Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Fanscenen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Hvis jeg for fremtiden skulle få mistanke om, at naboen tæsker konen, så sørger jeg lige for at få det skrevet på sociale medieplatforme først, inden jeg kontakter politiet. Så er vi da sikre på, at han i hvert fald får svært ved nogensinde at slippe af med det rygte. Det virker som helt rimelig praksis.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
      Men skulle de finde noget i de video optagelser og det er kommer fra de stemningskabende af. Så håber jeg satme OB taget en dialog med slo og Ultras Odense inden de melder noget ud. For skulle der være noget og det kom fra de stemningskabende af, og Ultras har meldt ud på deres FB side af de tager afstand fra racisme. Så vil forholdey mellem ledelsen i OB Ultras bare blive endnu dårligere end der i forvejen er
      Enig
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

        Du syntes ikke OB skal have paraderne en lille smule oppe i en sag hvor anklagerne er på så spinkelt et grundlag?
        Du mener ikke man kan melde ud at man ikke selv og klubbens SLO ikke har observeret noget?

        Jeg har ikke set nogle herinde kræve at OB skulle melde ud at det IKKE har fundet sted.
        Det synes jeg faktisk ikke, nej. Hellere lave en intern undersøgelse og så komme ud med resultatet. I stedet for at komme ud med et halvt forsvar, synes jeg det vil sende et stærkere signal til omverdenen at komme ud med en komplet afvisning senere. Når det så er sagt, så er det selvfølgelig ikke fedt, at OB lige nu får en masse negativ omtale, og for de fans, der var til stede er den ikke sjov at have hængende over hovedet. Det synes jeg dog udelukkende skal ligge AGF-træneren til last. Selv hvis han faktisk har haft ret, så er det ikke den rigtige vej, at komme med den slags andenhåndsberetninger på sociale medier.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af OensBK Se indlæg

          Det synes jeg faktisk ikke, nej. Hellere lave en intern undersøgelse og så komme ud med resultatet. I stedet for at komme ud med et halvt forsvar, synes jeg det vil sende et stærkere signal til omverdenen at komme ud med en komplet afvisning senere. Når det så er sagt, så er det selvfølgelig ikke fedt, at OB lige nu får en masse negativ omtale, og for de fans, der var til stede er den ikke sjov at have hængende over hovedet. Det synes jeg dog udelukkende skal ligge AGF-træneren til last. Selv hvis han faktisk har haft ret, så er det ikke den rigtige vej, at komme med den slags andenhåndsberetninger på sociale medier.
          Altså mener du ikke OB kunne skrive :

          Der er MISTANKE om at der har været tilråb fremfor at skrive at det HAR været tilråb?
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

            Altså mener du ikke OB kunne skrive :

            Der er MISTANKE om at der har været tilråb fremfor at skrive at det HAR været tilråb?
            Enig. De skulle have skrevet mistanke :)

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

              Altså mener du ikke OB kunne skrive :

              Der er MISTANKE om at der har været tilråb fremfor at skrive at det HAR været tilråb?
              Dér har du en sag, kan jeg godt se. Det ville selvfølgelig være klædeligt at skrive det som en mistanke.

              Jeg tolker hele denne situation således, at der har været en eller flere AGF-spillere, der helt reelt har hørt og opfattet noget som diskriminerende. Alt tyder så på, at dette ikke har været ment diskriminerende, og at der er tale om en misforståelse. Dette vil undersøgelsen forhåbentligt understøtte, hvorefter begge klubber bør melde klart ud. Forhåbentligt er det så simpelt. Så er det så bare blevet blæst helt ud af proportioner af AGF-træneren og medierne.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af OensBK Se indlæg

                Dér har du en sag, kan jeg godt se. Det ville selvfølgelig være klædeligt at skrive det som en mistanke.

                Jeg tolker hele denne situation således, at der har været en eller flere AGF-spillere, der helt reelt har hørt og opfattet noget som diskriminerende. Alt tyder så på, at dette ikke har været ment diskriminerende, og at der er tale om en misforståelse. Dette vil undersøgelsen forhåbentligt understøtte, hvorefter begge klubber bør melde klart ud. Forhåbentligt er det så simpelt. Så er det så bare blevet blæst helt ud af proportioner af AGF-træneren og medierne.
                Hvorfor skulle AGF melde ud, at der ikke er tegn på racistiske tilråb, hvis det er det OBs redegørelse ender med at konkludere?

                Comment


                  https://m.fyens.dk/artikel/racisme-s...-i-hurtigt?rss

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af OensBK Se indlæg

                    Dér har du en sag, kan jeg godt se. Det ville selvfølgelig være klædeligt at skrive det som en mistanke.

