Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: OB - Viborg (06-08-16)

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Vi kunne jo også lige lade ham betræde grønsværen inden han udråbes løsningen ?
    Afhænger jo af synspunkt.

Comment

Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
      Afhænger jo af synspunkt.
      Ja tydeligvis ;-)
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
        Inden vi giver os til at male fanden overalt på væggen, så skal vi måske huske på, at sæsonen stadigvæk er ung, og der kan ske meget endnu. Sidste år havde vi 7 points efter 4 kampe, og vi havde endda spillet imod både FCM og Brøndby på udebane. Det var en jo en glimrende start, og der blev pludselig talt om at være med i den gode ende af tabellen. Så tabte vi snævert til Randers, blev savet over af AaB, afbrudt af en heldig sejr over FCK, hvorefter vi tabte klart til Esbjerg. Så var billedet et lidt andet. Jeg siger ikke, at det hele er fint, for det er det absolut ikke. Jeg siger bare, at sæsonen er ung endnu og meget kan ske.

Er vi svækket eller styrket?
        Vi ser desværre også i FCK-regi, hvor god Rasmus Falk egentlig er. FCK-fans er vist også blevet overraskede: de havde regnet med problemer, når de skulle erstatte en kæmpe profil som Nikolaj Jørgensen. Men det er lykkedes i FCK at lægge spillestilen en anelse om og købe flere klassespillere, der som kollektiv er bedre end den individualist, de solgte. I OB har man nok håbet på noget lignende, men det ser vi desværre ikke.
        Vi er styrket i forhold til at kunne holde på bolden og spille den rundt. Projektet med at kunne holde i bolden er lykkedes - vores possession-procenter må være steget ganske pænt i forhold til sidste sæson. Desværre er det ikke tid med bolden, der afgør fodboldkampe. Vi ligner lidt et hold, der skal vænne sig til at have bolden markant mere, end vi har været vant til. Nu skal vi til at finde ud af, og gerne hurtigt, hvad vi så skal med bolden:-)
        Det, der er styrket, er til gengæld både vores egne og såkaldte eksperters forventninger til os. Den sædvanlige shitstorm herinde efter et skuffende resultat bliver forstærket af nogle forventninger, som vi ikke kan bruge til en skid. Forudsigelser inden sæsonstart er mere usikkert end meteorologi.

Mht spillere ude af position: hvorvidt en spiller er 'ude af position' afgøres jo af, om holdet spiller godt og spilleren lykkes i samspil med resten af holdet. Så kan han sådan set været skolet som målmand - who gives a shit, hvis han pludselig scorer mål på samlebånd: så er han angriber, og så er det 'skide godt set'. Marc Dal Hende i Sønderjyske er skolet som angriber; nu har han succés som venstre back. Er han så 'ude af position'? I tilfældet Jönsson spiller han sådan set en lignende kant-rolle som i sin sidste tid i AaB, og det gjorde han fint - i AaB.

I forhold til de åbenlyse problemer: Vi har ikke den/de spillere som en Falk/Nikolaj Thomsen (der i øvrigt også er tydeligt savnet i AaB), der kan drive bolden frem og holde fart i angreb. Når momentum i et opspil går tabt, og vi spiller bolden tilbage for at fastholde den - hvilket vi skal huske ikke er unormalt i fodbold - så kører vi helt fast. Vi er uden reelle skudtrusler udefra, så modstanderens forsvar behøver nærmest ikke bekymre sig om at skulle gøre udlæg for at blokere skud; kombinationer bliver meget snævre og løber ofte ud i sandet; vi spiller tydeligt ikke med tidlige indlæg (som f.eks. Sønderjyske har haft en vis succés med, og de har heller ikke verdens største og mest fysiske offensiv-folk), og vi er ikke særligt farlige på dødbolde. Alt i alt er det for nemt at forsvare sig imod os pt: man skal 'bare' stå dybt og tæt i kæderne, så vi ikke kan kombinere os igennem - og vente på kontramuligheder.
        Vi savner for mig at se noget opportunisme: nogle tidlige indlæg, skud udefra, indløb fra midtbanefolk i feltet - og så søge andenbolde. Det vil give mere tjubang og mere risiko for kontraer, men også flere muligheder, og vi behøver at skabe mere, om det så er på tilfældigheder. I både AK og Festersen har vi angribere, der kan udnytte de muligheder, når de opstår - men de skal jo have noget at arbejde med.
        Med al respekt, så er dit indlæg virkelig af den slags, der gør mig lidt arrig, for det hele kan koges ned til "Giv det tid" og en lyst til at finde "nuancer", hvor der i virkeligheden ikke er nogen. Og det er, igen, i virkeligheden det, der er problemet i vores klub: Vi kalder ikke en spade for en spade, men bliver ved og ved med at udskyde den uundgåelige konklusion.

