Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: OB - Viborg (06-08-16)

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Puha for en mangelfuld indsats fra holdet, og tilsvarende pinlig indsats fra fanblokken i 2. halvleg - der er ikke nogen tvivl om, at der er sammenhæng mellem de to ting. Det vil være svært fremover at hævde man yder mere/holder mere med klubben, end de, der heller ikke synger normalt.

Karakterer:
    - Grytebust (10)
    - Lund (7)
    - KEP (4)
    - Tverskov (4)
    - Pereira (4)
    - Joan (02)
    - Makrini (4)
    - Thomassen (00)
    - Jönsson (-3)
    - Mikkelsen (4)
    - Fester (4)
    - AK (4)

- Thrane -
    - Greve -

Comment

Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
      Er Yao overhovedet med på bænken?
      Så ham i Vip i pausen i kamp tøj så ja.. Men lignede ikke en der skulle spille en rolle når han ikke var med i omklædningsrummet i pausen

Comment

Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
        Det er lige før at jeg er på holdet hvor både Kent og JH må væk.
        4 uafgjorte mod AaB VFF Lyngby og SIF
        Det er simpelthen pinligt
        vil godt nok nødigt ud i og skulle skifte træner endnu engang - og så skal truppen trimmes og rettes til et nyt spillesystem endnu en gang. Men hvis der overhovedet er nogle penge at gøre med så må JH simpelthen se at få fingeren ud og komme i gang - vi mangler noget kvalitet og det kan snart kun gå for langsomt.

Comment

Vi spillede som gamle mennesker knepper. Holy fuck.

Comment

Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
            Det er lige før at jeg er på holdet hvor både Kent og JH må væk.
            4 uafgjorte mod AaB VFF Lyngby og SIF
            Det er simpelthen pinligt
            Jeg synes at Kent Nielsen har vist både før sin tid i OB, og i sidste sæson da han, på godt forarbejde af Ove, flyttede os fra bunden til midten af rækken, at der er grund til at fæstne noget tro i ham, og at han har evnerne til at flytte OB op i subtoppen.

Jeg synes på ingen måde, at Jesper Hansen har gjort sig fortjent til den tiltro. Hverken før sin tid i OB, eller under den, hvor han har været med til at få klubben til at ramme vores sportslige lavpunkt siden årtusindskiftet, inden Ove kom og reddede vores røv. (Gud nåde og trøste den dygtige og hårdtarbejdende mand)

Comment

Næsten enig, men makrini skal have 10. Han løber, takler og stopper meget. Ud over det så var han mest kreative spiller i dag med gode lange skift. Men det siger jo også alt at han skal have prisen for mest kreative spiller.

Comment

Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                Jeg synes at Kent Nielsen har vist både før sin tid i OB, og i sidste sæson da han, på godt forarbejde af Ove, flyttede os fra bunden til midten af rækken, at der er grund til at fæstne noget tro i ham, og at han har evnerne til at flytte OB op i subtoppen.

Jeg synes på ingen måde, at Jesper Hansen har gjort sig fortjent til den tiltro. Hverken før sin tid i OB, eller under den, hvor han har været med til at få klubben til at ramme vores sportslige lavpunkt siden årtusindskiftet, inden Ove kom og reddede vores røv. (Gud nåde og trøste den dygtige og hårdtarbejdende mand)
                Vi har brug for kontinuitet og kvalitet. Det ville kaste klubben ud i endnu en krise, at skulle sadle om endnu en gang. Derfor er det stadig dybt bekymrende at se Kent og Jesper Hansens indkøb spille så dårligt, som f.eks. Jönsson gør det i dag, og det er også deprimerende, at se en Kent, der sidder ned og virker paralyseret og ude af stand til at ændre noget på holdet.

I dag var det tydeligt, at den manglende selvtillid sidder i holdet hos dem, der spiller dårligst: JJT og Jönsson ligner begge spillere, der er godt på vej mod de 40 og ikke rigtig har lyst til at stå derinde.

Comment

Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                  Vi har brug for kontinuitet og kvalitet. Det ville kaste klubben ud i endnu en krise, at skulle sadle om endnu en gang. Derfor er det stadig dybt bekymrende at se Kent og Jesper Hansens indkøb spille så dårligt, som f.eks. Jönsson gør det i dag, og det er også deprimerende, at se en Kent, der sidder ned og virker paralyseret og ude af stand til at ændre noget på holdet.

I dag var det tydeligt, at den manglende selvtillid sidder i holdet hos dem, der spiller dårligst: JJT og Jönsson ligner begge spillere, der er godt på vej mod de 40 og ikke rigtig har lyst til at stå derinde.
                  Alder har ingen betydning. Bare se på Bassogog.

