på de sidste 6-7 år - altså, hvis vi overhovedet overlever. For selvom vores spil i de sidste kampe har været til en langt bedre placering, så ryger vi ud, hvis vi ikke får tanket noget selvtillid snart.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kim-Odense Se indlæg
                        straffe og hvad er den anden dommerfejl ? ( kan ikke se kampen )
                        Der var klar off side ved første scoring

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kim-Odense Se indlæg
                          straffe og hvad er den anden dommerfejl ? ( kan ikke se kampen )
                          Der var offside på 1-0 målet

                          Comment


                            Hvis og hvis min R###V er spids. BIF flere chancen men så alligevel Offside mål og underkendt klokkeklart straffe + nogle rigtigt gode chancer.

                            Tur har vi ikke haft i denne kamp.

                            Fortjent nok at BIF er foran med flest chancer, men vi har bestemt ikke lagt os ned.

                            Så på denne kamp indtil nu, syntes jeg ikke han fortjener en fyring.

                            Comment


                              1,88 på odds BIF vinder 2. halvleg
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                                Der var klar off side ved første scoring
                                hvor irriterende

                                Comment

                                Working...
                                X