Annoncering

Collapse
No announcement yet.

kamptråd OB - Horsens 28/08/2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af jonashj0305 Se indlæg
    Enig. Jeg er sgu også begyndt at miste tiltroen til det projekt. De spiller jo ad helvede til. Mere er der ikke rigtigt at sige
    lige pt er der vel næsten kun makrini, tverskov og gryte jeg ville tage med til et at bygge et nyt hold op omkring. Greve har lavet et fint indhop syntes jeg.

    Fester og Ak havde jeg større forventninger til - de underpræstere i den grad

    Comment


      Det er mega fedt at være OB fan. Glæder mig allerede til den næste kamp.

      MvT
      Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

      Comment


        Realistisk set er vi jo også uheldige i dag - der er ingen tur i den. Det begynder bare at klinge lidt hult...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af ilder69 Se indlæg
          Har vi en dårlig trup eller en dårlig træner?
          Måske begge dele?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
            Han er altså virkeligt ringe ... har slet ikke teknik til det her og skal bruge alt for mange chancer.
            ... men han er vores farligste våben... og det siger jo alt om situationen...
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
              Realistisk set er vi jo også uheldige i dag - der er ingen tur i den. Det begynder bare at klinge lidt hult...
              Det værste ved den betragtning er at uheld oftest følger et bundhold.

              MvT
              Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                truppen har hele tiden set smal ud - men der er også bare spillere der ikke levere så godt som man burde kunne forvente, ak og fester - og jönsson havde jeg altså også større forventninger til.

                Men jeg begynder lige så stille og roligt også at miste troen på kent.....det er noget skidt det her
                Enig. Der var så mange mærkelige dispositioner...
                Og hvilke spillere blev bedre under ham? Det ligner mere at de gode blev dårliger, de middelmådige blev middelmådig og de dårlige blev dårlig.
                (Udtaget mulighvis JJT som udvikler sig og Tverskov/Gryte/ElMak som VAR allerede god, da de kom og blev det.)
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  kæft jeg håber der lander 3 markante forstærkninger mandag....samtidig bliver jeg sgu nok lidt pissed hvis der gør - for hvorfor helvede skal vi vente så længe igen igen.....

                  Comment


                    Bo Henriksen, kunne slå os med 11 kegler...

                    Comment


                      AK i karantæne til FCK

                      Comment


                        11-1 i hjørnespark.

                        MvT
                        Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                        Comment


                          Det er bare ikke godt nok, og nu må der ske noget, endnu en kønsløst omgang lort.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            AK i karantæne til FCK
                            flot - og virkeligt vigtigt gult han trak der....klaphat

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              AK i karantæne til FCK
                              Så kan han kymrer sig om sin ryggen...
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                Der skal handles minimum to spillere!

                                Comment

                                Working...
                                X