Bortforklaringer, bortforklaringer, bortforklaringer. Kvaliteten af arbejdet er ganske enkelt ikke godt nok, og det bliver heller ikke bedre med "tid", det bliver kun bedre af højere kvalitet af arbejdet, færdig arbejde.

Om det vil lykkes JH og Kent at gøre dét kan godt diskuteres, og i den forbindelse vil jeg godt slå et slag for, at du, ligesom mange andre, forsøger at italesættelse en virkelighed, der ikke er der.

Vi forlanger ikke en spiller i Falk klassen, selv om det godt nok ville hjælpe, og selv om enhver dygtig sportsdirektør godt kan være heldig/dygtig til rent faktisk finde guld til små penge.

Og hvad angår "vores" forventninger, om de forstærker en shitstorm, så antyder du, at vi har for høne forventninger, og det synes jeg ærligt talt er noget vrøvl. De fleste har forholdt sig til klubbens officielle målsætning, og har så vidt jeg ved ikke stillet højere forventninger end den. Så når vi ikke engang kan besejre Silkeborg og Viborg på hjemmebane, og knap får uafgjort med hjem fra Lyngby, så er det ærligt talt bullshit, at shitstormen så bliver "fodret" af forventninger, der er for høje. Som ikke kan bruges til en "skid". Den bliver fodret af hvad vi ser: En dårligt fungerende central midtbane, en tvivlsom bredde, idéforladt boldtrilleri, og et par angribere, der p.g.a henholdsvis skade og formnedgang per nuværende ikke er fem potter pis værd. Om vi så rent faktisk gav dem noget at arbejde med.

Du får det til at lyde som om, vi kun mangler det sidste. Vi mangler meget, og det kan kun afhjælpes ved at man gør noget ved det. Ikke sætter sig ned og maner til forsigtighed, og andre ting i "denial" klassen, der kun tjener ét formål: Blissfull dillusion indtil katastrofen rent faktisk indtræffer - i stedet for at være proaktiv.

MvH ChrisOB
        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

Comment

Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
          Med al respekt, så er dit indlæg virkelig af den slags, der gør mig lidt arrig, for det hele kan koges ned til "Giv det tid" og en lyst til at finde "nuancer", hvor der i virkeligheden ikke er nogen. Og det er, igen, i virkeligheden det, der er problemet i vores klub: Vi kalder ikke en spade for en spade, men bliver ved og ved med at udskyde den uundgåelige konklusion.

Bortforklaringer, bortforklaringer, bortforklaringer. Kvaliteten af arbejdet er ganske enkelt ikke godt nok, og det bliver heller ikke bedre med "tid", det bliver kun bedre af højere kvalitet af arbejdet, færdig arbejde.

Om det vil lykkes JH og Kent at gøre dét kan godt diskuteres, og i den forbindelse vil jeg godt slå et slag for, at du, ligesom mange andre, forsøger at italesættelse en virkelighed, der ikke er der.

Vi forlanger ikke en spiller i Falk klassen, selv om det godt nok ville hjælpe, og selv om enhver dygtig sportsdirektør godt kan være heldig/dygtig til rent faktisk finde guld til små penge.

