Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: Vejle - OB (07-09-16)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
    Ja, at Kent aldrig har givet Lund genvalg efter en god kamp. Desværre
    Ah denne gang, tror jeg sgu det bliver anderledes.

    MvH ChrisOB
    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Enig. Tydeligt idag at han mangler teknisk niveau og fart.. Men elsker hans fight og vilje og når han så scorer lidt er det ekstra dejligt..
      DET kan vi slet ikke blive uenige om - men det er jo også fight og vilje han skal leve højt på, netop pga manglende fart og teknik.

      Men det han kan gør han godt....og mon ikke han nok skal få scoret sine mål i sæsonen

      Comment


        Jeg glæder mig over sejren, jeg glæder mig over indstillingen, jeg glæder mig over at jønsson steppede up og lavede 2 kasser.
        På lørdag bliver noget helt andet, puha det kan blive meget grimt. Lad os håbe at FCK har en dårlig dag, og vi får point med hjem fra Parken.
        En ting som jeg er ved at være træt af er KN s råben efter spillerne når de fejler, det er fint med engagement, men nogen gange minder det sgu om hetz. Nogen spillere kan fejle uden der bliver råbt ad dem, andre bliver der råbt af hele tiden.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
          Ah denne gang, tror jeg sgu det bliver anderledes.

          MvH ChrisOB
          Det siger jeg også til mig selv, men bliver skuffet hver gang - og jeg bliver det også på lørdag :-)

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
            DET kan vi slet ikke blive uenige om - men det er jo også fight og vilje han skal leve højt på, netop pga manglende fart og teknik.

            Men det han kan gør han godt....og mon ikke han nok skal få scoret sine mål i sæsonen
            Bare han scorer når han er på banen. Så går det nok

            Comment


              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
              Ah denne gang, tror jeg sgu det bliver anderledes.

              MvH ChrisOB
              Synes også den ligger lige til højrebenet. Der bliver brug for Olivers lange raids i en kamp, hvor vi med statsgaranti bliver presset godt i bund.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                Det siger jeg også til mig selv, men bliver skuffet hver gang - og jeg bliver det også på lørdag :-)
                Hold nu op med at være så negativ... Smil og vær glad.

                Man tager alle de opmuntringer, man kan få op til 4 kampe, hvor ingen forventer det helt store. Så Lund er klar til at flæske igennem, og så må vi se, hvor langt det rækker.

                MvH ChrisOB
                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Flammer Se indlæg
                  Kan Desler og Lund ikke udgøre højre kanten?
                  Tjo.. Men Kent vil jo gerne have en venstrefodet på højrekanten. Det kniber lidt for ham

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kitkat Se indlæg
                    Hvad skete der med Kep og ham den store neger fra vejle til sidst?
                    Gider du lukke ned for det pis der?
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                    Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                    Comment


                      Det var ederhyleme lige hvad jeg havde brug for... Se OB live igen, og at det blev en fed oplevelse :-)
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        Hvad fanden er det der sker med det her hold. Ja jeg ved godt at modstanderen ikke var på superliga-niveau i dag, men alligevel.....
                        Kæmpe energi, kæmpe gejst, hidsige tilbageløb gennem 92 minutter, ærgerrighed, vilje.......og så sammenlign med det vi har set i de fleste af kampene i efteråret. Hvad fa'en er det der gør at de ikke kommer med den indstilling hver gang? Jeg forstår det ikke.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af SydFyn Se indlæg
                          Hvad fanden er det der sker med det her hold. Ja jeg ved godt at modstanderen ikke var på superliga-niveau i dag, men alligevel.....
                          Kæmpe energi, kæmpe gejst, hidsige tilbageløb gennem 92 minutter, ærgerrighed, vilje.......og så sammenlign med det vi har set i de fleste af kampene i efteråret. Hvad fa'en er det der gør at de ikke kommer med den indstilling hver gang? Jeg forstår det ikke.
                          Jeg tror, igen, at indstilling får for stor en del af æren her :).

                          Vi spiller mod et hold der har skiftet over 15 spillere i sommers ... det er HELT nyt ... vi klarer det så godt, fordi vi spiller mod et helt nyt hold, som samtidig er markant ringere end de tidligere modstandere.

                          Vent bare ... på lørdag synes du pludselig at indstillingen igen mangler, når vi har tabt mod et langt bedre hold.
                          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                          Jeg er ikke fan.
                          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af SydFyn Se indlæg
                            Hvad fanden er det der sker med det her hold. Ja jeg ved godt at modstanderen ikke var på superliga-niveau i dag, men alligevel.....
                            Kæmpe energi, kæmpe gejst, hidsige tilbageløb gennem 92 minutter, ærgerrighed, vilje.......og så sammenlign med det vi har set i de fleste af kampene i efteråret. Hvad fa'en er det der gør at de ikke kommer med den indstilling hver gang? Jeg forstår det ikke.
                            Måske de har læst med herinde de sidste dage og forstået hvad vi savner... ;-)
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                              Jeg tror, igen, at indstilling får for stor en del af æren her :).

                              Vi spiller mod et hold der har skiftet over 15 spillere i sommers ... det er HELT nyt ... vi klarer det så godt, fordi vi spiller mod et helt nyt hold, som samtidig er markant ringere end de tidligere modstandere.

                              Vent bare ... på lørdag synes du pludselig at indstillingen igen mangler, når vi har tabt mod et langt bedre hold.
                              Self' har modstanderens niveau noget at sige. Men stadigvæk - at tage en spurt over 30-40 meter for at begå frispark på en modstander 2 minutter før tid, når man føre 4-0. Se det er indstilling og ærgerrighed. Og den har været ikke eksisterende i langt de fleste kampe i år - også mod modstandere, som ikke er meget bedre end Vejle. Så jeg køber den ikke helt den med at det bare er fordi Vejle er ringe og usammenspillede.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af SydFyn Se indlæg
                                Hvad fanden er det der sker med det her hold. Ja jeg ved godt at modstanderen ikke var på superliga-niveau i dag, men alligevel.....
                                Kæmpe energi, kæmpe gejst, hidsige tilbageløb gennem 92 minutter, ærgerrighed, vilje.......og så sammenlign med det vi har set i de fleste af kampene i efteråret. Hvad fa'en er det der gør at de ikke kommer med den indstilling hver gang? Jeg forstår det ikke.
                                Det falder tilbage på træneren. Og ja ja ved godt spillerne skal bringe det selv. Men summarum. Det falder i sidste ende tilbage på træneren.

                                Comment

                                Working...
                                X