                    Jeg tolker hele denne situation således, at der har været en eller flere AGF-spillere, der helt reelt har hørt og opfattet noget som diskriminerende. Alt tyder så på, at dette ikke har været ment diskriminerende, og at der er tale om en misforståelse. Dette vil undersøgelsen forhåbentligt understøtte, hvorefter begge klubber bør melde klart ud. Forhåbentligt er det så simpelt. Så er det så bare blevet blæst helt ud af proportioner af AGF-træneren og medierne.
                    Altså det kræver ikke et 18 mdr langt kursus i kommunikation at sætte en udtalelse sammen som både fordømmer racisme, påpeger at man vil slå ned på det og samtidig gøre opmærksom på at det indtil videre kun er en mistanke på baggrund af en/nogle spilleres beretning til en træner efter kampen og at anklagen har skiftet karakter under vejs samt at OB ikke selv har hørt tilråbene under kampen og selvfølgelig ville have handlet på det hvis det var tilfældet.
                    Last edited by Magge; 27-11-2019, 15:48.
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Det er jo svært at være uenig i de generelle betragtninger om fordømmelse af racisme, og at der er brug for hurtig handling fra OBs side. Men jeg har nu stadig svært ved at se et scenarie, hvor fansene kan ende med at blive frikendte i folkedomstolen.

                      Selv hvis OBs redegørelse skulle ende med at konkludere, at de ikke kan finde nogle beviser og vidneudsagn for, at det skulle være sket, så er der jo stadig nogle fra AGF-lejren der mener at have hørt racistiske tilråb, og det kan jeg ikke se, hvordan OB skal kunne ændre på? Så med mindre at konklusionen bliver, at der blev råbt racistiske ting under kampen, så har jeg svært ved at se, hvordan klubberne skal nå frem til en fældes konklusion, for i det modsatte tilfælde vil AGF jo så skulle gå ud underminere deres egne ansattes oplevelser af tingene, og det har jeg svært ved at forestille mig, at de gør. Det ville være et pr-mæssigt selvmål af AGF, og nok heller ikke populært på de indre linjer.

                      Så den eneste måde, hvorpå at fansene kan blive frikendte for mistanke er jo, at træneren selv går ud og indrømmer, at det ikke var korrekt, men det kan jeg bare heller ikke se, hvorfor han skulle gøre. Der er aldrig nogle der kan bevise, at det ikke er sket, så tror vi på, at træneren frivilligt går ud og indrømmer, at han fejlagtigt har beskyldt andre for at være racister, og dermed smadrer hans egen troværdighed? Det ville være flot at gå ud og indrømme det, men jeg tror ikke på, at det kommer til at ske.

                      Så de to realistiske scenarier vi arbejder med er vel:

                      1. OB bekræfter beskyldningerne og handler derefter. Måske en bødestraf fra officielt hold.

                      2. OB finder ikke bevis for, at det skulle være sket, så sagen ender som påstand mod påstand, men fansene vil stadig være stemplet som racister i folkedomstolen.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                        Det er jo svært at være uenig i de generelle betragtninger om fordømmelse af racisme, og at der er brug for hurtig handling fra OBs side. Men jeg har nu stadig svært ved at se et scenarie, hvor fansene kan ende med at blive frikendte i folkedomstolen.

                        Selv hvis OBs redegørelse skulle ende med at konkludere, at de ikke kan finde nogle beviser og vidneudsagn for, at det skulle være sket, så er der jo stadig nogle fra AGF-lejren der mener at have hørt racistiske tilråb, og det kan jeg ikke se, hvordan OB skal kunne ændre på? Så med mindre at konklusionen bliver, at der blev råbt racistiske ting under kampen, så har jeg svært ved at se, hvordan klubberne skal nå frem til en fældes konklusion, for i det modsatte tilfælde vil AGF jo så skulle gå ud underminere deres egne ansattes oplevelser af tingene, og det har jeg svært ved at forestille mig, at de gør. Det ville være et pr-mæssigt selvmål af AGF, og nok heller ikke populært på de indre linjer.

                        Så den eneste måde, hvorpå at fansene kan blive frikendte for mistanke er jo, at træneren selv går ud og indrømmer, at det ikke var korrekt, men det kan jeg bare heller ikke se, hvorfor han skulle gøre. Der er aldrig nogle der kan bevise, at det ikke er sket, så tror vi på, at træneren frivilligt går ud og indrømmer, at han fejlagtigt har beskyldt andre for at være racister, og dermed smadrer hans egen troværdighed? Det ville være flot at gå ud og indrømme det, men jeg tror ikke på, at det kommer til at ske.

