Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd EfB-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
    Jeg synes det er en hån mod Oliver Lund, at han ikke får chancen igen.

    Men det kan også være ligegyldigt. Vi har muligvis ligaens dårligste venstre kant - vi taber i dag.

    Glæder mig til at se Thrane
    Enig i det fremhævede...
    Mvh Kent

    Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
      Esbjerg har en del at skyde med offensivt, det så vi da også i sidste runde.
      Jeppe Andersen er bedre end alt hvad vi har på midten, teknisk god og pasningsstærk.
      Casper Nielsen er en god spiller med fine offensive kvaliteter.
      Mensah er meget hurtig, ham får forsvaret problemer med.
      Faktisk er begge backerne også ret gode offensivt ... jeg forudser at Esbjergs offensiv kommer til at volde OB store problemer, men at det samme også bliver tilfældet den anden vej ... vi mangler bare trusler fra midtbanen.

      Esbjergs defensiv er dog ret ringe og derfor har de også skiftet ud ...
      Jeg er helt enig med dig. Bemærk at jeg skrev "dårligt kørende offensiv".

      Så stærke synes jeg heller ikke de var mod AAB, de var bedre end længe - men det burde vi kunne modstå. Når det er sagt, så kan sagtens volde os problemer, og kommer garanteret også til det.

      De er trods alt i krise, og vi skal nok sætte dem igang.

      Comment


        #18
        Jeg havde smidt Lund på HB, Desler på HK og Edmundsson på VK.

        MvT
        Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
          Jeg havde smidt Lund på HB, Desler på HK og Edmundsson på VK.

          MvT
          Ja tak!

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
            Jeg havde smidt Lund på HB, Desler på HK og Edmundsson på VK.

            MvT
            JA hvordan er det lige KENT ikke kan se at Jønnson er mega elendig !!!

            uden makrine i 4 kampe har vi tabt alle
            thrane har aldrig startet på central midt i en senior kamp
            jønnson er angriber ikke venstre fløj

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
              Jeg er bange for du har ret, men det skulle ikke være på bekostning af Desler. OL på højreback, Desler på højre kant, og Edmundsson på venstre kant? Jönsson har simpelthen været forfærdelig. Mindes ikke en så ringe venstre kant i OB?

              JBL er bedre offensivt end Pereira, men Pereira er bedre defensivt, hvis du spørger mig. - Jeg ville også mene at JBL ville være at foretrække i dag med tanke på Esbjergs rigtig dårligt kørende offensiv. Esbjergs defensiv er også ret ringe, så her ville JBLs udmærket indlæg være at foretrække.
              Den opstilling ville jeg også gerne se. Dog tror jeg Kent vil foretrække Desler i Venstre og Edmundson i højre, så de kan trække ind i banen med deres favoritben.
              Altså, Emil frustrererede mig mere, men hans gennemsnitsniveu var vel bedre end Jönssons, tjaa. Det er også en mærkelig diskussion, altså hvem er værst

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                Den opstilling ville jeg også gerne se. Dog tror jeg Kent vil foretrække Desler i Venstre og Edmundson i højre, så de kan trække ind i banen med deres favoritben.
                Altså, Emil frustrererede mig mere, men hans gennemsnitsniveu var vel bedre end Jönssons, tjaa. Det er også en mærkelig diskussion, altså hvem er værst
                utroligt vi er ubesejret når vi hver gang spiller 10 imod 11 med den venstre fløj...

                Comment


                  #23
                  I har misset, at Kent spiller med kanter, der trækker indad i banen, og ikke løber langs linjen? Hvis man skulle lave om på opstillingen hedder den

                  OL på højreback, Desler på venstre kant og Joan på højre.

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                    I har misset, at Kent spiller med kanter, der trækker indad i banen, og ikke løber langs linjen? Hvis man skulle lave om på opstillingen hedder den

                    OL på højreback, Desler på venstre kant og Joan på højre.
                    stadig bedre end med JØNNE inde

                    Comment


                      #25
                      Ps. glem ikke, at fodboldspilleres niveau hænger nøje sammen med deres selvtillid, og det er tydeligt, at en spiller som Jönsson mangler enormt meget selvtillid. Hvis der bliver en stemning omkring ham, både uden for banen og på tribunerne, som lyder på, at han ingenting kan, så ender det med at være resultatet. Jeg er med på hans start ikke har været god, men vær nu jeres ansvar bevidst - både overfor Jönsson og overfor alle andre spillere.

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                        Jeg synes det er en hån mod Oliver Lund, at han ikke får chancen igen.

                        Men det kan også være ligegyldigt. Vi har muligvis ligaens dårligste venstre kant - vi taber i dag.

                        Glæder mig til at se Thrane
                        Forstår ikke hvorfor man ikke udnytter at have to spillere som Desler og lund, der virker skarpe, og så lader dem udgøre en højreside og så rykke Joan over i venstre, hvor Jønsson er helt væk. Z
                        Ellers er det spændende at se hvad Thrane kan fra start og om izu har niveauet, hvis vi mister Makrini fra næste sæson af.
                        Igen i dag stiller vi ikke med et hold jeg nogensinde tror vil komme i top 6, men det vil Efb's ved Gud heller ikke, så det bliver nok en tæt kamp, hvor spillet nok bliver uskønt og dem med den største energi trækker det længste strå.

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af Kim-Odense Se indlæg
                          JA hvordan er det lige KENT ikke kan se at Jønnson er mega elendig !!!

                          uden makrine i 4 kampe har vi tabt alle
                          thrane har aldrig startet på central midt i en senior kamp
                          jønnson er angriber ikke venstre fløj
                          det tror jeg faktisk også han kan....men mon ikke håbet/tanken er at for at han kommer igang - så skal der spilletid til.

                          Comment


                            #28
                            edmundsson - izunna - thrane - jönsson......ikkeligefrem nogen frygtindgydende midtbane....forsvar/måldmand og angreb ser rimeligt fint ud - men på midten, der mangler sgu noget

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                              En skandale at Oliver Lund ikke er inde
                              Hvorfor? Hvis Desler er bedre? Både generelt og til modstanderen? Bare fordi man har hævet sig over middelmådighed i to kampe gør ikke, at man pludselig er the shit.

                              MvH ChrisOB
                              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                                det tror jeg faktisk også han kan....men mon ikke håbet/tanken er at for at han kommer igang - så skal der spilletid til.
                                men han er vel i realiteten 4 angriber ?

                                Comment

                                Working...
                                X