Og hvad angår "vores" forventninger, om de forstærker en shitstorm, så antyder du, at vi har for høne forventninger, og det synes jeg ærligt talt er noget vrøvl. De fleste har forholdt sig til klubbens officielle målsætning, og har så vidt jeg ved ikke stillet højere forventninger end den. Så når vi ikke engang kan besejre Silkeborg og Viborg på hjemmebane, og knap får uafgjort med hjem fra Lyngby, så er det ærligt talt bullshit, at shitstormen så bliver "fodret" af forventninger, der er for høje. Som ikke kan bruges til en "skid". Den bliver fodret af hvad vi ser: En dårligt fungerende central midtbane, en tvivlsom bredde, idéforladt boldtrilleri, og et par angribere, der p.g.a henholdsvis skade og formnedgang per nuværende ikke er fem potter pis værd. Om vi så rent faktisk gav dem noget at arbejde med.

Du får det til at lyde som om, vi kun mangler det sidste. Vi mangler meget, og det kan kun afhjælpes ved at man gør noget ved det. Ikke sætter sig ned og maner til forsigtighed, og andre ting i "denial" klassen, der kun tjener ét formål: Blissfull dillusion indtil katastrofen rent faktisk indtræffer - i stedet for at være proaktiv.

MvH ChrisOB
          + 1

(og + 1 for retsen af indlægget også)
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
            Mange fine pointer her.
            Det er jo nærmest tragikomisk, at vi hele sidste sæson kæmpede med grundspillet, ikke kunne holde i kuglen og få bolden op på den sidste tredjedel, men når vi så endelig fik den derop, så kunne det blive farligt ganske ofte.
            Nu holder vi meget bedre fast i den og får spillet den fint nok frem med meget færre af sidste sæsons hjerneblødninger (hvis vi ser bort fra første halvleg af AaB kampen), til gengæld er vi totalt ufarlige.

Det er jeg meget enig i. Måske var det også fordi, vi spillede på kontra. Så har du jo naturligt mere rum foran dig som offensiv-spiller, mere dybde at løbe i. Det er uendeligt meget lettere at se godt ud som offensivspiller i de situationer; bare se på Kamper, Deblé og Park i går. Samme spillere ser måske knapt så imponerende ud, når de skal accelerere fra lav fart imod et forsvar, der er på plads.

Comment

Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
              Det er da i øvrigt meget skægt (læs trist), at vi var en stor flok herinde, som klart opfordrede Kent Nielsen og ledelsen til at bruge den gratis forårssæson på at finde ud af, hvordan vi skulle klare os uden Rasmus Falk. Men nej, det officielle OB havde så pissehamrende travlt med at vise, at vi behandler alle spillere godt, selvom de både skider og tisser på klubben. Rasmus Falk SKULLE spille for hver en pris. Man skambrugte situationen til at vælge side mellem ukritiske klaphattefans og dem, som går op i klubben med liv og sjæl. Man ønsker nemlig ikke sidstnævnte gruppe i OB's ledelse. Man vil meget hellere have klappepølsefans, som er glade, uanset hvordan det går med klubben. Det hjalp os ikke engang til en god placering at have ham på holdet, og nu står vi om muligt i en endnu værre situation, hvor resten af spillerne standser op som dumme rådyr i skæret fra en billygte på en mørk landevej. Ingen aner, hvad de skal gøre.
              Jeg er helt enig. Det var i mine øjne direkte pinligt at Falk fik så meget spilletid i en halvsæson, hvor vi burde fokusere mere på tiden efter Falk. Falk havde allerede stillet op i FCK trøjen et fucking halvt år før skiftet og han ønskede tydeligvis ikke stille op i OB trøjen, da vi mødte FCK.
              Falk og FCK pissede os op og ned af ryggen og OB lod det bare ske, som en anden skødehund. Tro mig, de griner stadig i både Falk og FCK lejren.

