Annoncering

Collapse
No announcement yet.

RASH-raser (OB's statusopdatering)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af neverland Se indlæg
    Ku' du prøve på tysk, ku' være sjovt at læse hvad du skriver :-)
    Gerne, selvom jeg er så stolte på mit dansk... ;-)
    "Dümmer geht immer? (Der er en film med titlen: Dümmer geht immer.) Ich bin nicht sicher. Diese Meldung von OB gehört sicher zu den weltweit grössten Unfällen in Fussball-Romantik (und das sagt ein Romantiker). Ein peinliches Pamphlet und echtes Armutszeugnis für den Autor"

    Ville være fint hvis du redigerer mit dansk, det hjælper mig. :-)
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
      Gerne, selvom jeg er så stolte på mit dansk... ;-)
      "Dümmer geht immer? (Der er en film med titlen: Dümmer geht immer.) Ich bin nicht sicher. Diese Meldung von OB gehört sicher zu den weltweit grössten Unfällen in Fussball-Romantik (und das sagt ein Romantiker). Ein peinliches Pamphlet und echtes Armutszeugnis für den Autor"

      Ville være fint hvis du redigerer mit dansk, det hjælper mig. :-)

      Jeg forstår det og har ellers stort set kun lært tysk fra internettet og film :D.
      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

      Jeg er ikke fan.
      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
        Jeg forstår det og har ellers stort set kun lært tysk fra internettet og film :D.
        Så gjorte jeg det med dansk. Plus en lille bog "Dänisch in 30 Tagen" og en computerprogram. Men synes det kan give sjove resultater når jeg prøver det med talemåde og ordspil. Så når det bliver sjovt, så vil jeg gerne grine med og glade mig om enhver gode råd og forbedring.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
          Så gjorte jeg det med dansk. Plus en lille bog "Dänisch in 30 Tagen" og en computerprogram. Men synes det kan give sjove resultater når jeg prøver det med talemåde og ordspil. Så når det bliver sjovt, så vil jeg gerne grine med og glade mig om enhver gode råd og forbedring.
          Fantastisk indstilling!

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
            Herregud? Du forsøger vel ikke at bagatellisere, at OB er kommet med et officielt opslag, hvor de skriver VI 44 gange, 44! Det er jo en joke. Kys Odense Boldklub. Jeg vil så gerne have set Thorborgs ansigt, da han læste opslaget..

            Attention MaxHH: Måske vi skulle have et forumeftersyn 2016. Jeg står virkelig og mangler en smiley, der stikker en gaffel i begge øjne. Hvis den er for svær at skaffe, kan jeg nøjes med en som banker sit hoved ind i en mur.
            Det vil jeg sgu gerne bagatellisere.. Joeh, det er lidt akavet udført, men altså - vi er enige i at vi taler om en gimmick på en Facebook-opdatering, ikke? Det kan sgu ikke bringe mit pis i kog, og jeg er endda kommunikationsuddannet.

            Herregud, I tager sgu jer selv og OB for seriøst, hvis en statusopdatering virkelig kan pisse jer så meget af.

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Komsi Se indlæg
              Det vil jeg sgu gerne bagatellisere.. Joeh, det er lidt akavet udført, men altså - vi er enige i at vi taler om en gimmick på en Facebook-opdatering, ikke? Det kan sgu ikke bringe mit pis i kog, og jeg er endda kommunikationsuddannet.

              Herregud, I tager sgu jer selv og OB for seriøst, hvis en statusopdatering virkelig kan pisse jer så meget af.
              Og du aner intet om kommunikation med fodboldfans, der er anderledes indrettet end dig selv. Så går det vel lige op? Provokation kan forekomme...

              MvH ChrisOB
              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

              Comment


                #22
                Jeg dynes måske heller ikke, det er noget, som fanger mig, men det er da blevet liket, kommenteret og delt en del gange, så jeg tror da at OBs kommunikationsafdeling er fint tilfredse. Det er jo helt klart et forsøg på at vække nogle af de følelser fra dengang, hvor vi var med i kampen medaljer og spillede europæisk - nok med det formål at få flere på stadion. Jeg håber da at det virker.

                Comment


                  #23
                  Hvor er jeg glad for at jeg ikke længere deltager i det her :D.
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                  Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                  Comment


                    #24
                    FB opdateringen kan ikke pisse mig af, og det kan Rash'ers "analyse" heller ikke. Men opdateringen som denne tråd er da lidt lala

                    Det er et lidt kikset forsøg fra OB på at frembringe noget godt, og ligeledes et lidt kikset angreb på det. Fred være med det. Vi kan jo ikke lykkes med alt hvad vi fortager os.
                    Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                      FB opdateringen kan ikke pisse mig af, og det kan Rash'ers "analyse" heller ikke. Men opdateringen som denne tråd er da lidt lala

                      Det er et lidt kikset forsøg fra OB på at frembringe noget godt, og ligeledes et lidt kikset angreb på det. Fred være med det. Vi kan jo ikke lykkes med alt hvad vi fortager os.
                      Helt enig

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                        Og du aner intet om kommunikation med fodboldfans, der er anderledes indrettet end dig selv. Så går det vel lige op? Provokation kan forekomme...

