Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2014 - ønsker og muligheder

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Hvorfor skulle det blive billigere om 5-6 uger hvor sælger ved at vi er mere desperate end nogensinde .. VIFF taber f.eks. ikke noget på at ikke at sælge Dalgaard til OB men OB taber en hel masse hvis ikke der bliver hentet angribere .. det vil alt andet lige vægte til sælgers fordel .. som det altid gør når efterspørgsel er højere end udbuddet...

    Når det så er sagt så er det jo ikke første gang at OB starter en sæson uden angribere ..
    Jeg tror det bliver billigere lidt senere i vinduet fordi der er nogen angribere der står uden kontrakt og klub fordi der henover perioden bliver byttet om på begreberne og udbuddet bliver dermed større end efterspørgslen, men så er det måske heller ikke sikkert at klubberne får den spiller de ønsker sig mest, men tit og ofte vil spillerne+agenter slække på kravene for at hive en kontrakt i land, omvendt må klubber betale "vejledende udsalgspris" hvis de ønsker at handle først i vinduet for at sikre sig en optimal trup før træningsstart og sæsonstart
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      Oven i de øvrige omkostninger med JH's nølen er jeg også slemt nervøs for at dette jager Falk væk endnu hurtigere end ønsket iht hans udtalelse tidligere om ambitioner .
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
        Oven i de øvrige omkostninger med JH's nølen er jeg også slemt nervøs for at dette jager Falk væk endnu hurtigere end ønsket iht hans udtalelse tidligere om ambitioner .
        Præcis derfor burde man have fastholdt BK kontakten ud! " Bivirkningerne " kan være mere værd en 5-6 mio.!!

        Comment


          Oprindeligt indsendt af CCR Se indlæg
          Præcis derfor burde man have fastholdt BK kontakten ud! " Bivirkningerne " kan være mere værd en 5-6 mio.!!

          Meget enig!
          Mvh Kent

          Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
            Oven i de øvrige omkostninger med JH's nølen er jeg også slemt nervøs for at dette jager Falk væk endnu hurtigere end ønsket iht hans udtalelse tidligere om ambitioner .
            Jo, men forudsat at vi kan få råd til en bedre angriber ved at vente, så kan det jo også være det, der får Rasmus Falk til at blive sæsonen ud. Længere tror jeg ikke vi skal regne med at holde på ham under alle omstændigheder.

            Comment


              Vi sludret om det før ... Men - hvorfor ikke? en 1-årig. Det lyder ikke til at BM vil stille de vilde lønkrav

              http://www.bold.dk/nyt/mendy-paa-udkig-efter-ny-klub

              MvT
              Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

              Comment


                Der er ikke helt så mange i 1. Division længere, den er ved at vært plukket, men Jeppe Kjær og Patrick Mortensen er der dog endnu, og kunne være fine navne...
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                  Vi sludret om det før ... Men - hvorfor ikke? en 1-årig. Det lyder ikke til at BM vil stille de vilde lønkrav

                  http://www.bold.dk/nyt/mendy-paa-udkig-efter-ny-klub

                  MvT
                  Den er jeg klar på

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Den er jeg klar på
                    Smid ham på HB, så kan vi evt. skubbe LK frem og lade Falk være en 'rigtig' 10'er.
                    Tror stadig indædt på, at Momo kunne være en god 6'er.

                    MvT
                    Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                      Smid ham på HB, så kan vi evt. skubbe LK frem og lade Falk være en 'rigtig' 10'er.
                      Tror stadig indædt på, at Momo kunne være en god 6'er.

                      MvT
                      ja han skal helt klart på HB

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        Jeg tror det bliver billigere lidt senere i vinduet fordi der er nogen angribere der står uden kontrakt og klub fordi der henover perioden bliver byttet om på begreberne og udbuddet bliver dermed større end efterspørgslen, men så er det måske heller ikke sikkert at klubberne får den spiller de ønsker sig mest, men tit og ofte vil spillerne+agenter slække på kravene for at hive en kontrakt i land, omvendt må klubber betale "vejledende udsalgspris" hvis de ønsker at handle først i vinduet for at sikre sig en optimal trup før træningsstart og sæsonstart
                        Klubberne er mere desperate, på begge sider af handlen.
                        "Tit og ofte"....hvor har du det fra?
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                        Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                          Klubberne er mere desperate, på begge sider af handlen.
                          "Tit og ofte"....hvor har du det fra?
                          det er selvf. mine egne ord men jeg vurdere ikke at OB i tilfældet Bernard Mendy ville have råd til at lave kontrakt med ham hvis det ikke var fordi at han var uden aftale sidst i vinduet. Der er sikkert andre eksempler der peger den retning.
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            Ja tak :) :

                            http://www.tipsbladet.dk/nyhed/gener...eland-er-rolig

                            Comment


                              Selvom det ikke virker så realistisk, så kæmpe JA TAK !!!!

                              Comment


                                Lol

                                Comment

                                Working...
                                X