Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: OB - FCN (14-08-16)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    JJ sammenlignes med Pirlo i Tipsbladet

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...aa-trefor-park

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      JJ sammenlignes med Pirlo i Tipsbladet

      http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...aa-trefor-park

      Hehe sjovt med "eksperter" - EB's "eksperter" har ham som en af OB's dårligste.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af SydFyn Se indlæg
        Hehe sjovt med "eksperter" - EB's "eksperter" har ham som en af OB's dårligste.
        Seriøst!?!!?? Så er ekstra bladet da helt væk fra vinduet

        Comment


          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
          Gu er det da ej forkert. Det stærkeste hold på dagen var da et reservehold. Og det er derfor de har tabt 3 kampe I træk med en målscore på 1-11.

          MvH ChrisOB
          Tja, reserver var de så ikke i dag. Det er ikke mit eller OBs problem, at FCNs koncept er at udvikle/købe unge spillere, så deres trup er meget skrøbelig. Det er FCNs valg at købe en notorisk skadet Tobias Mikkelsen, deres problem at de ikke har erstattet Mtiliga i tide - ikke mit eller OBs. Alle klubber får skader og karantæner sådan er det. Vi har også spillere med til OL. Jeg nægter at underminere denne sejr, fordi FCN kører en anden strategi end FCK.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Seriøst!?!!?? Så er ekstra bladet da helt væk fra vinduet
            Det kan vi hurtigt blive enige om - men det havde de nu ikke behøvet at give JJT dårlige karakterer for at overbevise mig om. Synes generelt den "avis" er helt væk fra vinduet.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
              Tja, reserver var de så ikke i dag. Det er ikke mit eller OBs problem, at FCNs koncept er at udvikle/købe unge spillere, så deres trup er meget skrøbelig. Det er FCNs valg at købe en notorisk skadet Tobias Mikkelsen, deres problem at de ikke har erstattet Mtiliga i tide - ikke mit eller OBs. Alle klubber får skader og karantæner sådan er det. Vi har også spillere med til OL. Jeg nægter at underminere denne sejr, fordi FCN kører en anden strategi end FCK.
              Syntes nu at du overdriver min "underminering"

              Comment


                Oprindeligt indsendt af SydFyn Se indlæg
                Det kan vi hurtigt blive enige om - men det havde de nu ikke behøvet at give JJT dårlige karakterer for at overbevise mig om. Synes generelt den "avis" er helt væk fra vinduet.
                Ja det her er sgu for latterligt..

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af SydFyn Se indlæg
                  Hehe sjovt med "eksperter" - EB's "eksperter" har ham som en af OB's dårligste.
                  Giver FCNs målmand 3, der dropper, men giver JJT 2. Det siger lidt om den vurdering.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
                    Giver FCNs målmand 3, der dropper, men giver JJT 2. Det siger lidt om den vurdering.
                    Deres målmand som så i tipsbladet bliver betegnet som kampens dårligste

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
                      Tja, reserver var de så ikke i dag. Det er ikke mit eller OBs problem, at FCNs koncept er at udvikle/købe unge spillere, så deres trup er meget skrøbelig. Det er FCNs valg at købe en notorisk skadet Tobias Mikkelsen, deres problem at de ikke har erstattet Mtiliga i tide - ikke mit eller OBs. Alle klubber får skader og karantæner sådan er det. Vi har også spillere med til OL. Jeg nægter at underminere denne sejr, fordi FCN kører en anden strategi end FCK.
                      Fuldstændig enig. Tvivler også på de er meget bedre dem de manglede. Det er deres problem.

                      Comment


                        Lars Jacobsen i studiet havde også JJ som en af de bedste ofså Thomas Frank der kommenterede. Så må bare være EB der er væk

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Hører du efter Magge??? Min klub vokser dag for dag!!!
                          Ja , lad nu tiden vise hvor god han er . I dag mod FCN's ynglingehold var han jævn i første halvleg og god i anden .
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
                            Tja, reserver var de så ikke i dag. Det er ikke mit eller OBs problem, at FCNs koncept er at udvikle/købe unge spillere, så deres trup er meget skrøbelig. Det er FCNs valg at købe en notorisk skadet Tobias Mikkelsen, deres problem at de ikke har erstattet Mtiliga i tide - ikke mit eller OBs. Alle klubber får skader og karantæner sådan er det. Vi har også spillere med til OL. Jeg nægter at underminere denne sejr, fordi FCN kører en anden strategi end FCK.
                            FCN's hold i dag havde en gennemsnitsalder på 20 år og 259 dage , så noget erfarent hold kan man ikke påstå de var . Men det er deres problem og strategi og dem om det , det var tre point til os og alt andet havde været fiasko .
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                              Ja , lad nu tiden vise hvor god han er . I dag mod FCN's ynglingehold var han jævn i første halvleg og god i anden .
                              Hvis vi nu fik en venstreside der kunne lidt også ville det måske give endnu mere plads så alle hold ikke bare behøver at dække deres venstreside af..
                              Men vi må se ja.. Kommer jo også til at afhænge af hvor godt holdet spiller og om han måske får lidt bedre spillere omkring sig fra september måned af..
                              Han er ingen Falk.. Men jeg så ting idag som har været savnet i denne sæson og som ingen af de andre kan..

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Hvis vi nu fik en venstreside der kunne lidt også ville det måske give endnu mere plads så alle hold ikke bare behøver at dække deres venstreside af..
                                Men vi må se ja.. Kommer jo også til at afhænge af hvor godt holdet spiller og om han måske får lidt bedre spillere omkring sig fra september måned af..
                                Han er ingen Falk.. Men jeg så ting idag som har været savnet i denne sæson og som ingen af de andre kan..
                                Der var opløftende ting fra ham i dag . At det var mod et ynglingehold skal ikke tage din øl-føring fra dig ;-)
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X