                        MvH ChrisOB
                        Hehe, du "overlevede" lige præcis 3 min. uden samtale med komsi, som du ellers skrev i en anden tråd. Nice. Synd han ikke svarer 😊

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
                          Jeg dynes måske heller ikke, det er noget, som fanger mig, men det er da blevet liket, kommenteret og delt en del gange, så jeg tror da at OBs kommunikationsafdeling er fint tilfredse. Det er jo helt klart et forsøg på at vække nogle af de følelser fra dengang, hvor vi var med i kampen medaljer og spillede europæisk - nok med det formål at få flere på stadion. Jeg håber da at det virker.
                          Idéen er sikker god men det er virkeligt dårlig gjort. En god lavet video med gamle kampmomenter, fans som fejrer på europaturen med gode slagsange og en meget bedre tekst og det ville være en fedt aktion for mig.

                          Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                          FB opdateringen kan ikke pisse mig af, og det kan Rash'ers "analyse" heller ikke. Men opdateringen som denne tråd er da lidt lala

                          Det er et lidt kikset forsøg fra OB på at frembringe noget godt, og ligeledes et lidt kikset angreb på det. Fred være med det. Vi kan jo ikke lykkes med alt hvad vi fortager os.
                          Synes alligevel at man skulle overveje hvordan OBs kommunikationsafdeling kan blive bedre. Synes infrastrukturen rund om klubben kunne gerne steppe op. Der er vi ikke god. Tænk kun om fanshoppen...
                          Men hvis JH ville give os en eller to nye spillere ellers vi ville have til mindst flere solide rygter så ville vi sikker skrive mere om det. Så kom i gang Jesper... ;-)
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
                            Hehe, du "overlevede" lige præcis 3 min. uden samtale med komsi, som du ellers skrev i en anden tråd. Nice. Synd han ikke svarer 😊
                            Det var nu omvendt ...
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af Komsi Se indlæg
                              Det vil jeg sgu gerne bagatellisere.. Joeh, det er lidt akavet udført, men altså - vi er enige i at vi taler om en gimmick på en Facebook-opdatering, ikke? Det kan sgu ikke bringe mit pis i kog, og jeg er endda kommunikationsuddannet.

                              Herregud, I tager sgu jer selv og OB for seriøst, hvis en statusopdatering virkelig kan pisse jer så meget af.
                              Komsi.. Hvis dine lærer nede på SDU så, hvordan du skriver herinde, så ville de omgående begå harakiri. Man skulle tro, at du sad med dine skolebøger, og så gjorde alt det modsatte. Du vil kunne drive en hvilken som helst virksomhed til konkurs på 24 timer.
                              Du er som en såret teenagedreng, som bare vil være på tværs. Nu fik du opmærksomhed, nyd den. Men drop det etos-kort, det har du brændt for længst. Og indrøm det nu bare, er det dig, som har skrevet VI 44 gange? Du mangler faktisk bare lige at skrive kys Komsi, når du slutter dine provokationer.

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
                                Jeg dynes måske heller ikke, det er noget, som fanger mig, men det er da blevet liket, kommenteret og delt en del gange, så jeg tror da at OBs kommunikationsafdeling er fint tilfredse. Det er jo helt klart et forsøg på at vække nogle af de følelser fra dengang, hvor vi var med i kampen medaljer og spillede europæisk - nok med det formål at få flere på stadion. Jeg håber da at det virker.
                                Der er én Superligaklub på Fyn, og der bor vel i underkanten af en halv million mennesker. OB’s opslag har i skrivende stund 474 likes. Det er da forfærdeligt ringe. Der er så kæmpe stort potentiale. Men hvis man bliver ved med at sige: Aaargh herregud. Det kan ikke få mit pis i kog. Eller der er da nogle, der kan lide det. Så bliver det aldrig bedre.
                                Og hvis OB's kommunikationsafdeling har været tilfredse, så skal den flok amatører sættes til noget helt andet end kommunikation!

                                Og i øvrigt stærkt indlæg Andlox. Tak, fordi du får diskussionen tilbage til det, som det handler om. Der er et kæmpe stort uforløst potentiale her. Det skære mig i hjertet, at der til en kamp i Horne mødte flere Liverpool-fans op end OB-fans. Nu skal vi til Esbjerg, hvor mange tror i kommer? 20-30 eller kommer vi op på 40? Der skal ske noget, både på fodboldbanen men så sandelig også udenfor!

                                Comment

                                Working...
                                X