Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2014 - ønsker og muligheder

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    Som jeg ser det, så kan det umuligt blive værre end med den såkaldt rutinerede AMC på holdet. Han render da rundt og laver flest fejl af alle nede i det forsvar, vil jeg påstå.

    Så det kan umuligt blive værre.

    Men vi skal have nyt blod ind. Og ikke nødvendigvis en super-rutineret én - bare én der fungerer bedre end AMC gør både for sig selv og sammen med de andre.

    MvH ChrisOB

    Comment


      Jeg ville ikke hade hvis vores kommende højreback løb rundt i Slagelse i aften. Både Alexander Juel Andersen og Oliver Lund er spændende spillere i min optik. Momo er selvfølgelig oplagt, men begge ovennævnte er bedre offensivt.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg
        Jeg ville ikke hade hvis vores kommende højreback løb rundt i Slagelse i aften. Både Alexander Juel Andersen og Oliver Lund er spændende spillere i min optik. Momo er selvfølgelig oplagt, men begge ovennævnte er bedre offensivt.
        Tror stadig at Diarra vil være bedre offensiv hvis han spillede i højre side. Tror at det at han skal bruge sit forkerte ben holder ham meget tilbage og så tror jeg at det er helt bevidst at han bliver holdt tilbage af TB for at sikre det område bedst muligt med det materiale der er til rådighed.
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
          Tror stadig at Diarra vil være bedre offensiv hvis han spillede i højre side. Tror at det at han skal bruge sit forkerte ben holder ham meget tilbage og så tror jeg at det er helt bevidst at han bliver holdt tilbage af TB for at sikre det område bedst muligt med det materiale der er til rådighed.
          Jeg tror ikke mere på, at Diarra kan udvikle sig til at blive en fuldgod spiller for OB. Når man ser kampene live på stadion og kan følge med i hans bevægelsemønstre over en hel kamp bliver det tydeligt at han mangler grundlæggende spilintelligens. Jeg tror simpelthen ikke på at der kan laves om på det - desværre.

          Derudover må det stå klart at mos på ingen måde har niveau til superligaen. Han er nok det største fejlkøb FCK nogensinde har gjort - pris kontra kvalitet.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
            Jeg tror ikke mere på, at Diarra kan udvikle sig til at blive en fuldgod spiller for OB. Når man ser kampene live på stadion og kan følge med i hans bevægelsemønstre over en hel kamp bliver det tydeligt at han mangler grundlæggende spilintelligens. Jeg tror simpelthen ikke på at der kan laves om på det - desværre.

            Derudover må det stå klart at mos på ingen måde har niveau til superligaen. Han er nok det største fejlkøb FCK nogensinde har gjort - pris kontra kvalitet.
            jeg kan da kun på alle måde være fuldstændig uenig mht Momo. Han er da en af de få defensive kræfter vi har der viser netop dette

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              jeg kan da kun på alle måde være fuldstændig uenig mht Momo. Han er da en af de få defensive kræfter vi har der viser netop dette
              Enig - og det ser ud til at han bliver bedre kamp for kamp. Hans indgriben og kompromisløse tacklinger bliver bedre og bedre. Læg oven, at han nu flere gange er set i feltet og han rent faktisk havde en afslutning i kampen imod RFC
              Momo er fremtidens højreback

              Comment


                Jeg tror på Diarra bliver en fuldgod spiller... Han har skiftevis spillet 4-5 forskellige pladser i hans tid, med forskellige spillere omkring ham fra gang til gang... Ja det er jo sådan vi ynder at gøre...

                Jeg mener ikke Diarra er så langt fra at løse hans primære opgaver, på højde med Falk, Kadrii osv... jeg synes heller ikke han har udfald, i hvert fald ikke som hovedparten at de andre kan have det... han er ikke så elegant at se på nej, men han er vores mest effektive forsvarsspiller...
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  http://www.bold.dk/nyt/Avis-Danske-k...aa-Baldvinsson

                  Kunne det også være os? Lyder som noget en den boldgade vi kan have råd til.

                  Comment


                    Nogen der har hørt nyt ift en kontrakt til JBL?

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
                      Nogen der har hørt nyt ift en kontrakt til JBL?
                      Jeg har ikke hørt noget, men jeg er ret sikker på at OB vil afvente at hans kontrakt med Juventus rives i stykker, jeg tror ikke vi har råd til at betale for spillere i næste vindue, jeg er sikker på at økonomien gør at det bliver spillere som er kontraktfri på markedet som OB vil gå efter.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                        Jeg har ikke hørt noget, men jeg er ret sikker på at OB vil afvente at hans kontrakt med Juventus rives i stykker, jeg tror ikke vi har råd til at betale for spillere i næste vindue, jeg er sikker på at økonomien gør at det bliver spillere som er kontraktfri på markedet som OB vil gå efter.
                        det er ikke mange uger siden Jesper Hansen er blevet citeret for at sige at OB er MEGET tilfredse med med den pris der aftalt som transfersum for JBL.
                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          Masser af Superliga interesse for topscorerne i 1. Division, endda 2. Division, men han er også vild(Emil Nielsen)... Vi kan da kun være med i feltet omkring de spillere...
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            det er ikke mange uger siden Jesper Hansen er blevet citeret for at sige at OB er MEGET tilfredse med med den pris der aftalt som transfersum for JBL.
                            Det kan jo godt være at der er aftalt 750.000-1.500.000 kr og man er MEGET tilfreds med den pris..
                            men hvis der er mulighed for at spille cool og få ham gratis ville det jo være endnu bedre..
                            så er der måske også flere penge i budgettet til en center forsvarer eller en angriber

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Det kan jo godt være at der er aftalt 750.000-1.500.000 kr og man er MEGET tilfreds med den pris..
                              men hvis der er mulighed for at spille cool og få ham gratis ville det jo være endnu bedre..
                              så er der måske også flere penge i budgettet til en center forsvarer eller en angriber
                              det er vel en del af gamet, så er det bare om det JH der har de længste n.....
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Det kan jo godt være at der er aftalt 750.000-1.500.000 kr og man er MEGET tilfreds med den pris..
                                men hvis der er mulighed for at spille cool og få ham gratis ville det jo være endnu bedre..
                                så er der måske også flere penge i budgettet til en center forsvarer eller en angriber
                                Nogen der har nogen som helst fornemmelse af, om JBL er interesseret i at fortsætte i Danmark?

                                I et interview med Onside.dk sidste år fik han sagt "drøm" og "fantastisk" rimelig mange gange i samme citat, hvor han omtalte det at spille for Juventus

                                - Det har været svært især i starten at skulle forlade min familie, venner og alt i Danmark. Men samtidig har jeg også været rigtig klar på det, fordi det er min store drøm. Så alt i alt har det været fantastisk at få lov til at trække Juventus-trøjen ned over hovedet. Mit liv er fantastisk, og jeg lever min store drøm og den drøm, mange andre fodbolddrenge hjemme i Danmark ønsker sig, siger han.

                                Comment

                                Working...
                                X