Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet sommeren 2014 - ønsker og muligheder
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægEller måske er vi bare ikke på markedet efter en VB
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Vasi Se indlægKan da håbe at jydske vestkystens kilde kun har informationer om det der sker i sønderjydske og ikke horsens, i så fald er der vel fin mulighed for at OB er med.
Jeg håber det i hvert fald!
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægVi må åbenbart ikke have været med her. Eller?
http://www.bold.dk/nyt/avis-soenderj...aa-erik-marxen
Jeg håber det i hvert fald!
Leave a comment:
-
Vi må åbenbart ikke have været med her. Eller?
http://www.bold.dk/nyt/avis-soenderj...aa-erik-marxen
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægDe kan vel ikke ryge til FCK og Brøndby alle sammen
Men tvivler også på at nogen landsholdskandidater gider til det "stortsatsende" OB
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægnej det kan du have ret i - men det bliver ikke en reel mulighed, det kan jeg ikke forestille mig på nogen måde.
Men tvivler også på at nogen landsholdskandidater gider til det "stortsatsende" OB
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægsom udgangspunkt er alle gode spillere velkommen i OB, men jeg må medgive at det ikke er de pladser hvor behovet et størst. Kan OB sige nej tak til en potentiel landsholdspiller hvis muligheden bliver reél
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægnope....og midtbanen er vel heller ikke lige der vi mangler mest
Leave a comment:
-
-
Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlægJo. Og mon ikke det også spillede ind her? Det er godt nok sjældent at en spillers kontrakt på den måde ophæves udelukkende pga. skader. Så længe har han jo heller ikke spillet der.
Det kan godt ende med at gå fra at være spekulation, til .......jamen så er det jo nok sådan...
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Vasi Se indlægPM ender nok i FCN ja, og desværre.. Jeg har altid godt kunne lide Lyngby og det massive talent arbejde de laver - og hadet hvordan FCN fisker hele dynen. Må nok indrømme at deres stadion pøller nok også har været med til at farve mit syn på Lyngby :D
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægogså en mulighed ja. Jeg tror mest på de 2 andre.
PM burde dog blive snuppet af FCN
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Vasi Se indlægBortset fra at Ronnie er 181 og vejer omkring 77 kg. - begge de to andre er del højere og nok lidt tungere også.
Den type har de allerede i hvert fald to stks af i Brock-Madsen og Fall.
Jeg har lidt en fidus til at de vil prøve med en lejeaftale+option på FCKs Marvin Pourie
PM burde dog blive snuppet af FCN
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæghttp://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-schwartz-klon
Kunne godt betyde at de går efter Dalgaard eller PM
Den type har de allerede i hvert fald to stks af i Brock-Madsen og Fall.
Jeg har lidt en fidus til at de vil prøve med en lejeaftale+option på FCKs Marvin Pourie
Leave a comment:
Leave a comment: