Annoncering

Collapse
No announcement yet.

kamptråd OB - Horsens 28/08/2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Tabellen lyver aldrig
    næ - og nu er vi jo ude i at der skal hives sejre i land mod nogle af de bedre hold, fck, fcm, sønderjydske, bif, agf, rfc, fck.....har jeg godt nok svært ved at se ske.

    sønderjydske måske hvis det var nu vi mødte dem - men nu får de et par runder til at ryste skuffelsen fra EL af sig....

    Comment


      Minder jo lidt om silkeborg kampen. Problemet er bare at vi er bagud

      Comment


        Oprindeligt indsendt af jonashj0305 Se indlæg
        Bomberen fra Bredebro. Serie 5-spilleren. Manden som ikke kan få en kontrakt i Vejle. Han er vores giftigste mand.
        Man tager sig til hovedet. Og Tinagager fra en 2. divionsklub. Så skal det gå galt.
        OB: Danske mestre i 2075/6

        Comment


          Thomas Mikkelsen er vores egentlige våben...
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
            Du synes ikke, at det er påfaldende, at de på 6 dage pludselig ikke er i spil til starteeleveren eller som indskiftere nogle af dem?
            De var i spil og der blev prøvet forskellige opstillinger af i løbet af ugen, men der er altså ikke plads til flere end 11 på banen samtidig :).
            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

            Jeg er ikke fan.
            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

            Comment


              Oprindeligt indsendt af ilder69 Se indlæg
              Har vi en dårlig trup eller en dårlig træner?
              Truppen mangler offensiv kvalitet uden tvivl

              Comment


                Oprindeligt indsendt af ilder69 Se indlæg
                Har vi en dårlig trup eller en dårlig træner?
                truppen har hele tiden set smal ud - men der er også bare spillere der ikke levere så godt som man burde kunne forvente, ak og fester - og jönsson havde jeg altså også større forventninger til.

                Men jeg begynder lige så stille og roligt også at miste troen på kent.....det er noget skidt det her

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                  Men jeg begynder lige så stille og roligt også at miste troen på kent.....det er noget skidt det her
                  Samme følelse her

                  Comment


                    4200 tilskuere

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                      truppen har hele tiden set smal ud - men der er også bare spillere der ikke levere så godt som man burde kunne forvente, ak og fester - og jönsson havde jeg altså også større forventninger til.

                      Men jeg begynder lige så stille og roligt også at miste troen på kent.....det er noget skidt det her
                      Enig. Jeg er sgu også begyndt at miste tiltroen til det projekt. De spiller jo ad helvede til. Mere er der ikke rigtigt at sige

                      Comment


                        Ugens skarpeste iagttagelse: TRIST kamp Trist resultat Trist OB hold Trist træner Trist ALT ....... skrevet 6 min før kamp slut - såååååeeeee Trist.

                        SUK
                        Last edited by skoge; 28-08-2016, 14:50.

                        Comment


                          Kæmpe chance til Mikkelsen

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                            Thomas Mikkelsen er vores egentlige våben...
                            Han er altså virkeligt ringe ... har slet ikke teknik til det her og skal bruge alt for mange chancer.
                            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                            Jeg er ikke fan.
                            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                            Comment


                              Truppen har slet ikke kvaliteten til top 6
                              Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                                Thrane startede på central midt i Esbjerg, Nana og Izunna sluttede derinde, Ingen af dem kommer på banen i dag. Svært at tro på, at der er en overordnet plan med det vi foretager os.
                                Du har slet ikke opdaget Kent Nielsen fabler i blinde?

                                Comment

                                Working...
                                X