Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Fan shop

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Fan shop

    Hej alle,

    Håber i kan hjælpe, da jeg er lidt forvirret omkring OB og Intersports samarbejde omkring sportsartikler.
    Jeg står i den situation, at jeg skal finde en dåbsgave. Det skal selvfølgelig være noget OB merchandise (sut, hagesmæk etc.).
    Jeg forespurgte i Intersport i Rosengårdscenteret, men de kunne ikke hjælpe, jeg måtte prøve at søge på nettet. Går jeg på Intersports hjemmeside, via linket fra OB, er der kun et få antal artikler at vælge imellem.

    Er der noget jeg har overset, eller er det ikke muligt at bestille hjem/købe nogen steder (hvis man ønsker det go'e gamle udvalg)?

    /Rynke

    #2
    Tror desværre kun det er muligt at finde det du leder efter i fanshoppen på stadion, som kun er åben på kampdagen...

    Så i morgen er det muligt

    -kenned

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af Rynke Se indlæg
      Hej alle,

      Håber i kan hjælpe, da jeg er lidt forvirret omkring OB og Intersports samarbejde omkring sportsartikler.
      Jeg står i den situation, at jeg skal finde en dåbsgave. Det skal selvfølgelig være noget OB merchandise (sut, hagesmæk etc.).
      Jeg forespurgte i Intersport i Rosengårdscenteret, men de kunne ikke hjælpe, jeg måtte prøve at søge på nettet. Går jeg på Intersports hjemmeside, via linket fra OB, er der kun et få antal artikler at vælge imellem.

      Er der noget jeg har overset, eller er det ikke muligt at bestille hjem/købe nogen steder (hvis man ønsker det go'e gamle udvalg)?

      /Rynke
      du må en tur på stadion i morgen eftermiddag :)

      Comment


        #4
        Det er bare så sørgeligt, ynkeligt og pinligt. Det gør helt ondt ind i knoglerne at se på andre klubbers webshops.

        MvT
        Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

        Comment


          #5
          Jeg tøver ikke med at kalde det en skandale. Nøj hvor er det sølle.

          Comment


            #6
            Som udgangspunkt er der vel ingen problem i at det hele sælges gennem Intersport..
            Bare udvalget er stort, tilgængligt og online. Det er så her at filmen knækker

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Som udgangspunkt er der vel ingen problem i at det hele sælges gennem Intersport..
              Bare udvalget er stort, tilgængligt og online. Det er så her at filmen knækker
              Helt enig. Hvem er det egentlig der er ansvarlig for den kommercielle del af OB?.
              Ligesom med vores træningsforhold og faciliteter generelt er det et område, hvor vi halter LANGT efter klubber som vi gerne vil konkurrere med.

              Comment


                #8
                Hvor kan man købe ob klistermærker til bilen.de havde ikke nogle på stadion? Skandale!

                Comment


                  #9
                  Jeg skal have noget babyudstyr og det har de kun i shoppen ved Nordea. Er der nogen der ved, om det på nogen måder er muligt at komme derned fra Stiften? Kan jeg gå ind ved Nordea med mit sæsonkort, købe udstyret, for efterfølgende at gå ud og ind nede ved Stiften med mit 1887 sæsonkort? Eller er jeg tvunget til at se en kamp fra børnetribunen?

                  Comment


                    #10
                    Husk at Intersport giver 25% her i weekenden, hvis nogen der har lyst til en ny OB trøje 😉

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Skaarup Se indlæg
                      Husk at Intersport giver 25% her i weekenden, hvis nogen der har lyst til en ny OB trøje 😉
                      Der er to grunde til at jeg ikke køber noget OB udstyr mere .

                      1 : min søn ønskede sig udebanetrøjen , så jeg skrev en mail til OB for at forhøre mig om muligheden for at købe en . Det gad end ikke ulejlige sig med at svare på .

                      2: når de lukker fanshoppen tager jeg det som et udtryk for at de ikke vil sælge deres produkter til os .
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                        Der er to grunde til at jeg ikke køber noget OB udstyr mere .

                        1 : min søn ønskede sig udebanetrøjen , så jeg skrev en mail til OB for at forhøre mig om muligheden for at købe en . Det gad end ikke ulejlige sig med at svare på .

                        2: når de lukker fanshoppen tager jeg det som et udtryk for at de ikke vil sælge deres produkter til os .
                        ENIG.. Har beskrevet ovenstående problemstilling flere gange i andre tråde, og orker ikke igen! Jeg kan dog blot konstatere at jeg ikke er den eneste der finder dette totalt komisk og uprofessionelt.

                        Vi er en klub i afvikling....


                        /Dinjo

                        Comment


                          #13
                          Som OB-club-medlem fik jeg en mail med koncerttilbud som julegaver. Svarede om de ikke kunne skabe en ordentlig Fanshop med OB-merchandise og at det er de ting som interesserer mig som jule gave og at der er ingen udvalg ved Intersport. Fik ingen svar.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                            Som OB-club-medlem fik jeg en mail med koncerttilbud som julegaver. Svarede om de ikke kunne skabe en ordentlig Fanshop med OB-merchandise og at det er de ting som interesserer mig som jule gave og at der er ingen udvalg ved Intersport. Fik ingen svar.
                            Lige som jeg heller ikke fik svar da jeg skrev tilbage i juli -august , det er simpelthen topmålet af dårlig service .
                            Last edited by Magge; 24-11-2016, 16:28.
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                              Lige som jeg heller ikke fik svar da jeg skrev tilbage i juli -august , det er simpelthen topmålet af dårlig service .
                              En flok bonderøve er hvad de er. Slips eller ej.
                              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                              OB - engang var vi gode

                              Comment

                              Working...
                              X