Hvis jeg for fremtiden skulle få mistanke om, at naboen tæsker konen, så sørger jeg lige for at få det skrevet på sociale medieplatforme først, inden jeg kontakter politiet. Så er vi da sikre på, at han i hvert fald får svært ved nogensinde at slippe af med det rygte. Det virker som helt rimelig praksis.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Fanscenen
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af sjn Se indlægMen skulle de finde noget i de video optagelser og det er kommer fra de stemningskabende af. Så håber jeg satme OB taget en dialog med slo og Ultras Odense inden de melder noget ud. For skulle der være noget og det kom fra de stemningskabende af, og Ultras har meldt ud på deres FB side af de tager afstand fra racisme. Så vil forholdey mellem ledelsen i OB Ultras bare blive endnu dårligere end der i forvejen er817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Du syntes ikke OB skal have paraderne en lille smule oppe i en sag hvor anklagerne er på så spinkelt et grundlag?
Du mener ikke man kan melde ud at man ikke selv og klubbens SLO ikke har observeret noget?
Jeg har ikke set nogle herinde kræve at OB skulle melde ud at det IKKE har fundet sted.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OensBK Se indlæg
Det synes jeg faktisk ikke, nej. Hellere lave en intern undersøgelse og så komme ud med resultatet. I stedet for at komme ud med et halvt forsvar, synes jeg det vil sende et stærkere signal til omverdenen at komme ud med en komplet afvisning senere. Når det så er sagt, så er det selvfølgelig ikke fedt, at OB lige nu får en masse negativ omtale, og for de fans, der var til stede er den ikke sjov at have hængende over hovedet. Det synes jeg dog udelukkende skal ligge AGF-træneren til last. Selv hvis han faktisk har haft ret, så er det ikke den rigtige vej, at komme med den slags andenhåndsberetninger på sociale medier.
Der er MISTANKE om at der har været tilråb fremfor at skrive at det HAR været tilråb?817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Altså mener du ikke OB kunne skrive :
Der er MISTANKE om at der har været tilråb fremfor at skrive at det HAR været tilråb?
Jeg tolker hele denne situation således, at der har været en eller flere AGF-spillere, der helt reelt har hørt og opfattet noget som diskriminerende. Alt tyder så på, at dette ikke har været ment diskriminerende, og at der er tale om en misforståelse. Dette vil undersøgelsen forhåbentligt understøtte, hvorefter begge klubber bør melde klart ud. Forhåbentligt er det så simpelt. Så er det så bare blevet blæst helt ud af proportioner af AGF-træneren og medierne.
Comment
-
Dér har du en sag, kan jeg godt se. Det ville selvfølgelig være klædeligt at skrive det som en mistanke.
Jeg tolker hele denne situation således, at der har været en eller flere AGF-spillere, der helt reelt har hørt og opfattet noget som diskriminerende. Alt tyder så på, at dette ikke har været ment diskriminerende, og at der er tale om en misforståelse. Dette vil undersøgelsen forhåbentligt understøtte, hvorefter begge klubber bør melde klart ud. Forhåbentligt er det så simpelt. Så er det så bare blevet blæst helt ud af proportioner af AGF-træneren og medierne.
Comment
-
Dér har du en sag, kan jeg godt se. Det ville selvfølgelig være klædeligt at skrive det som en mistanke.
Jeg tolker hele denne situation således, at der har været en eller flere AGF-spillere, der helt reelt har hørt og opfattet noget som diskriminerende. Alt tyder så på, at dette ikke har været ment diskriminerende, og at der er tale om en misforståelse. Dette vil undersøgelsen forhåbentligt understøtte, hvorefter begge klubber bør melde klart ud. Forhåbentligt er det så simpelt. Så er det så bare blevet blæst helt ud af proportioner af AGF-træneren og medierne.Last edited by Magge; 27-11-2019, 15:48.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
Selv hvis OBs redegørelse skulle ende med at konkludere, at de ikke kan finde nogle beviser og vidneudsagn for, at det skulle være sket, så er der jo stadig nogle fra AGF-lejren der mener at have hørt racistiske tilråb, og det kan jeg ikke se, hvordan OB skal kunne ændre på? Så med mindre at konklusionen bliver, at der blev råbt racistiske ting under kampen, så har jeg svært ved at se, hvordan klubberne skal nå frem til en fældes konklusion, for i det modsatte tilfælde vil AGF jo så skulle gå ud underminere deres egne ansattes oplevelser af tingene, og det har jeg svært ved at forestille mig, at de gør. Det ville være et pr-mæssigt selvmål af AGF, og nok heller ikke populært på de indre linjer.
Så den eneste måde, hvorpå at fansene kan blive frikendte for mistanke er jo, at træneren selv går ud og indrømmer, at det ikke var korrekt, men det kan jeg bare heller ikke se, hvorfor han skulle gøre. Der er aldrig nogle der kan bevise, at det ikke er sket, så tror vi på, at træneren frivilligt går ud og indrømmer, at han fejlagtigt har beskyldt andre for at være racister, og dermed smadrer hans egen troværdighed? Det ville være flot at gå ud og indrømme det, men jeg tror ikke på, at det kommer til at ske.
Så de to realistiske scenarier vi arbejder med er vel:
1. OB bekræfter beskyldningerne og handler derefter. Måske en bødestraf fra officielt hold.
2. OB finder ikke bevis for, at det skulle være sket, så sagen ender som påstand mod påstand, men fansene vil stadig være stemplet som racister i folkedomstolen.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
Det er jo svært at være uenig i de generelle betragtninger om fordømmelse af racisme, og at der er brug for hurtig handling fra OBs side. Men jeg har nu stadig svært ved at se et scenarie, hvor fansene kan ende med at blive frikendte i folkedomstolen.
Selv hvis OBs redegørelse skulle ende med at konkludere, at de ikke kan finde nogle beviser og vidneudsagn for, at det skulle være sket, så er der jo stadig nogle fra AGF-lejren der mener at have hørt racistiske tilråb, og det kan jeg ikke se, hvordan OB skal kunne ændre på? Så med mindre at konklusionen bliver, at der blev råbt racistiske ting under kampen, så har jeg svært ved at se, hvordan klubberne skal nå frem til en fældes konklusion, for i det modsatte tilfælde vil AGF jo så skulle gå ud underminere deres egne ansattes oplevelser af tingene, og det har jeg svært ved at forestille mig, at de gør. Det ville være et pr-mæssigt selvmål af AGF, og nok heller ikke populært på de indre linjer.
Så den eneste måde, hvorpå at fansene kan blive frikendte for mistanke er jo, at træneren selv går ud og indrømmer, at det ikke var korrekt, men det kan jeg bare heller ikke se, hvorfor han skulle gøre. Der er aldrig nogle der kan bevise, at det ikke er sket, så tror vi på, at træneren frivilligt går ud og indrømmer, at han fejlagtigt har beskyldt andre for at være racister, og dermed smadrer hans egen troværdighed? Det ville være flot at gå ud og indrømme det, men jeg tror ikke på, at det kommer til at ske.
1. OB bekræfter beskyldningerne og handler derefter. Måske en bødestraf fra officielt hold.
2. OB finder ikke bevis for, at det skulle være sket, så sagen ender som påstand mod påstand, men fansene vil stadig være stemplet som racister i folkedomstolen.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
Det er jo svært at være uenig i de generelle betragtninger om fordømmelse af racisme, og at der er brug for hurtig handling fra OBs side. Men jeg har nu stadig svært ved at se et scenarie, hvor fansene kan ende med at blive frikendte i folkedomstolen.
Det er ikke nok bare at påstå at der blev råbt noget som lød racistisk.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Her slår OB jo nærmest fast at det har fundet sted :
“ I forbindelse med U19-kampen mellem OB og AGF på Bane 2 i Ådalen lørdag d. 23. november er vi blevet gjort opmærksom på fra AGF´s side, at der har været nogle ubehagelige episoder med tilråb og ukvemsord rettet mod enkelte af AGF´s ungdomsspillere”
Man nævner intet om at det er anden hånds viden fra en AGF træner, og at det kun er en mistanke lige som man ikke forholder sig til om man selv har hørt noget.
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af neverland Se indlægKunne det være det her der er tale om?
”Der går så fortsat rygter og et af dem er, at der er blevet råbt "kom så de hvi'e", når den mørke AGF-spiller fik bolden. Det bør omgående også manes i jorden eller bekræftes af folk, der var tilstede.”
Og der var overhovedet ikke myntet på nogle af deres mørke spillere
Comment
Comment