Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: Vejle - OB (07-09-16)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Det tror jeg du har ret i et langt stykke ad vejen. Det der bare bekymre mig er egentligt, at det er en tendens vi har set over flere sæsoner nu - også før Kent kom til. Så spørgsmålet er også, om det er et problem der hidrører fra en kultur i klubben som bare er dårlig?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
      Tak!
      Hvor er det dog rart, at kunne sidde her for en gangs skyld at være tilfreds. Gider ikke lede efter manglerne i dagens kamp...jeg vil bare nyde sejren og sejrens størrelse.
      ...I de tre-fire dage der går før vi bliver pillet fra hinanden :)

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Oraklet Se indlæg
        Jeg glæder mig over sejren, jeg glæder mig over indstillingen, jeg glæder mig over at jønsson steppede up og lavede 2 kasser.
        På lørdag bliver noget helt andet, puha det kan blive meget grimt. Lad os håbe at FCK har en dårlig dag, og vi får point med hjem fra Parken.
        En ting som jeg er ved at være træt af er KN s råben efter spillerne når de fejler, det er fint med engagement, men nogen gange minder det sgu om hetz. Nogen spillere kan fejle uden der bliver råbt ad dem, andre bliver der råbt af hele tiden.
        Kent råber kun af spillerne i de kampe hvor vi er i fuld kontrol, mens han er dybt begravet i campingstolen i dem, hvor alle sejler rundt på banen. Jeg kan ikke helt finde anden linje, end at han vil holde dampen oppe når vi er gode, og undgå at kritisere for meget, når vi er dårlige...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
          Gider du lukke ned for det pis der?
          Hvilket? Fordi at jeg bruger ordet neger? Det stopper jeg ikke med, ikke på hvilkår. Fordi at nogen pludselig har besluttet at de synes det er racisme. Det er det ikke i min mund. Så skru ned for forargelsen Britta.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kitkat Se indlæg
            Hvilket? Fordi at jeg bruger ordet neger? Det stopper jeg ikke med, ikke på hvilkår. Fordi at nogen pludselig har besluttet at de synes det er racisme. Det er det ikke i min mund. Så skru ned for forargelsen Britta.
            Det og det at det ene er Kenneth Emil og det andet åbenbart en "neger".
            Ja, det er en nedværdigende betegnelse ... helt fra sin oprindelse, det ville du vide hvis du interesserede dig mere for historie, end for retten til at svine andre til ...

            Det forventede jeg heller ikke ... det er jo vigtigt for dig.
            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

            Jeg er ikke fan.
            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
              Det og det at det ene er Kenneth Emil og det andet åbenbart en "neger".
              Ja, det er en nedværdigende betegnelse ... helt fra sin oprindelse, det ville du vide hvis du interesserede dig mere for historie, end for retten til at svine andre til ...

              Det forventede jeg heller ikke ... det er jo vigtigt for dig.
              Hold nu bare din kæft og fokuser på hvad der foregår i tråden omkring fodbold i stedet for at smadre en tråd med din ulækre forargelse...

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kitkat Se indlæg
                Hvilket? Fordi at jeg bruger ordet neger? Det stopper jeg ikke med, ikke på hvilkår. Fordi at nogen pludselig har besluttet at de synes det er racisme. Det er det ikke i min mund. Så skru ned for forargelsen Britta.
                "Pludseligt har fundet på" ??? Jesus Christ - hvilket årti lever du i? Det har sgu alle dage været racistisk - eneste forskel er, at der for 30-40 år siden var helt ok at være racistisk i sine udtalelser om afrikanere.
                Ordet neger har gennem godt og vel et par århundreder været brugt nedsættende og racistisk om afrikanere - sproget er et af vores vigtigste kulturbærerne elementer, så at fjerne ordet fra den kontekst det er opstået i og ignorere den måde det er blevet brugt på i hundredevis af år, og så bare sige "JEG - opfatter det ikke racistisk" giver simpelthen ingen mening.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af SydFyn Se indlæg
                  "Pludseligt har fundet på" ??? Jesus Christ - hvilket årti lever du i? Det har sgu alle dage været racistisk - eneste forskel er, at der for 30-40 år siden var helt ok at være racistisk i sine udtalelser om afrikanere.
                  Ordet neger har gennem godt og vel et par århundreder været brugt nedsættende og racistisk om afrikanere - sproget er et af vores vigtigste kulturbærerne elementer, så at fjerne ordet fra den kontekst det er opstået i og ignorere den måde det er blevet brugt på i hundredevis af år, og så bare sige "JEG - opfatter det ikke racistisk" giver simpelthen ingen mening.
                  Neger Neger Neger. Jeg undskylder til øvrigheden at Skipper og co. ikke gider fokusere på fodbold. Fik jeg sagt neger? Jah, det gjorde jeg vist. Start en tråd i off topic omkring dette begreb, så kan vi tage den der i stedet. Over and neger... Øh Out, mener jeg.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                    Ja reservespækket var nok ikke det rigtige ord, og jeg er egentlig på linje med dig... men tænker folk som Mikkelsen, Lund, Greve mfl. som i sig selv ikke har spillet sig af, men også i lyset af de præstationer dem foran i køen har leveret... Det kunne måske blive en bedre opstilling på dagen, med flere af reserverne i stedet...
                    ... og jeg ser ingen grund til at ændre på det mod FcK...
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                      ...I de tre-fire dage der går før vi bliver pillet fra hinanden :)
                      JA :D