Comment

MvH ChrisOB
                Du skal da bare blive så arrig, du vil; det er et debatforum:-)

Jeg er heller ikke super optimistisk ud fra det, vi har set i de første kampe. Lyngby-kampen var i størstedelen elendig, og vores 2-0 mål faldt på et tidspunkt, hvor vi allerede var ved at miste kampen. At vi så ikke en gang kunne udnytte den 'gave' var deprimerende. Kjær knalder selvfølgelig to gode kasser ind, det skal han have; men det var skidt, skidt spil i store dele af den kamp.
                Ellers har vi haft bolden hhv 69% (imod Silkeborg), 55% imod AaB og 58% imod Viborg, men vi har skabt alt for få chancer, og vi har udnyttet overtag med bolden alt for dårligt.

Mit budskab er sådan set ikke 'Giv det tid'; det tror jeg du misforstår.
                Jeg tror bare ikke på noget quick fix i form af nye spillere eller et skift i spillestil. Når man har lagt en plan og er godt i gang med den, så er der ca. lige lang vej frem som tilbage, når man er midtvejs. Og det er omtrent her, jeg ser OB pt. Det er et hamrende farligt sted at være, hvis resultaterne svigter, hvilket man må sige, at de gør nu. 4 points i 4 kampe er ikke godt nok. Det er bekymrende, ingen tvivl om det. Jeg ser bare ikke grund til at drømme mig tilbage til nogle 'gode' gamle dage, der var købt på mega-underskud; eller til at dømme Projekt Kent som total mislykket. Vi er gået meget ondt igennem siden 2010, og det går laaaangsomt med at bygge op, hurtigt med at rive ned.

mht forventninger: du skriver selv, at vi "bliver fodret af hvad vi ser: en dårligt fungerende central midtbane, en tvivlsom bredde (det er jeg uenig i - jeg synes vi har masser af bredde, men savner top-kvalitet, men det er måske same/same, but different words), idéforladt boldtrilleri..." OK, hvis det er hvad vi ser, så kan vi vel ikke forvente top-6? Så er der jo ikke så meget at være skuffet over; så er det jo bare at tage til efterretning, at holdet ikke er bedre. Skuffelsen kommer jo, fordi man havde håbet og forventet noget mere - det har jeg helt klart også selv.

Comment

Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                  Det komiske i den her kummerlige situation er, at vi med garanti havde spillet europæisk fodbold og ligget i toppen af ligaen nu, hvis vi havde beholdt Ove Pedersen og ladet ham styre sine salg og indkøb. Men nej han spiller jo ikke flot fodbold, så pyt med at resultaterne nok havde været pissegode. Vi vil jo hellere spille bolden flot rundt og blive nummer 8 end at spille grimt og effektivt for at komme i top 3.
                  Psst.... du mener a la Lars Olsen? ;-)
                  Mvh Kent

Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

Comment

Spillere med kvalitet gør en forskel. Og nogle gange, skal der ikke så meget til, så løfter resten sig. Jeg glemmer aldrig hvordan Søren Andersen reddede os fra nedrykning, den forskel hans energi gjorde var utrolig. Generelt finder jeg det betænkeligt, at JH og KN foretrækker meget lidt dynamiske typer, spillere der ikke udstråler vindervilje og lederskab, spillere der er meget kontrollerede og disciplinerede taktisk, men som heller ikke gør det overraskende og udfordrer.

Er det så led i en stor masterplan? bare få fundamentet, og så ligge til? hvad så med næste sommer, når vi er blevet nier eller noget i noget slutspilshalløj, og vi alligevel skiller os af med halvdelen af boldflytterne, for så at hente nogle nye driftssikre billige spillere ind, og håbe der kommer noget guld fra talentafdelingen, er det sådan planen er?

Jeg kan virkelig ikke se den store masterplan, eller den geniale trupsammensætning, kan ikke se udviklingen, tegningen, eller noget som helst andet. Jeg kan kun se en sportschef og cheftræner, som satser på det sikre, holder på livrem og seler, og håber det alligevel går.

Comment

Jeg er heller ikke super optimistisk ud fra det, vi har set i de første kampe. Lyngby-kampen var i størstedelen elendig, og vores 2-0 mål faldt på et tidspunkt, hvor vi allerede var ved at miste kampen. At vi så ikke en gang kunne udnytte den 'gave' var deprimerende. Kjær knalder selvfølgelig to gode kasser ind, det skal han have; men det var skidt, skidt spil i store dele af den kamp.
                      Ellers har vi haft bolden hhv 69% (imod Silkeborg), 55% imod AaB og 58% imod Viborg, men vi har skabt alt for få chancer, og vi har udnyttet overtag med bolden alt for dårligt.

Jeg tror bare ikke på noget quick fix i form af nye spillere eller et skift i spillestil. Når man har lagt en plan og er godt i gang med den, så er der ca. lige lang vej frem som tilbage, når man er midtvejs. Og det er omtrent her, jeg ser OB pt. Det er et hamrende farligt sted at være, hvis resultaterne svigter, hvilket man må sige, at de gør nu. 4 points i 4 kampe er ikke godt nok. Det er bekymrende, ingen tvivl om det. Jeg ser bare ikke grund til at drømme mig tilbage til nogle 'gode' gamle dage, der var købt på mega-underskud; eller til at dømme Projekt Kent som total mislykket. Vi er gået meget ondt igennem siden 2010, og det går laaaangsomt med at bygge op, hurtigt med at rive ned.

mht forventninger: du skriver selv, at vi "bliver fodret af hvad vi ser: en dårligt fungerende central midtbane, en tvivlsom bredde (det er jeg uenig i - jeg synes vi har masser af bredde, men savner top-kvalitet, men det er måske same/same, but different words), idéforladt boldtrilleri..." OK, hvis det er hvad vi ser, så kan vi vel ikke forvente top-6? Så er der jo ikke så meget at være skuffet over; så er det jo bare at tage til efterretning, at holdet ikke er bedre. Skuffelsen kommer jo, fordi man havde håbet og forventet noget mere - det har jeg helt klart også selv.
                      Jeg forventer ikke top 6 med det hold og den trup. Det er faktisk det, der er pointen. Jeg er ikke skuffet, fordi jeg havde forventet mere. Jeg er skuffet, fordi der helt tydeligt ikke er blevet sat en ordentlig trup sammen, man har råbt vagt i gevær temmeligt længe og så bliver man vred, når man ser, man er ved at få ret. Og endnu mere vred, når der er personer, der vil give længere snor til en ledelse, der enten har fejlet eller uundgåeligt kommer til at gøre det.

Jeg er vred, fordi jeg føler, der er nogen, der giver uberettiget tillid. Jeg er vred, fordi denne sæsons skuffelser bare lægger sig oveni alle de andre skuffelser de sidste 5 år. Der er nogen, der tror hver sæson har en eller anden reset knap; og så er alt automatisk "glemt". Man henter defensiv styrke, satser ikke benhårdt på tidligt at erstatte katalysatoren i angrebsspillet fra sidste sæson, og præsenterer så det, der foreløbigt ikke er en upgrade på venstre back, en anfører, der allerede har haft sin første karantænedag, og tynd, svensk version af Emil Larsen. Dét bliver man vred af - ikke såkaldte bristede forventninger og håb. Nej vrede over, at vi bare fortsætter med at være, ja, OB; mestre i at fucke det up for os selv. Forstår du det ikke? Det er opbygget frustration.

Jeg synes klubben skal lave målsætningen om, for det hold og den trup kommer ikke i top 6.

