Oprindeligt indsendt af Prins Henrik
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Fanscenen
Collapse
X
-
-
Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
Dumt spørgsmål nok, men er manden rent faktisk dømt, eller er han under anklage?
Uanset om den er det eller ej, så er den forskelsbehandling der åbenlyst foregår fuldstændig uacceptabel. Havde manden været en del af miljøet i UO, så var han da blevet suspenderet på stedet indtil dommen endeligt var fastlagt.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlæg
Leave a comment:
-
Hmmm boykotter de ikke?? Eller har jeg virkelig fået for mange fadbamser på stadion de sidste gange
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Whoven Se indlægDet er da mega problematisk, hvis man har en SLO der er dømt for vold mod sin ekskæreste. Det står også i stillingsbetegnelsen, at man skal have ren straffeattest. Men han er heller ikke vores SLO længere - Morten Friis overtager teten. Det kunne evt. klæde OB at melde noget ud inden snakken går.
Leave a comment:
-
Det er da mega problematisk, hvis man har en SLO der er dømt for vold mod sin ekskæreste. Det står også i stillingsbetegnelsen, at man skal have ren straffeattest. Men han er heller ikke vores SLO længere - Morten Friis overtager teten. Det kunne evt. klæde OB at melde noget ud inden snakken går.
- Likes 3
Leave a comment:
-
Jeg ved ikke hvad der er op og ned i denne sag. Hvis det er sandt at klubbens SLO er dømt for vold, så synes jeg det er problematisk.
Jeg kan følge begge synspunkter. Jeg vil dog give ret i, at havde der være tale om en SLO fra det uofficielle miljø i Odense, så havde snoren været kortere. Og det er vel ikke fair
Leave a comment:
Leave a comment: