Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2014 - ønsker og muligheder

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg
    det er han og de må gerne få ham, eneste fordel ved ham er at han øjensynligt kender det system som TB gerne vil have indført, så er han selvf. teknisk god, men TB har mest efterlyst fysisk stærke spillere.
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      Jeg mener at kunne huske at Quincy Antipas ville være aktuel i OB i tilfælde af at Johan Elmander kom til Brøndby? Er det mig der husker forkert ?

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Karlpral Se indlæg
        Jeg mener at kunne huske at Quincy Antipas ville være aktuel i OB i tilfælde af at Johan Elmander kom til Brøndby? Er det mig der husker forkert ?
        Der har været lidt snak om ham, og jeg har fra ret pålidelige kilder, at der var kontakt mellem klubberne i vinters omkring ham (det er der også andre, der har skrevet herinde).

        Personligt håber jeg det ikke. Han er god teknisk, men han scorer alt, alt for få mål.
        "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
        Kluden Krew - O'ense Internationals

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
          Der har været lidt snak om ham, og jeg har fra ret pålidelige kilder, at der var kontakt mellem klubberne i vinters omkring ham (det er der også andre, der har skrevet herinde).

          Personligt håber jeg det ikke. Han er god teknisk, men han scorer alt, alt for få mål.
          Med det kendskab jeg har til Quincy tror jeg det er et klassisk spørgsmål om at få "hul på bylden". Jeg ved godt at der har været langt imellem målene for ham, men hans ekstreme hurtighed og gode teknik byder jeg hjerteligt velkommen. Og hvis han kommer ind på et hold der tror på ham, og giver ham en masse spilletid, så kunne jeg godt se en masse mål fra hans støvler.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Karlpral Se indlæg
            Med det kendskab jeg har til Quincy tror jeg det er et klassisk spørgsmål om at få "hul på bylden". Jeg ved godt at der har været langt imellem målene for ham, men hans ekstreme hurtighed og gode teknik byder jeg hjerteligt velkommen. Og hvis han kommer ind på et hold der tror på ham, og giver ham en masse spilletid, så kunne jeg godt se en masse mål fra hans støvler.
            Jeg er enig. Han er mere bruglig end Mos efter min mening

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Jeg er enig. Han er mere bruglig end Mos efter min mening
              Jeg mener han skal spille kant og ikke angriber, så hvis Emil sælges kunne det være spændende at se Antipas i OB på venstre kanten.

              Comment


                Antipas gjorde det godt for SE, i en periode endda rigtigt godt, men han er imo slet ikke så god som han ser ud!!! Han er meget i øjenfaldende med sin eksplosivitet og hurtighed. Det fører bare aldrig rigtig til mål eller assists. Det er et hurtigt løb over en 20-40 meter efterfulgt af en håbløs dribletur ind i en blindgyde, varieret fint med afslutninger, der får Gislas til at se velovervejede ud............

                Sårh, jeg stemmer nej, hvis nogen skulle være i tvivl.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                  Antipas gjorde det godt for SE, i en periode endda rigtigt godt, men han er imo slet ikke så god som han ser ud!!! Han er meget i øjenfaldende med sin eksplosivitet og hurtighed. Det fører bare aldrig rigtig til mål eller assists. Det er et hurtigt løb over en 20-40 meter efterfulgt af en håbløs dribletur ind i en blindgyde, varieret fint med afslutninger, der får Gislas til at se velovervejede ud............

                  Sårh, jeg stemmer nej, hvis nogen skulle være i tvivl.
                  Jeg stemmer i samme kor. Desuden tror jeg også, at Jesper Hansen er for smart til at smide alle æggene i samme kurv og bruge alle pengene på en aldrende angriber uden mål i støvlerne.

                  Comment


                    Jeg ville byde Antipas hjerteligt velkommen, han har den ekstreme fart alle hold kan bruge. Jeg går udfra OB bliver et kontra hold over den kommende sæson, og da ville han passe perfekt. Han giver uro i modstanderens forsvar, og ville passe perfekt som offensiv kant i en 4-3-3. Som angriber brænder han for meget, men omvendt kan få hul på bylden?

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
                      Jeg ville byde Antipas hjerteligt velkommen, han har den ekstreme fart alle hold kan bruge. Jeg går udfra OB bliver et kontra hold over den kommende sæson, og da ville han passe perfekt. Han giver uro i modstanderens forsvar, og ville passe perfekt som offensiv kant i en 4-3-3. Som angriber brænder han for meget, men omvendt kan få hul på bylden?
                      Hvis det var tilfældet kunne jeg godt se ideen i at hente ham, men det ville også kræve, at vi sadlede fuldstændig om og begyndte at spille målrettet på det - og det tror jeg bare ikke på.

                      Det kan godt være vi ikke har lykkedes så godt med det, men vi forsøger jo grundlæggende stadig at spille efter det mere boldbesiddende spilkoncept der har været snakket så meget om. Vi forsøger at stå højt i banen og bygge langsomt op nedefra. Jeg tror slet ikke man er klar til at opgive dette og så længe det er tilfældet mener jeg klart man fortsat bør hente spillere, der passer godt ind i det koncept.

                      Vi skal ikke sætte os mellem to stole (igen) for så er der absolut ingen chance for at det lykkes.
                      Last edited by Agbre; 25-06-2014, 08:04.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                        Hvis det var tilfældet kunne jeg godt se ideen i at hente ham, men det ville også kræve, at vi sadlede fuldstændig om og begyndte at spille målrettet på det - og det tror jeg bare ikke på.

                        Det kan godt være vi ikke har lykkedes så godt med det, men vi forsøger jo grundlæggende stadig at spille efter det mere boldbesiddende spilkoncept der har været snakket så meget om. Vi forsøger at stå højt i banen og bygge langsomt op nedefra. Jeg tror slet ikke man er klar til at opgive dette og så længe det er tilfældet mener jeg klart man fortsat bør hente spillere, der passer godt ind i det koncept.

                        Vi skal ikke sætte os mellem to stole (igen) for så er der absolut ingen chance for at det lykkes.
                        Uenig. Troels indrømmede åbent til journalister i mange forårskampe, at planen var at stå solidt defensivt og så gerne løbe kontra ved mulighed. Det går helt tilbage til 12/13 sæsonen at vi målrettet forsøgte at spille possession; Nu virker det tydeligt at spillestilen afvejes efter modstanderen.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                          Uenig. Troels indrømmede åbent til journalister i mange forårskampe, at planen var at stå solidt defensivt og så gerne løbe kontra ved mulighed. Det går helt tilbage til 12/13 sæsonen at vi målrettet forsøgte at spille possession; Nu virker det tydeligt at spillestilen afvejes efter modstanderen.
                          Der var en (længere) periode i foråret hvor ovenstående helt klart var tilfældet. Men det var også åbentlyst damage control midt/sent i sæsonen, hvor vi tabte kampe på stribe og frygten for nedrykning voksede. Det gav os også nogle tiltrængte point og vi fik forholdsvis hurtigt klaret os fri af nedrykning. Dette tror jeg bestemt ikke man skal tolke som om, at man generelt har slækket meget på ambitionerne for hvordan vi gerne vil spille.

                          Troels Bech har mange gange i sin karriere vist, at han ikke er bleg for at lægge taktikken om efter modstanderne hvis det er nødvendigt (og det gil vi også komme til at se i fremtiden), men jeg mener bestemt ikke det er det vi skal til at indrette vores større spillerhandler efter.

                          Comment


                            http://www.tipsbladet.dk/nyhed/gener...brud-i-ny-klub
                            hvis jeg siger Gilberto Macena hvad siger folket så?
                            Han har et halvt år tilbage af sin kontrakt så vidt jeg kan læse og han vil gerne tilbage til Danmark og superligaen.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
                              http://www.tipsbladet.dk/nyhed/gener...brud-i-ny-klub
                              hvis jeg siger Gilberto Macena hvad siger folket så?
                              Han har et halvt år tilbage af sin kontrakt så vidt jeg kan læse og han vil gerne tilbage til Danmark og superligaen.
                              spændende bud, siger jeg. Han er vel lidt glemt i det kinesiske eksil. Han ejer vel stadig harens vigtigste våben, men er han den skarpretter vi savner....måske måske 👍
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                Traore ønsker at vende tilbage til OB måske.

                                http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...kalilou-traore








                                altså for at træne indtil han finder en ny klub

                                Comment

                                Working...
                                X