Men ja, det virker som om der er gået zombie i det hele.

MvT
                  Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

Comment

Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

Tænker Kent og JH skal har ansvaret for situationen tilsammen.
                    Og uden at ville en trænerdiskussion - det er sikker for tidligt derfor og vi har brug for kontinuitet - sidder jeg her med en smule af melankoli og en øl i min haven og spørger mig hvad Ove P ville have skabt med de spillere vi har nu... Ove P, oh ja, Ove P....
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

Comment

Det er jo beskæmmende at se hvor handlingslammet Kent Nielsen er i sådan en sløv kamp. Der ser slet ikke ud til at være en plan B når spillet ikke kører. Hvorfor går han ikke ind og ændre på tingene når alle kan se det ikke fungerer. Det er sgu en ommer.

Comment

Tipsbladet har også fat i den lange ende:
                        "Kampens værste:
                        Anders Poulsens dommerkendelser var ikke gode nok. Først underkender han et klokkeklart mål til Thychosen, som ikke var offside. Dernæst dømmer han straffe i en situation, hvor der ikke var straffe. Læg dertil også, at han så nogle frispark, som skulle være blevet dømt, som ikke blev givet. Samtidig var der også situationen med dommerkast i kampens 90. minut, hvor Keller sparkede til bolden, inden den overhovedet havde ramt græsset. Det er selvfølgelig nemt at pege fingre ad dommeren, men der er ingen tvivl om, at Poulsen kan gøre det bedre end dagens indsats."

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superliga/bedst-og-vaerst-grytebust-deble-og-park-straalede
                        This is what you have been trained for, makes us proud!

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                          Det er jo beskæmmende at se hvor handlingslammet Kent Nielsen er i sådan en sløv kamp. Der ser slet ikke ud til at være en plan B når spillet ikke kører. Hvorfor går han ikke ind og ændre på tingene når alle kan se det ikke fungerer. Det er sgu en ommer.
                          Han har INGEN bredde at gøre godt med? Bare en lille strøtanke...

MvH ChrisOB
                          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

Comment

Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

Vurderet ud fra hvad? Vi har i hvert fald to forskellige oplevelser af, hvor meget JH fylder i klubben. Jeg tror ikke på, at klubben falder sammen, fordi at det pludselig ikke er ham med kaffestemmen der skal forhandle kontrakter længere. Jeg har en oplevelse af en klub, hvor træneren fylder enormt meget, og har spillernes tillid. Jeg tror ikke, at der er behov for at JH, skal gå og holde spillertruppen optimistiske omkring trænerteamets koncepter, det tror jeg fint de kan styre selv. Samtidig har vi fået en stor personlighed ind til at styre ungdomsafdelingen i Tonny H, som tilmed har fået lov at sætte sit eget hold af trænere, i høj grad. Det er heller ikke mit indtryk, at ungdomsarbejdet er på gyngende grund, bare fordi at sportsdirektøren hed noget andet.

Det er lykkedes JH i fællesskab med to meget dygtige trænere at få flyttet OB væk fra den afgrund, vi har danset på kanten af i flere sæsoner. Opgaven er så at flytte OB fra den store pærevælling af hold der danner midtersumpen i Superligaen til at kunne ligge kontinuerligt i subtoppen under de tre store, og lige nu kan jeg ikke se andre grunde til, at det skulle ske på sigt, end Kent.

Jeg mangler at se OB vise noget innovation som klub, og tænke ud af den konforme boks, som dansk fodbold i det store hele befinder sig i, men som FCM, FCK og nu senest Brøndby har forsøgt at bryde ud af i de seneste år. OB er simpelthen nødt til at tage den datamæssige udvikling fodbolden gennemgår i disse år mere til sig, og investere tungt i scouting, både traditionel og data, hvis man en dag vil tilbage til noget der ligner toppen af dansk fodbold igen. De klubber som i de kommende år, ikke gør de investeringer vil sakke bag ud, for de økonomiske gevinster videresalg og penge sparret på nulboner, som større kendskab til spillermarkedet giver, er det der vil flytte udviklingen i klubberne, og OB gør en kæmpe fejl, for hver dag de ikke hopper på det tog, fordi at tankegangen desværre stadig er så konform.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                              Det er jo beskæmmende at se hvor
                              handlingslammet Kent Nielsen er i sådan en sløv kamp. Der ser slet ikke ud til at være en plan B når spillet ikke kører. Hvorfor går han ikke ind og ændre på tingene når alle kan se det ikke fungerer. Det er sgu en ommer.
                              Nogle gange er det kun et lille skridt fra kontinuitet til stædighed...
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

Comment

Det er så også fordi JH har spildt millioner på fejl efter fejl

Comment

Working...
                                X