Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: OB-VFF, 6/8-2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Tror det bliver tæt og der kommer mål i begge ender, Viborg har trods en langtidsskade til en stærk Akharaz fået samlet en stærk offensiv med massere fart. Den tror jeg vi får problemer med, da ingen af vores fire bagerste og sådan set heller ikke midtbanen har farten i højsædet. Derudover bør vi kunne skabe noget fremad også. Viborg har lukket mål 7 mål indtil videre, så der er usikkerhed at spore dernede. Det bliver bare meget vigtigt at vi ikke laver de boldtab som i Aalborg. De her lurer også på kontraen og kommer med 100 km/t hvis de får omstillinger.

    Comment


      #77
      Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
      Har efterhånden mere og mere indtryk af, at KN er en dygtig håndværker, men mangler flair, visioner, og den der udefinerbare evne til at træffe de helt rigtige valg ift. spillerform, sammensætning mv. Horsens var et rugbrødshold under KN, der gjorde det solidt. Brøndby var en katastrofe, mens AaB naturligvis var en flot præstation, men spørgsmålet er, om det ikke var Kuhn og Andreasen der i baggrunden gav holdet det sidste, både igennem kultur og talentudvikling, samt det sociale på holdet.

      Tiden må vise, om KN har hvad der skal til, i de rammer, som kendetegner OB, Jesper Hansen ligeså. Der er meget på spil i denne sæson. Har vi personer omkring truppen, som kan give KN de sidste nødvendige input?
      Allerede da vi signede Kent Nielsen skrev jeg vi skulle forsøge at få Kuhn med netop fordi der var indikationer på, at han havde en stor betydning for deres flotte og overraskende resultat. Og han gjorde det jo flot i hans korte periode som hovedtræner der.
      Men jeg valgte at tro på at det nok ville være godt nok uden. Nu bringer du tvivlen frem igen.
      Jeg mener dog stadig, at Kent er en god træner, men er han så god, som vi håbede og håber?
      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

      OB - engang var vi gode

      Comment


        #78
        Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
        Har efterhånden mere og mere indtryk af, at KN er en dygtig håndværker, men mangler flair, visioner, og den der udefinerbare evne til at træffe de helt rigtige valg ift. spillerform, sammensætning mv. Horsens var et rugbrødshold under KN, der gjorde det solidt. Brøndby var en katastrofe, mens AaB naturligvis var en flot præstation, men spørgsmålet er, om det ikke var Kuhn og Andreasen der i baggrunden gav holdet det sidste, både igennem kultur og talentudvikling, samt det sociale på holdet.

        Tiden må vise, om KN har hvad der skal til, i de rammer, som kendetegner OB, Jesper Hansen ligeså. Der er meget på spil i denne sæson. Har vi personer omkring truppen, som kan give KN de sidste nødvendige input?
        Åååh, jeg kan ikke li' det, når du siger sådan noget. Det lyder desværre alt for plausibelt.
        "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
        Kluden Krew - O'ense Internationals

        Comment

        Working...
        X