MvH ChrisOB
                      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

Comment

nye og bedre spillere vil da alt andet lige kunne løfte holdet. Men nej 2 nye folk vil ikke på magisk vis fjerne alle vores problemer, men det vil være med til at trække i den rigtige retning. Jeg mener heller ikke vi skal ud i trænerskifte og/eller ny spillestil....vi har brug for ro på bagsmækken - men der skal være en tydelig udvikling, den er der desværre ikke lige nu.
                        Og så er der altså noget der til stadighed undre mig (måske nogle af jer derude har et bud) hvordan kan det være at ændringer i OB er SÅ ufatteligt længe om at slå igennem? BIF, ny træner, ny spillestil og altså ikke et helt nyt hold ifht Frank....alligevel slår det igennem næsten med det samme. Sønderjydske, sidste år ny træner - bang.....osv osv
                        - Kan godt være det er mig der bare er utålmodig - men jeg kan jo se at det sker, og det sker ret hurtigt i andre klubber rundt omkring os - hvorfor skal det blive ved med at sejle sådan i OB?

Og "vi" kan ikke forvente top 6?? nej måske ikke - men det er jo klubben der har meldt det ud at man sigter efter top 6. Det er nok også det der pisser en del af....der mangler simpelthen sammenhæng mellem hvad der bliver meldt ud og hvad der bliver hentet ind.

Og så nævner du selv vores boldbesidelses procent....hvad kan vi bruge det til? Som du selv skriver så skaber vi jo ikke noget - og den smule der skabes fører ikke mål med sig. Boldbesidelse i sig selv er og må aldrig blive målet.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                          nye og bedre spillere vil da alt andet lige kunne løfte holdet. Men nej 2 nye folk vil ikke på magisk vis fjerne alle vores problemer, men det vil være med til at trække i den rigtige retning. Jeg mener heller ikke vi skal ud i trænerskifte og/eller ny spillestil....vi har brug for ro på bagsmækken - men der skal være en tydelig udvikling, den er der desværre ikke lige nu.
                          Og så er der altså noget der til stadighed undre mig (måske nogle af jer derude har et bud) hvordan kan det være at ændringer i OB er SÅ ufatteligt længe om at slå igennem? BIF, ny træner, ny spillestil og altså ikke et helt nyt hold ifht Frank....alligevel slår det igennem næsten med det samme. Sønderjydske, sidste år ny træner - bang.....osv osv
                          - Kan godt være det er mig der bare er utålmodig - men jeg kan jo se at det sker, og det sker ret hurtigt i andre klubber rundt omkring os - hvorfor skal det blive ved med at sejle sådan i OB?

Og "vi" kan ikke forvente top 6?? nej måske ikke - men det er jo klubben der har meldt det ud at man sigter efter top 6. Det er nok også det der pisser en del af....der mangler simpelthen sammenhæng mellem hvad der bliver meldt ud og hvad der bliver hentet ind.

Og så nævner du selv vores boldbesidelses procent....hvad kan vi bruge det til? Som du selv skriver så skaber vi jo ikke noget - og den smule der skabes fører ikke mål med sig. Boldbesidelse i sig selv er og må aldrig blive målet.
                          2 nye folk, hvis de er gode nok kan sagtens "magisk" skabe et bedre hold. Hvis det vel at mærke er de rigtige spillere. På det rigtige tidspunkt. Hellere forsøge på "quick fix" end slow and painful death...

Med hensyn til Brøndby, så tror jeg ikke, det er noget hokus pokus, der har ramt den. De har fået en træner, der ret tidligt udpegede en spiller, som han kendte som erstatning for Agger. Og hentede en ung islænding i PSV. Begge to, som jeg ikke tror var havnet i Brøndby, hvis ikke træneren er, hvem han er.

Man startede lige på og hårdt med tysk disciplin og ekstra hård træning, og lagde sig fast på, at spillestilen fordrede letbenet ungdommeligt mod og ikke kluntet jamaicansk muskelstyrke på midtbanen. Man gav chancen til ungt Brøndby DNA på backen og lod en finne, der i store dele af sin hidtidige Brøndby karriere spillede kant, spille sin rigtige position, og gudhjælpemig om de så ikke også finder lige det "ekstra" i form af en tidligere tysk ungdoms europamester.

