Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt AaB-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Det er Thomas Mikkelsens chance for at vise at han er klar for OB, med et par kasser i tilgift. Jeg havde dog nok rykket Jønsson frem og sæt Greve ind på hans plads på kanten.

    Comment


      #92
      Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
      Det er Thomas Mikkelsens chance for at vise at han er klar for OB, med et par kasser i tilgift. Jeg havde dog nok rykket Jønsson frem og sæt Greve ind på hans plads på kanten.
      Ja, eller Yao.. Men ja, vi får da set om TM bliver bedre af at spille på et hold med lidt bedre spillere...

      Comment


        #93
        Bredebro på toppen bekræfter i hvert fald, hvad der muligvis også kunne ligge bag dispositionen med Edmundsson. Vi kommer til at spille meget på omstillinger, og vil måske forsøge med lidt mere simpelt spil. Det er vi simpelthen nødt til med en angriber, hvis boldomgang er så elendig.

        Comment


          #94
          Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
          Det er Thomas Mikkelsens chance for at vise at han er klar for OB, med et par kasser i tilgift. Jeg havde dog nok rykket Jønsson frem og sæt Greve ind på hans plads på kanten.
          Det havde jeg nok også. Det er umiddelbart det oplagte, men derfor siger det trods alt også noget om, at Thomas Mikkelsen ikke er så langt fra holdet som man måske skulle tro.

          Han er ikke nogen stor tekniker og tvivler stærkt på, at han nogensinde bliver god nok til at starte for en klub som vores på længere sigt. Men han har nogle spidskompetencer som man godt kan bruge under de rette forudsætninger. Han har fysik og han er ret kompromisløs i feltet. Det synes jeg faktisk godt man kan se til træning af og til - og det er vel også derfor IFK (et tophold i Sverige) var interesseret i at forlænge lejeaftalen/købe ham.

          Men nu må det være nok ros til ham. Nu har han en kærkommen mulighed for at vise noget af det selv imod et AaB-forsvar, der bør være til at tale med.

          Let bliver det ikke. Det er selvfølgelig en stor svækkelse når vores nok stærkeste offensive kort går ud lige får kampstart. Av.
          Last edited by Agbre; 01-08-2016, 17:24.

          Comment


            #95
            Spændende med Thomas Mikkelsen. Kent har udtalt at han banker på, og han har været rigtig god i vores opstartskampe, og på reserveholdet hvor han har bombet løs! Han skal have chancen.. Nu må han vise han kan noget, og er det ikke godt i dag, jamen så må han jo videre. Sådan en chance SKAL gribes på et superligahold!

            Kom så Bredebro dit store lokum!

            Comment


              #96
              Fy føj... uden AK. Når det er sagt er jeg ikke så mistroisk angående Thomas Mikkelsen. Han har scoret kontinuerligt i opstarten samt i de efterfølgende reserveholdskampe. Han er ingen AK, men kan noget andet, og er ikke så ringe som vi er mange der gerne vil gøre ham til. Synes han fortjener at få chancen, men vil da hellere AK :)
              Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

              Comment


                #97
                Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                Fy føj... uden AK. Når det er sagt er jeg ikke så mistroisk angående Thomas Mikkelsen. Han har scoret kontinuerligt i opstarten samt i de efterfølgende reserveholdskampe. Han er ingen AK, men kan noget andet, og er ikke så ringe som vi er mange der gerne vil gøre ham til. Synes han fortjener at få chancen, men vil da hellere AK :)
                Enig! Jeg ville da også hellere have AK, men kan vi hurtigt blive enige om at Bredebro er hamrende varm i øjeblikket mht. Mål - Perfekt timing at tage ham i brug! Nu skal han vise noget, ellers må det snart være pænt farvel og tak for indsatsen.

                Comment


                  #98
                  "Eksperterne" foreslår Remmer og Gytkjær til vores trup. Remmer, ja tak! Gytkjær, not so much.

                  Sidstnævnte er udelukkende fordi han lige har skrevet med Rosenborg, og har gjort det godt - han er nok for dyr.

                  Comment


                    #99
                    Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                    I situationer som denne - som der ganske givet kommer flere af i løbet af en sæson - der viser det bare, hvor vigtigt det er, at også nummer 12-16-17-18 stykker i truppen også har superliga-kvalitet. Det kunne virkelig være rart, at man ikke sad og sukkede dybt, når der kommer en skade eller en karantæne, fordi den, der kommer ind i stedet, er lige så god, som den, der ikke lige kan være med i kampen.

                    Det hjælper ikke en dyt at have en antalsmæssigt bred trup, hvis kvaliteten ikke er til stede...
                    Jeg syntes det kniber med kvaliteten allerede fra nr 9 på holdkortet selv når alle er klar .
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      Der er ikke meget bredde når man ser vores hold i dag. Hold da op. Men det er næsten værre, at AK igen har rygproblemer - er det ikke et tilbagevendende problem?

                      Fodboldspillere, der igen og igen har rygproblemer har det med aldrig at folde deres fulde potentiale ud, og stoppe karrieren tidligt :-(

                      Comment

                      Working...
                      X