Annoncering

Collapse
No announcement yet.

DBU Pokalen 16/17

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    DBU Pokalen 16/17

    Hård lodtrækning, at vi allerede ryger ind i Vejle på det her tidspunkt af turneringen. Det er altså vel at mærke 6½ år siden, at vi sidst slog et Superliga eller 1. divisionshold ud af pokalen, så alene det at slå Vejle ud, vil jo nærmest være en sensation og vores flotteste pokalkampagne i årevis.

    http://www.dbu.dk/turneringer_og_res...px?rowid=54299

    #2
    Stensikkert exit....

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
      Stensikkert exit....
      Nej, nej. JH vil købe deres 4 eller 5 bedste spillere før kampen som forstærkning for os i Suppen. ;-)
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
        Nej, nej. JH vil købe deres 4 eller 5 bedste spillere før kampen som forstærkning for os i Suppen. ;-)
        Det kunne der godt være ræson i. Det er i hvert fald nogle interessante navne Vejle har hevet hertil, og nogle af dem har også vist gode takter. Han skal dog helst kaste snøren ud efter Christian Kudsk, hvis det stod til mig, han ser virkeligt spændende ud.

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
          Nej, nej. JH vil købe deres 4 eller 5 bedste spillere før kampen som forstærkning for os i Suppen. ;-)
          Så bliver det Kielstrup, Simon Nagel og...dada: JACOB SCHOOP. Alle de andre er stort set fra u'landet og/eller lige indkøbt, og vi skal jo have nogen, der har bevist, at de kun duer i 1.division. Kielstrup og Nagel er begge 1) over 30, og 2) har floppet i superligaen. Schoop kender vi jo:-)

          On topic så er 'det nye Vejle' absolut ingen ønskemodstander. De har gode spillere og er svære at læse som modstander, eftersom de ikke en gang kender sig selv som hold. En spiller som Schoop har jo klart superliga-kvalitet på en god dag (desværre var der for langt imellem dem), og det gælder jo for mange af deres andre folk. Rammer de dagen, så bliver det sejt. Når vi i skidt form midt i en 'proces' kunne tabe til Brønshøj, så kan vi absolut tabe til Vejle på nuværende tidspunkt.

          Comment


            #6
            Hvis man ikke kan slå Vejle er det også bedre at ryge ud i 1 runde. Ingen grund til at bruge krudt på den turnering så.

            Comment


              #7
              Jeg tror Tjæreborg slår Vejle ud, vi slår Tjæreborg med Mikkelsen som 5 dobbelt målscore, og så går vi lige til finalen og vinder en tæt kamp mod Otterup som sensiasonelt er nået der til..

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af andreaslange Se indlæg
                Jeg tror Tjæreborg slår Vejle ud, vi slår Tjæreborg med Mikkelsen som 5 dobbelt målscore, og så går vi lige til finalen og vinder en tæt kamp mod Otterup som sensiasonelt er nået der til..
                Alt imens min kone finder ud af at analsex er det bedste og sjoveste i heeeeeeeeele verden

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Alt imens min kone finder ud af at analsex er det bedste og sjoveste i heeeeeeeeele verden
                  Det har min kone da fundet ud af for længe siden.

                  MvT
                  Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                    Det har min kone da fundet ud af for længe siden.

                    MvT
                    bestemt muligt... Fedt at høre på dine vegne eller nowet. Det var dog ikke min pointe

                    Comment


                      #11
                      Nå men det blev jo Vejle der gik videre. Nogen der har læst noget om en mulig dato?

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
                        Nå men det blev jo Vejle der gik videre. Nogen der har læst noget om en mulig dato?
                        Mener at have set den 30. august
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                          Mener at have set den 30. august
                          På bold.dk står der d. 31/8 kl. 17.30. Dumt tidspunkt, hvis det er korrekt. Man må håbe at de skyder den et par timer så vi kan få så mange striwer som muligt afsted.

                          Comment


                            #14
                            Det er både 30. og 31. August og 31. august spiller landsholdet også ?!?!
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              #15
                              Nå, det bliver da spændende i Vejle. Jeg må indrømme, at jeg er fristet af at spille penge på Vejle. Gjorde det sidste gang med Fredericia og rev en større pengesum hjem. Jeg har dog ikke helt samme dårlige fornemmelse med Vejle, som jeg havde med Fredericia og Ove P. Den kamp kunne vi have spillet 10 gange i træk og tabt alle gange.

                              Men OB er ikke længere noget godt pokalhold. Det kræver stærke individualister, hvis man vil noget i den turnering. Typer, som lukker kampen to minutter før tid. Dem hare vi desværre bare ikke på holdet, og det er Jesper Hansens ansvar.
                              OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                              Comment

                              Working...
                              X