Det er måske alligevel ikke så underligt. Men selvfølgelig heller ikke så forventet. Proaktiv handling fører til gode resultater. Wow.. sikke et koncept.

Og med hensyn til Sønderjyllands bedste, så havde de måske alligevel den rette blanding i truppen, men manglede en katalysator for at udløse potentialet. Det blev så Michelsen.

Så to forskellige måder at anskue det på: En træner identificerer de områder, hvor det halter, laver aktiv indsats sammen med ledelse og på træningsbanen og får succés fra dag 1. En træner bygger videre på en anden træners arbejde (og ledelsens også) og får succés fra dag 1.

I OB har vi svært ved at få begge dele til at passe sammen.

MvH ChrisOB

Comment

Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                            Jeg er helt enig. Det var i mine øjne direkte pinligt at Falk fik så meget spilletid i en halvsæson, hvor vi burde fokusere mere på tiden efter Falk. Falk havde allerede stillet op i FCK trøjen et fucking halvt år før skiftet og han ønskede tydeligvis ikke stille op i OB trøjen, da vi mødte FCK.
                            Falk og FCK pissede os op og ned af ryggen og OB lod det bare ske, som en anden skødehund. Tro mig, de griner stadig i både Falk og FCK lejren.
                            Ledelsen vidste jo at de ikke ville op og give Falk den løn han er var værd så derfor burde de længe inden have udset sig en afløser , som så kunne være spillet ind på holdet i sidste halvsæson . Igen : rettidig omhu .
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

Comment

Jeg forventer ikke top 6 med det hold og den trup. Det er faktisk det, der er pointen. Jeg er ikke skuffet, fordi jeg havde forventet mere. Jeg er skuffet, fordi der helt tydeligt ikke er blevet sat en ordentlig trup sammen, man har råbt vagt i gevær temmeligt længe og så bliver man vred, når man ser, man er ved at få ret. Og endnu mere vred, når der er personer, der vil give længere snor til en ledelse, der enten har fejlet eller uundgåeligt kommer til at gøre det.

Jeg er vred, fordi jeg føler, der er nogen, der giver uberettiget tillid. Jeg er vred, fordi denne sæsons skuffelser bare lægger sig oveni alle de andre skuffelser de sidste 5 år. Der er nogen, der tror hver sæson har en eller anden reset knap; og så er alt automatisk "glemt". Man henter defensiv styrke, satser ikke benhårdt på tidligt at erstatte katalysatoren i angrebsspillet fra sidste sæson, og præsenterer så det, der foreløbigt ikke er en upgrade på venstre back, en anfører, der allerede har haft sin første karantænedag, og tynd, svensk version af Emil Larsen. Dét bliver man vred af - ikke såkaldte bristede forventninger og håb. Nej vrede over, at vi bare fortsætter med at være, ja, OB; mestre i at fucke det up for os selv. Forstår du det ikke? Det er opbygget frustration.

Jeg synes klubben skal lave målsætningen om, for det hold og den trup kommer ikke i top 6.

MvH ChrisOB
                              Kort sagt : manglende ambitioner .
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                                Kort sagt : manglende ambitioner .
                                Der er masser af ambitioner i OB mht SL truppen. Problemet er nok bare at det er økonomiske ambitioner der er i højsæddet og det sportslige i 4.række.
                                Mange vil nok sige at det ikke passer men sådan virker det tit ud af til..
                                Man undværer hellere den sidste kvalitet i truppen hvis det betyder at man går 4,75kr over budget. Så hellere få overskuddet på driften..
                                Det forholder sig måske ikke sådan men når vi fans her på 6. År stadig skal trækkes med håbløst spil og forfærdlige resultater er det nemt at føle det sådan med de transfer indtægter der har været de sidste 24 måneder.. Man kan jo ikke just påstå at vi smider om os med penge på det marked i samme stil
                                Last edited by fmprOB; 08-08-2016, 07:48.

Comment

Working...
                                X