                        Så de to realistiske scenarier vi arbejder med er vel:

                        1. OB bekræfter beskyldningerne og handler derefter. Måske en bødestraf fra officielt hold.

                        2. OB finder ikke bevis for, at det skulle være sket, så sagen ender som påstand mod påstand, men fansene vil stadig være stemplet som racister i folkedomstolen.
                        Ja os fans der var til stede. Er vel nærmest tabere ligemeget hva det ender med

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                          Det er jo svært at være uenig i de generelle betragtninger om fordømmelse af racisme, og at der er brug for hurtig handling fra OBs side. Men jeg har nu stadig svært ved at se et scenarie, hvor fansene kan ende med at blive frikendte i folkedomstolen.

                          Selv hvis OBs redegørelse skulle ende med at konkludere, at de ikke kan finde nogle beviser og vidneudsagn for, at det skulle være sket, så er der jo stadig nogle fra AGF-lejren der mener at have hørt racistiske tilråb, og det kan jeg ikke se, hvordan OB skal kunne ændre på? Så med mindre at konklusionen bliver, at der blev råbt racistiske ting under kampen, så har jeg svært ved at se, hvordan klubberne skal nå frem til en fældes konklusion, for i det modsatte tilfælde vil AGF jo så skulle gå ud underminere deres egne ansattes oplevelser af tingene, og det har jeg svært ved at forestille mig, at de gør. Det ville være et pr-mæssigt selvmål af AGF, og nok heller ikke populært på de indre linjer.

                          Så den eneste måde, hvorpå at fansene kan blive frikendte for mistanke er jo, at træneren selv går ud og indrømmer, at det ikke var korrekt, men det kan jeg bare heller ikke se, hvorfor han skulle gøre. Der er aldrig nogle der kan bevise, at det ikke er sket, så tror vi på, at træneren frivilligt går ud og indrømmer, at han fejlagtigt har beskyldt andre for at være racister, og dermed smadrer hans egen troværdighed? Det ville være flot at gå ud og indrømme det, men jeg tror ikke på, at det kommer til at ske.

                          Så de to realistiske scenarier vi arbejder med er vel:

                          1. OB bekræfter beskyldningerne og handler derefter. Måske en bødestraf fra officielt hold.

                          2. OB finder ikke bevis for, at det skulle være sket, så sagen ender som påstand mod påstand, men fansene vil stadig være stemplet som racister i folkedomstolen.
                          Vi mangler jo imo noget vigtigt og ret afgørende . Hvis en/nogle har hørt noget racistisk så må vedkommende også kunne stå frem og fortælle nøjagtigt hvad der er blevet råbt, hvis man fremsætter så alvorlige anklager så skal man være så sikker at man kan berette hvad der blev råbt.
                          Det er ikke nok bare at påstå at der blev råbt noget som lød racistisk.
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                            Her slår OB jo nærmest fast at det har fundet sted :
                            “ I forbindelse med U19-kampen mellem OB og AGF på Bane 2 i Ådalen lørdag d. 23. november er vi blevet gjort opmærksom på fra AGF´s side, at der har været nogle ubehagelige episoder med tilråb og ukvemsord rettet mod enkelte af AGF´s ungdomsspillere”

                            Man nævner intet om at det er anden hånds viden fra en AGF træner, og at det kun er en mistanke lige som man ikke forholder sig til om man selv har hørt noget.
                            Aarh - det synes jeg nu ikke de gør. Jeg har ikke læst opslaget, er det fra OB.dk ? Det er imø. tæt på underordnet om det er 2. eller 3. hånds info. Bare der bliver taget hånd om det på den eneste måde de kan, og skal gøre; Undersøg og konkluder. Klovnen i denne sammenhæng er GF-træneren der meget skråsikkert laver FB-opslag, og udbasunerer noget "hear-say" til sandhed, det er imø uintelligent. Der må være nogen retningslinjer for sådanne ting, og jeg er ikke helt sikker på at offentlige FB-opslag er med her. Jeg kan med andre ord ikke se OB kan gøre mere mere end de gør lige nu, og de er at tage afstand fra antisemitisme i enhver form, og undersøge påstanden.

                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              Kunne det være det her der er tale om?

                              ”Der går så fortsat rygter og et af dem er, at der er blevet råbt "kom så de hvi'e", når den mørke AGF-spiller fik bolden. Det bør omgående også manes i jorden eller bekræftes af folk, der var tilstede.”

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af neverland Se indlæg
                                Kunne det være det her der er tale om?

                                ”Der går så fortsat rygter og et af dem er, at der er blevet råbt "kom så de hvi'e", når den mørke AGF-spiller fik bolden. Det bør omgående også manes i jorden eller bekræftes af folk, der var tilstede.”
                                Altså jeg var der. Og der blev råbt kom så de Hvii for sjov. Det AGFs fans bruger den selv jo.

                                Og der var overhovedet ikke myntet på nogle af deres mørke spillere

                                Comment

                                Working...
                                X