Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Fan shop

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Fanshoppen er en joke, priserne.. ja som priserne nu er.

    Jeg ville godt have haft en trøje til min Nevø der er 6, men sådan en skal åbenbart koste 500kr, jeg har ikke brug for en kamptrøje til en på 6, som måske kan passe den i et år, som jeg giver for en til mig selv. Der er intet alternativ til og få noget til ham, det er rigtigt trist, for han bor København og vil uden tvivl blive ramt af noget grimt der inde, hvis ikke jeg holder ham fast...

    nå men har også selv en 6-7 trøjer, så løber nok ikke tør lige med det sammen, men det er en Ommer OB.

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af ultimatew Se indlæg
      Fanshoppen er en joke, priserne.. ja som priserne nu er.

      Jeg ville godt have haft en trøje til min Nevø der er 6, men sådan en skal åbenbart koste 500kr, jeg har ikke brug for en kamptrøje til en på 6, som måske kan passe den i et år, som jeg giver for en til mig selv. Der er intet alternativ til og få noget til ham, det er rigtigt trist, for han bor København og vil uden tvivl blive ramt af noget grimt der inde, hvis ikke jeg holder ham fast...

      nå men har også selv en 6-7 trøjer, så løber nok ikke tør lige med det sammen, men det er en Ommer OB.
      Hvilken fanshop er det du mener der er en joke ?

      Vi har jo ingen ;-)
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af Printzlau Se indlæg
        Selvfølgelig er det ikke en sportsdirektørs beslutning. Du kan give JH skylden for mange ting, men du er da væk fra vinduet, hvis du giver ham skylden for dette. Han har vel haft ligeså stor indflydelse på beslutningen, som han har haft i Letbanen. Saml småkagerne op igen.
        Dejlig saglig og voksen kommentar.
        Tror du seriøst ikke at han har kigget på ting der er i klubben der ikke giver overskud og tænkt at man vil fjerne det?

        Kakao og Redbull, var heller ikke noget han fjernede eller hvad mener du?
        Selv om han selv har sagt det var ham.

        Du må gerne samle småkagerne op og tænke lidt over hvad hans opgave er, inden du kommer med sådan nogle konklusioner.

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
          Dejlig saglig og voksen kommentar.
          Tror du seriøst ikke at han har kigget på ting der er i klubben der ikke giver overskud og tænkt at man vil fjerne det?

          Kakao og Redbull, var heller ikke noget han fjernede eller hvad mener du?
          Selv om han selv har sagt det var ham.

          Du må gerne samle småkagerne op og tænke lidt over hvad hans opgave er, inden du kommer med sådan nogle konklusioner.

          Det hjælper ham ikke at samle småkagerne op , hvis dåsen de skulle være i er smadret .
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
            Dejlig saglig og voksen kommentar.
            Tror du seriøst ikke at han har kigget på ting der er i klubben der ikke giver overskud og tænkt at man vil fjerne det?

            Kakao og Redbull, var heller ikke noget han fjernede eller hvad mener du?
            Selv om han selv har sagt det var ham.

            Du må gerne samle småkagerne op og tænke lidt over hvad hans opgave er, inden du kommer med sådan nogle konklusioner.
            Måske skulle du læse lidt op på, hvad en sportdirektørs opgaver er. Du er jo spejlblank. Jeg er målløs over Jesper Hansens rolle i 9/11, Tøndersagen, Ældresagen og at Yao ikke har spillet mere på førsteholdet. Hvad fanden har manden gang i?! Jeg er rystet over, hvor langt væk fra vinduet du befinder dig. Det er jo for fanden en beslutning, der foregår i et helt andet regi.

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af Printzlau Se indlæg
              Måske skulle du læse lidt op på, hvad en sportdirektørs opgaver er. Du er jo spejlblank. Jeg er målløs over Jesper Hansens rolle i 9/11, Tøndersagen, Ældresagen og at Yao ikke har spillet mere på førsteholdet. Hvad fanden har manden gang i?! Jeg er rystet over, hvor langt væk fra vinduet du befinder dig. Det er jo for fanden en beslutning, der foregår i et helt andet regi.
              Du siger da ikke, at der er forskel på en sportsdirektør, en administrerende direktør og andre slags direktører?

              Comment


                #37
                Så mailen med den nye udebane trøje, det kunne jo ske... måske at der var sket noget... at man kunne finde en trøje til en 6årig uden og blive flået.... HAHAHAHA...



                Hold nu op det gør ondt helt derinde, hvor man stadig har se lidt blåt og hvidt... og det er ikke fra latter kramper....

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af ultimatew Se indlæg
                  Så mailen med den nye udebane trøje, det kunne jo ske... måske at der var sket noget... at man kunne finde en trøje til en 6årig uden og blive flået.... HAHAHAHA...



                  Hold nu op det gør ondt helt derinde, hvor man stadig har se lidt blåt og hvidt... og det er ikke fra latter kramper....
                  Pinligt...

                  Comment


                    #39
                    Har scoret mig lidt lækre OB gaver i aften, købt alle mulige andre steder end OB/Intersport... so, it's out there... :-)
                    Der skal bare ledes grundigt efter det...
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      #40
                      http://www.kids-world.dk/jbs-2pak-bo...d-p-59860.html
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                        Har scoret mig lidt lækre OB gaver i aften, købt alle mulige andre steder end OB/Intersport... so, it's out there... :-)
                        Der skal bare ledes grundigt efter det...
                        Hvorfra?

                        Comment


                          #42
                          Det var faktisk sådan to par jeg fik, og så en hoptimist... eller, en OBtimist må det jo så være, høhø
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlæg
                            Hvorfra?
                            Bokseshorts var fra Wagner, tror jeg, og OBtimisten var fra Imerco...
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment

                            Working...
                            X