                      ....og kampen på lørdag, den tror jeg bare, jeg springer over...den har jeg slet ikke lyst til at se.
                      For sæsoner siden var det sådanne kampe mod FCK (BIF), som man virkelig glædede sig til, for de havde potentiale til at være stor-kampe, med virkelig smukt spil og giga fight fra begge parter. Nu skal meget gå galt, hvis ikke et meget markant stærkere FCK-hold vinder den kamp. Jeg krydser blot fingre for at OB ikke bliver rundbarberet...
                      Mvh Kent

                      Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                        JA :D

                        ....og kampen på lørdag, den tror jeg bare, jeg springer over...den har jeg slet ikke lyst til at se.
                        For sæsoner siden var det sådanne kampe mod FCK (BIF), som man virkelig glædede sig til, for de havde potentiale til at være stor-kampe, med virkelig smukt spil og giga fight fra begge parter. Nu skal meget gå galt, hvis ikke et meget markant stærkere FCK-hold vinder den kamp. Jeg krydser blot fingre for at OB ikke bliver rundbarberet...
                        Tror alle hold i ligaen frygter en rundbarbering, for med det hold fck har stablet på benene, kan de slagte samtlige hold i ligaen, hvis de toppræsterer. Jeg håber dog at vi kommer ud med samme udtryk som imod Vb, for det har vi manglet i mange andre af efterårets kampe, og kæmper vi ikke 100% for hinanden i sådan en kamp, jamen så er det uundgåeligt at vi bliver spillet baglæns ud af parken

                        Comment


                          Rigtigt meget positivt: Først og fremmest attituden, udtrykket på holdet, den var klart godkendt. Spillerne leverer det de skal, og Kent har hanket op i holdet. Jønson kom igang, også rigtig fint.
                          Men ligesom med FCN, falder jeg ikke ned af stolen. Det var et overraskende svagt Vejlemandskab, der bestod af en masse lejesvende fra nær og fjern, det virkede ikke særligt sammenspillet. Der blev stadig begået at hav af fejl, Izunnas førsteberøring og boldfølelse som det værste, og vi var heldige med at undgå udvisning.

                          Jeg tror desværre ikke, at sejren ændrer det store ved, at vi er svært udfordrede i superligaen, og på trods af den klare sejr igår, var der ikke noget i spillet der viste, at vi har nogen som helst mulighed for at matche FCK.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                            Rigtigt meget positivt: Først og fremmest attituden, udtrykket på holdet, den var klart godkendt. Spillerne leverer det de skal, og Kent har hanket op i holdet. Jønson kom igang, også rigtig fint.
                            Men ligesom med FCN, falder jeg ikke ned af stolen. Det var et overraskende svagt Vejlemandskab, der bestod af en masse lejesvende fra nær og fjern, det virkede ikke særligt sammenspillet. Der blev stadig begået at hav af fejl, Izunnas førsteberøring og boldfølelse som det værste, og vi var heldige med at undgå udvisning.

                            Jeg tror desværre ikke, at sejren ændrer det store ved, at vi er svært udfordrede i superligaen, og på trods af den klare sejr igår, var der ikke noget i spillet der viste, at vi har nogen som helst mulighed for at matche FCK.
                            Jo hvis vi er på 100 procent, og de smider en 20-30 ditto. Så kan vi.

                            Men jeg har svært ved at forestille mig, at vi er på 100 p allerede lørdag, når vi spillede i går og FCK ikke gjorde. Plus de skal først spille CL onsdag.

                            Og Vejle var en utrolig svag modstander.

                            Mit håb er så bare, at vi får et udtryk i Parken, der ikke ligner "slagtekvæg". I den henseende er sådan en sejr som i går et godt skridt på vejen.

                            MvH ChrisOB
                            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                              Jo hvis vi er på 100 procent, og de smider en 20-30 ditto. Så kan vi.

                              Men jeg har svært ved at forestille mig, at vi er på 100 p allerede lørdag, når vi spillede i går og FCK ikke gjorde. Plus de skal først spille CL onsdag.

                              Og Vejle var en utrolig svag modstander.

                              Mit håb er så bare, at vi får et udtryk i Parken, der ikke ligner "slagtekvæg". I den henseende er sådan en sejr som i går et godt skridt på vejen.

                              MvH ChrisOB
                              Helt enig. det er ingen skam at tabe i parken, så længe vi dør med støvlerne på. Det er kampene mod de mindre hold der skal vindes - og der kommer vi langt med den rette indstilling.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kitkat Se indlæg
                                Neger Neger Neger. Jeg undskylder til øvrigheden at Skipper og co. ikke gider fokusere på fodbold. Fik jeg sagt neger? Jah, det gjorde jeg vist. Start en tråd i off topic omkring dette begreb, så kan vi tage den der i stedet. Over and neger... Øh Out, mener jeg.
                                "Jeg vil, jeg vil, jeg vil ... være uoplyst og med ret til at tale nedværdigende om andre".

                                Hvor er det fordummende.

                                Men du har ret ... nok om det.
                                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                                Jeg er ikke fan.
                                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                                Comment

                                Working...
                                X