Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd: OB - FCN (14-08-16)
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Hehe sjovt med "eksperter" - EB's "eksperter" har ham som en af OB's dårligste.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægGu er det da ej forkert. Det stærkeste hold på dagen var da et reservehold. Og det er derfor de har tabt 3 kampe I træk med en målscore på 1-11.
MvH ChrisOB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlægTja, reserver var de så ikke i dag. Det er ikke mit eller OBs problem, at FCNs koncept er at udvikle/købe unge spillere, så deres trup er meget skrøbelig. Det er FCNs valg at købe en notorisk skadet Tobias Mikkelsen, deres problem at de ikke har erstattet Mtiliga i tide - ikke mit eller OBs. Alle klubber får skader og karantæner sådan er det. Vi har også spillere med til OL. Jeg nægter at underminere denne sejr, fordi FCN kører en anden strategi end FCK.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlægTja, reserver var de så ikke i dag. Det er ikke mit eller OBs problem, at FCNs koncept er at udvikle/købe unge spillere, så deres trup er meget skrøbelig. Det er FCNs valg at købe en notorisk skadet Tobias Mikkelsen, deres problem at de ikke har erstattet Mtiliga i tide - ikke mit eller OBs. Alle klubber får skader og karantæner sådan er det. Vi har også spillere med til OL. Jeg nægter at underminere denne sejr, fordi FCN kører en anden strategi end FCK.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlægTja, reserver var de så ikke i dag. Det er ikke mit eller OBs problem, at FCNs koncept er at udvikle/købe unge spillere, så deres trup er meget skrøbelig. Det er FCNs valg at købe en notorisk skadet Tobias Mikkelsen, deres problem at de ikke har erstattet Mtiliga i tide - ikke mit eller OBs. Alle klubber får skader og karantæner sådan er det. Vi har også spillere med til OL. Jeg nægter at underminere denne sejr, fordi FCN kører en anden strategi end FCK.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægJa , lad nu tiden vise hvor god han er . I dag mod FCN's ynglingehold var han jævn i første halvleg og god i anden .
Men vi må se ja.. Kommer jo også til at afhænge af hvor godt holdet spiller og om han måske får lidt bedre spillere omkring sig fra september måned af..
Han er ingen Falk.. Men jeg så ting idag som har været savnet i denne sæson og som ingen af de andre kan..
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægHvis vi nu fik en venstreside der kunne lidt også ville det måske give endnu mere plads så alle hold ikke bare behøver at dække deres venstreside af..
Men vi må se ja.. Kommer jo også til at afhænge af hvor godt holdet spiller og om han måske får lidt bedre spillere omkring sig fra september måned af..
Han er ingen Falk.. Men jeg så ting idag som har været savnet i denne sæson og som ingen af de andre kan..817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
Comment