Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nana Welbeck

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
    Velkommen til welbeck. Spændende hvad han kan bedrive og bare fordi han er et ubeskrevet blad for os, kan han jo godt være en stjerne i svøb. Men lyder som om Kent er tilfreds.
    En ting er sikker, hvis han bliver en succes er det mega godt set af Kent og hvis han er en fiasko er det JH der tåger rundt igen 


    Endelig en der har fundet ud af hvordan tingene virkelig hænger sammen

    Comment


      #47
      Velkommen Nana Welbeck. Det skal nok blive et godt bekendtskab
      Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

      Comment


        #48
        Håber bare så meget at der kommer til at stå Nana på hans trøje. 😊

        MvT
        Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
          I er godt nok lige negative nok vil jeg sige. Jeg har set ham i en reserve kamp og til en enkelt træning, det er et tyndt grundlag (I know) men jeg mener altså han er bedre end Izunna og bedre end JJT. Han er meget lille, men han er hurtig på føderene og teknisk også okay. Og så fyldte han faktisk rimelig meget på midten i mod Marienlyst, en væsentligt ringe kopi af en Kante vil jeg mene.

          Han er 21 år, han skal nok blive bedre end han er nu. Har en god fornemmelse, tror godt han kan blive et lille scoop.
          Men der er bare noget over små mørke midtbane mænd, som f.eks. Djemba-Djemba, Makelele og Kante.

          Velkommen til Nana Welbeck!

          Og enig i mange andre betragtninger, nu mangler vi altså en rigtig god kreativ kantspiller. I angrebet håber jeg lidt på TM og Yao kan gøre sig. De har i hvert fald været imponerende i reserve kampene.
          Rart med lidt positive toner fra en der har set manden spille.

          Måske jeg kan pakke min teori sammen om, at vi henter ham fordi han skulle være gardering, fordi vi er ved at skyde Izu eller El Mak. afsted.

          Comment


            #50
            Velkommen til Nana.
            Træner teamet havde god tid at bedømme ham så jeg er helt positiv og glæder mig allerede hvilke slagsange vi finde med den en eller anden "Nana" her og "Nananananaa" der når han tænder. :-)
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
              Præcis. Man må godt nok have ringe tiltro til Kent.

              MvT
              Det er vel Jesper Hansen der skal finde spillerne og hvis Kent ved han ikke får andet?
              Men måske er han god ... jeg tager ned og ser træning i morgen.
              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

              Jeg er ikke fan.
              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                Det er vel Jesper Hansen der skal finde spillerne og hvis Kent ved han ikke får andet?
                Men måske er han god ... jeg tager ned og ser træning i morgen.
                Enig..

                Giv endeligt et fyldigt referat

                Comment


                  #53
                  Men kan vel også tro at Kent har en masse spillere han kunne tænke sig, og så har JH fået den liste.

                  Givet den til vores scout, der har været ude og se spilleren, og snakke med klubben og sådan, så er der siet nogen fra da de koster for meget.

                  Derefter har JH taget listen med til Kent igen, der så har sagt.

                  Ham, ham og ham her ville være rare at kunne få på en til to ugers prøvetræning, kan det lade sig gøre?

                  Så kommer han og bliver vejet og testet og alt det der, Nana er så fundet præcis det som Kent har set/hørt om ham og så kommer der så en aftale i hus, JH er glad, Kent er glad og Nana er glad.


                  Det kunne jo faktisk være det var sådan det hang sammen.

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                    Men kan vel også tro at Kent har en masse spillere han kunne tænke sig, og så har JH fået den liste.

                    Givet den til vores scout, der har været ude og se spilleren, og snakke med klubben og sådan, så er der siet nogen fra da de koster for meget.

                    Derefter har JH taget listen med til Kent igen, der så har sagt.

                    Ham, ham og ham her ville være rare at kunne få på en til to ugers prøvetræning, kan det lade sig gøre?

                    Så kommer han og bliver vejet og testet og alt det der, Nana er så fundet præcis det som Kent har set/hørt om ham og så kommer der så en aftale i hus, JH er glad, Kent er glad og Nana er glad.


                    Det kunne jo faktisk være det var sådan det hang sammen.
                    Med Jønsson, Kenneth Emil og Thrane ja ... ikke med Nana Welbeck ... ham kendte Kent selvfølgelig ikke.
                    Kent er ikke scout :).
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                    Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                      Med Jønsson, Kenneth Emil og Thrane ja ... ikke med Nana Welbeck ... ham kendte Kent selvfølgelig ikke.
                      Kent er ikke scout :).
                      Fordi han ikke er scout, kan han da godt kende ham.

                      JH er så heller ikke scout, så han kender ham vel heller ikke, hvis man skal blive i den tråd?

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                        Men kan vel også tro at Kent har en masse spillere han kunne tænke sig, og så har JH fået den liste.

                        Givet den til vores scout, der har været ude og se spilleren, og snakke med klubben og sådan, så er der siet nogen fra da de koster for meget.

                        Derefter har JH taget listen med til Kent igen, der så har sagt.

                        Ham, ham og ham her ville være rare at kunne få på en til to ugers prøvetræning, kan det lade sig gøre?

                        Så kommer han og bliver vejet og testet og alt det der, Nana er så fundet præcis det som Kent har set/hørt om ham og så kommer der så en aftale i hus, JH er glad, Kent er glad og Nana er glad.

                        Det kunne jo faktisk være det var sådan det hang sammen.
                        Med al respekt for Kent, så tror jeg ikke, at slovensk fodbold er noget han bruger synderligt meget tid på, og det håber jeg heller ikke det er. Det er fint, at trænerne har ønsker inden for de markeder de kender, hvor det danske selvsagt er oplagt, men derudover er en træner nødt til at have betroede medarbejdere i sportsdirektører og scouts, der kan identificere de typer, træneren mener der er brug for. Det mest realistiske scenarie i dette tilfælde, tror jeg nu er, at JH formentlig er blevet tilbudt at få Welbeck til prøvetræning af en agent, blandt hundrede af andre henvendelser, og han faldt så inden for kategorien af spillere med en baggrund, der kunne gøre ham interessant for OB, og så er det blevet gjort i stand.

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                          Velkommen til Nana.
                          Træner teamet havde god tid at bedømme ham så jeg er helt positiv og glæder mig allerede hvilke slagsange vi finde med den en eller anden "Nana" her og "Nananananaa" der når han tænder. :-)
                          Melodi: Sebastians Nana

                          Nana Nana
                          kommer helt fra Ghana,
                          vi fik ham sikkert billig
                          alle ved at det er den slags
                          der gør Jesper Hansen villig

                          Nana Na-na na-Nana
                          Kommer helt fra Ghana
                          sikke dog en stjerne
                          er der nogen der kan sige
                          hvad der sker i JHs Hjerne??

                          Sorry kunne ikke lade være, håber det bedste
                          Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                            Med al respekt for Kent, så tror jeg ikke, at slovensk fodbold er noget han bruger synderligt meget tid på, og det håber jeg heller ikke det er. Det er fint, at trænerne har ønsker inden for de markeder de kender, hvor det danske selvsagt er oplagt, men derudover er en træner nødt til at have betroede medarbejdere i sportsdirektører og scouts, der kan identificere de typer, træneren mener der er brug for. Det mest realistiske scenarie i dette tilfælde, tror jeg nu er, at JH formentlig er blevet tilbudt at få Welbeck til prøvetræning af en agent, blandt hundrede af andre henvendelser, og han faldt så inden for kategorien af spillere med en baggrund, der kunne gøre ham interessant for OB, og så er det blevet gjort i stand.
                            Ja, men han kan jo have fået informationer fra scouts, og der så er kommet en liste.

                            Men din mulighed er nok meget bedre, jeg siger bare at det er en mulighed at Kent kan kende en masse spillere som vi vil mene han ikke burde kende.

                            Vi kan af gode grunde ikke vide det, men alle mener jo at alt hvad der sker kommer fra JH af, jeg siger bare at noget af det der kommer, kan komme fra Kent Nielsen, men det er lidt som at tale for døve øre.

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                              Fordi han ikke er scout, kan han da godt kende ham.

                              JH er så heller ikke scout, så han kender ham vel heller ikke, hvis man skal blive i den tråd?
                              Jesper Hansen er ansat til at finde spillere .. det er Kent ikke.
                              Den her debat er lidt sjov ... selvfølgelig kender Kent ikke en spiller der har spillet bold i Slovenien de sidste 2 år.
                              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                              Jeg er ikke fan.
                              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                                Rart med lidt positive toner fra en der har set manden spille.

                                Måske jeg kan pakke min teori sammen om, at vi henter ham fordi han skulle være gardering, fordi vi er ved at skyde Izu eller El Mak. afsted.
                                ja det er dejligt ..keg tror nu ikke vi er ved at "skyde nogen af" men ElMak har jo udløb om 11 mdr. Jeg mener at klubben står godt nu og er sværere at presse til en dyr forlængelse, med Izu på en længere kontrakt. JJT har vel 3 år tilbage og er tydeligvis ikke helt klar endnu. Spændende om han de kommende 2 år udvikler sig godt, og på et tidspunkt holder Nana eller Izu fra banen. Det virker på mig som et fint supplement til truppen.
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X