Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Fan shop

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Hej.
    Eksisterer der et "baby-kit"?
    Og eksisterer der plakater osv til indretning af børneværelse?
    På forhånd tak!

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af fiffelx Se indlæg
      Hej.
      Eksisterer der et "baby-kit"?
      Og eksisterer der plakater osv til indretning af børneværelse?
      På forhånd tak!
      Det gør der helt sikkert , men det er i fanshoppen hos alle andre superligaklubber og nogle af 1.div klubberne . I OB er udvalget et sortiment bestående af både voksen og børnetrøjer dog kun hjrmmebanetrøjen .
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
        Det gør der helt sikkert , men det er i fanshoppen hos alle andre superligaklubber og nogle af 1.div klubberne . I OB er udvalget et sortiment bestående af både voksen og børnetrøjer dog kun hjrmmebanetrøjen .
        Selvfølgelig skal der være en nedre grænse for tab ved den slags, så det er muligt at produktionen er droppet fordi der nu er få der har lyst til at købe den slags sikkert for dyre OB-produkter.
        Men fortsæt med at presse på, så skal det nok komme en dag - når/hvis interessen vender tilbage i tilstrækkelig grad.

        Personligt mener jeg, som du skriver, at de tilbud bør være der hvis man evner at tænke bare en smule langsigtet. Ellers ender f.eks. børnene med at ville have FCK eller Brøndby eller Marienlyst (!) ting.
        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

        OB - engang var vi gode

        Comment


          #19
          Børn kan jo ikke gå rundt i OB merchandise når det ikke findes.

          Det er endnu et punkt hvor OB har spillet fallit.

          Kunne være rart at få JH så langt væk fra denne klub man ikke vidste han kunne komme så langt væk.

          Jeg magter faktisk ikke helt en fyr som ham i OB.

          Comment


            #20
            Bryder mig heller ikke om ham, men væde min højre arm på at han intet har med denne beslutning at gøre. Jo måske udfører han den, men 99 % kommer denne ordre højere oppe fra da der udelukkende tænkes i profit fra ledelsen!

            Comment


              #21
              Man burde lave et kompromis i forhold til OB's fanshop.
              Jeg vil foreslå, at man bygger de fysiske shops lidt om (inspiration kunne være OB's INTERSPORT-shop i Rosengårdcentret)
              Man har åbent en dag eller to om ugen, tilføjer en masse produkter online og har åbent som sædvanlig på kampdage.
              Sådan gør Aab det nogenlunde - og det bør og SKAL en klub som OB også kunne gøre - desuden uden at skulle bruge en masse penge!
              http://shop.aabsport.dk/side/fanshop

              Comment


                #22
                Hvad gør vi nu?

                Nogen (måske mest børn) ønsker sig merchandise i julegave.
                Hvor køber man alt andet end trøjer og shorts henne? Sengetøj, håndklæder, kasketter, sportstaske, andre trøjer?
                Mvh Kent

                Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                  Hvad gør vi nu?

                  Nogen (måske mest børn) ønsker sig merchandise i julegave.
                  Hvor køber man alt andet end trøjer og shorts henne? Sengetøj, håndklæder, kasketter, sportstaske, andre trøjer?
                  I samtlige andre klubbers fanshop
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                    Hvad gør vi nu?

                    Nogen (måske mest børn) ønsker sig merchandise i julegave.
                    Hvor køber man alt andet end trøjer og shorts henne? Sengetøj, håndklæder, kasketter, sportstaske, andre trøjer?
                    Syr det selv... god fornøjelse...
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                      Syr det selv... god fornøjelse...
                      Det ku' sikkert være sjovt, men næppe ret kønt! :D
                      Mvh Kent

                      Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                      Comment


                        #26
                        Fuck hvor ville jeg ønske at JH aldrig var kommet til min klub.

                        Ligesom PH, mage til dårlige sportsdirektører skal man da lede længe efter.

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                          Fuck hvor ville jeg ønske at JH aldrig var kommet til min klub.

                          Ligesom PH, mage til dårlige sportsdirektører skal man da lede længe efter.
                          Jeg er heller ikke ligefrem for JH, men umiddelbart tænker jeg, at en beslutning om at lukke fanshop/onlineshop ikke ligger på sportsdirektørens bord, men mere sandsynligt kommer fra en adm. direktør eller bestyrelsen. Eller hvad?

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                            Jeg er heller ikke ligefrem for JH, men umiddelbart tænker jeg, at en beslutning om at lukke fanshop/onlineshop ikke ligger på sportsdirektørens bord, men mere sandsynligt kommer fra en adm. direktør eller bestyrelsen. Eller hvad?
                            JH's job var at fjerne underskuddet i fodbold afdelingen.
                            Så jeg antager det er noget han 100 % har stået for, men kan selvfølgelig ikke vide det, da jeg ikke har indsigt i klubben og hvem der styrede den del.
                            Men jeg tror virkelig det er ham.

                            Comment


                              #29
                              Fanshoppen var - i hvert fald - tidligere sin egen lille afdeling, så jeg tror faktisk ikke, at det har sorteret under sportschefen. Der er naturligvis et overlap mellem fanshop, sponsor og sport, når det kommer til trøjesponsor, indkøb af trøjer, tøj og vilkår for den slags.
                              Det koster tid og penge at producere Stemmer fra Ådalen - derfor har vi brug for din støtte!


                              Støt os med 10 kroner per udsendelse via https://obstemmer.10er.dk/ - eller send et valgfrit bidrag på 29 88 49 97.

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                                JH's job var at fjerne underskuddet i fodbold afdelingen.
                                Så jeg antager det er noget han 100 % har stået for, men kan selvfølgelig ikke vide det, da jeg ikke har indsigt i klubben og hvem der styrede den del.
                                Men jeg tror virkelig det er ham.
                                Selvfølgelig er det ikke en sportsdirektørs beslutning. Du kan give JH skylden for mange ting, men du er da væk fra vinduet, hvis du giver ham skylden for dette. Han har vel haft ligeså stor indflydelse på beslutningen, som han har haft i Letbanen. Saml småkagerne op igen.

                                Comment

                                Working...
                                X