Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nana Welbeck

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Jesper Hansen er ansat til at finde spillere .. det er Kent ikke.
    Den her debat er lidt sjov ... selvfølgelig kender Kent ikke en spiller der har spillet bold i Slovenien de sidste 2 år.
    Nej Ole Nielsen er ansat til at finde spillere.

    Jesper Hansen er sportsdirektør, ikke scout.

    Comment


      #62
      Han skal vel måles op mod Azer ...
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
        Ja, men han kan jo have fået informationer fra scouts, og der så er kommet en liste.

        Men din mulighed er nok meget bedre, jeg siger bare at det er en mulighed at Kent kan kende en masse spillere som vi vil mene han ikke burde kende.

        Vi kan af gode grunde ikke vide det, men alle mener jo at alt hvad der sker kommer fra JH af, jeg siger bare at noget af det der kommer, kan komme fra Kent Nielsen, men det er lidt som at tale for døve øre.
        Der er jeg helt enig. Og desuden havde Kent i hvert fald god tid at bedømme ham. JH ville okke hente en spiller Kent vil ikke har. Det ville være ja helt idiotisk med en træner du vil arbejde tilsammen årevis.
        Kent og JH kender hinanden lang tid og er helt sikker at de beslutter denne ting tilsammen.
        Vi har en scout, vi har en sportsdirektør og vi har et trænerteam som virker tilsammen og bærer ansvaret for sucessen eller fiaskoen i forskellige dele men til sidst tilsammen.
        Men måske er det ja del af JHs jobbeskrivelse at være den, som bliver kritiserede 24/7 så at de andre kan arbejde roliger. .. ;-)
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
          Melodi: Sebastians Nana

          Nana Nana
          kommer helt fra Ghana,
          vi fik ham sikkert billig
          alle ved at det er den slags
          der gør Jesper Hansen villig

          Nana Na-na na-Nana
          Kommer helt fra Ghana
          sikke dog en stjerne
          er der nogen der kan sige
          hvad der sker i JHs Hjerne??

          Sorry kunne ikke lade være, håber det bedste
          jeg må ærlig her ..det er bare ikke skidegodt det der 🤗 Hvad med den mere klassiske tilgang som her
          Nana nananana nanananananananana Nana nananana nanananananananana
          Believe OB

          œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
            Der er jeg helt enig. Og desuden havde Kent i hvert fald god tid at bedømme ham. JH ville okke hente en spiller Kent vil ikke har. Det ville være ja helt idiotisk med en træner du vil arbejde tilsammen årevis.
            Kent og JH kender hinanden lang tid og er helt sikker at de beslutter denne ting tilsammen.
            Vi har en scout, vi har en sportsdirektør og vi har et trænerteam som virker tilsammen og bærer ansvaret for sucessen eller fiaskoen i forskellige dele men til sidst tilsammen.
            Men måske er det ja del af JHs jobbeskrivelse at være den, som bliver kritiserede 24/7 så at de andre kan arbejde roliger. .. ;-)
            Det har du sikkert ret I.

            Virker i hvertfald sådan herinde :)

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              jeg må ærlig her ..det er bare ikke skidegodt det der 珞 Hvad med den mere klassiske tilgang som her
              Nana nananana nanananananananana Nana nananana nanananananananana
              Give it up. Welbeck
              Give it up.
              Welbeck
              Give it up


              na na na na na na na na na

              Give it up. Welbeck
              Give it up. Give it up.
              Welbeck
              Give it up


              na na na na na na na na

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                Der er jeg helt enig. Og desuden havde Kent i hvert fald god tid at bedømme ham. JH ville okke hente en spiller Kent vil ikke har. Det ville være ja helt idiotisk med en træner du vil arbejde tilsammen årevis.
                Kent og JH kender hinanden lang tid og er helt sikker at de beslutter denne ting tilsammen.
                Vi har en scout, vi har en sportsdirektør og vi har et trænerteam som virker tilsammen og bærer ansvaret for sucessen eller fiaskoen i forskellige dele men til sidst tilsammen.
                Men måske er det ja del af JHs jobbeskrivelse at være den, som bliver kritiserede 24/7 så at de andre kan arbejde roliger. .. ;-)
                lidt firkantet sagt så får KN en bestemt type til prøvetræning, og gør enten eller . Hvis det første er tilfældet er det JHs opgave at blive enig med klub/agent og spiller inden for de rammer der er at arbejde i, i OB
                Last edited by manner; 03-08-2016, 12:40.
                Believe OB

                œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  #68
                  Jeg kender ikke noget til Nana Welbeck, han beskrives som løbestærk og hurtig, det kan vi godt bruge, han siges at være god til presspillet det kan vi også godt bruge, så lad os se. Vi må bare konstatere at den sidste store stjerne vi havde var Falk, nu satses der mere på kollektivet / holdet. Vi fans vil selvfølgelig altid have det beste af det bedste, men igen må vi konstatere at OB nye strategi er skabe et hold der lige klare sig og måsk kommer i slutspillet. Vi har være underdrejet økonomisk, men blev lovet at man igen efter sommeren 2015 og afgivelse af løntungspillere igen kunne begynde at sigte lidt højere, både med hensyn til placering og spillere.
                  Jeg mener ikke det umiddelbart kan ses i den trup vi har lige p.t. Der mangler simpelthen kvalitet, fart, individuelle færdigheder. OBer ganske rigtig blevet bedre til at fastholde spiller, men man bliver ikke rigtig farlige. Jeg savner attitude og glæden ved spillet, jeg synes for mange virker for tilfredse hvor er stoltheden ægerrigheden og gejsten henne? Dette synes jeg har været et problem i mange år.

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                    Ja, men han kan jo have fået informationer fra scouts, og der så er kommet en liste.

                    Men din mulighed er nok meget bedre, jeg siger bare at det er en mulighed at Kent kan kende en masse spillere som vi vil mene han ikke burde kende.

                    Vi kan af gode grunde ikke vide det, men alle mener jo at alt hvad der sker kommer fra JH af, jeg siger bare at noget af det der kommer, kan komme fra Kent Nielsen, men det er lidt som at tale for døve øre.
                    Det siger sig selv at KN spiller en rolle ift de spillere JH henter .
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      #70
                      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                      Han skal vel måles op mod Azer ...
                      Og så lidt til....vi skulle vel helst rykke os

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        lidt firkantet sagt så får KN en bestemt type til prøvetræning, og gør enten  eller . Hvis det første er tilfældet er det JHs opgave at blive enig med klub/agent og spiller inden for de rammer der er at arbejde indenfor i OB
                        Ja, og så kan der vidst ikke tærskes mere langhalm på det. Hvis Welbeck ikke slår til, er det Kents vurdering der må stå for skud, og ligeså vel bliver han en succes, så må han roses for et godt øje. JH skal bedømmes på de spillere der kastes transferbeløb og store kontrakter efter, det er åbenlyst hans ansvar, og de spillere der hentes uden for landets grænser, hvor det helt naturligt er scouting- og agentnetværket der er afgørende.

                        Og så kan man selvfølgelig altid gøre boet op, når vinduerne er lukkede og se på, hvordan truppens sammensætning er. Hvis den er utilfredsstillende og der måske er disponeret forkert med midlerne, falder det selvfølgelig også tilbage på ham der sidder med det økonomiske ansvar i den sportslige sektor.

                        Comment


                          #72
                          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                          Velkommen til Nana.
                          Træner teamet havde god tid at bedømme ham så jeg er helt positiv og glæder mig allerede hvilke slagsange vi finde med den en eller anden "Nana" her og "Nananananaa" der når han tænder. :-)
                          https://www.youtube.com/watch?v=yTJ4Uh8g8Nk

                          Instant terrace hit!!!

                          Comment


                            #73
                            Hvor lang tid har vi haft ham til prøvetræning? Er gået min næse helt forbi.

                            Comment


                              #74
                              Oprindeligt indsendt af Kitkat Se indlæg
                              Hvor lang tid har vi haft ham til prøvetræning? Er gået min næse helt forbi.
                              Ca. 14 dage.

                              Comment


                                #75
                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Velkommen til Welbeck. Håber du er en usleben diamant..

                                Når det er sagt er jeg utroligt skuffet.. Er det virkelig hvad vi kan hente af forstærkninger?? En ukendt prøvespiller??
                                Top 6 rykker længere og længere væk
                                Havde du regnet med et navn så stort, at du omgående genkendte det?

                                Comment

                                Working...
                                X