Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt AaB-OB

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Søndergaard forventer kamp mellem to hold der ligner hinanden:
    http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder...g-kamp-mod-ob/
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

Comment

I optakten til kampen i morgen siger Kjær og Grønkjær at OB ser spændende ud stadig og burde ende i den gode ende af top 6
      På trods af den lala start

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        I optakten til kampen i morgen siger Kjær og Grønkjær at OB ser spændende ud stadig og burde ende i den gode ende af top 6
        De har jo ret :) Jeg tror alle kan blive enige om at starte er rimelig lala, men det her hold kan mere og det skal nok blive til mere :)
        Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

Comment

Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
          De har jo ret :) Jeg tror alle kan blive enige om at starte er rimelig lala, men det her hold kan mere og det skal nok blive til mere :)
          Jeg ville nu være mere tryg hvis vi lige fik en 2-3 nye offensive spillere på Makrini/AK/Fester niveau ...

Comment

Vi har tabt point i de første to kampe, så det skal blive til mere. Men at OB burde slutte i den gode ende af top seks, hvilket må være en tredjeplads og op, den hype havde jeg slet ikke set komme...

Comment

Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
              Vi har tabt point i de første to kampe, så det skal blive til mere. Men at OB burde slutte i den gode ende af top seks, hvilket må være en tredjeplads og op, den hype havde jeg slet ikke set komme...
              Mon ikke de mente 3-4 plads.. 1 og 2 er jo næsten reserveret i år i følge de fleste eksperter

Comment

Mon ikke de mente 3-4 plads.. 1 og 2 er jo næsten reserveret i år i følge de fleste eksperter
                Det kunne være så fedt, hvis de fik ret Jeg tror dog mere, at vi snakker en 5-6 plads. Men jeg håber, at Kjær og Grønkjær ved mere end mig

Comment

Det kunne være så fedt, hvis de fik ret Jeg tror dog mere, at vi snakker en 5-6 plads. Men jeg håber, at Kjær og Grønkjær ved mere end mig
                  Som holdet er nu tror jeg vi ligger i 6-7 plads området

Comment

Som holdet er nu tror jeg vi ligger i 6-7 plads området
                    Som holdet er nu, er jeg enig. Men Jesper Hansen har en måned endnu til at finde forstærkninger, så dog helst de kom før, meget før. Hvis han venter til deadlineday og igen misser, og han præsentere en version to af Lado, så fortryder jeg pludselig mit odds 2.4 på at OB ender i top seks, som jeg ellers var lykkelig for, for bare et par uger siden...

Comment

FCK og FCM ser selvsagt gode ud. BIF gør bestemt også - og det må jeg indrømme overrasker mig lidt. Sagt med alle de forbehold man nu skal efter kun tre kampe.

Det er klart vi ikke har set så gode ud, men synes nu stadig vi har en del styrker og kvalitet for holdet. Man kan hurtigt blive sortseer efter en dårlig start. Med nuværende trup ser jeg os ikke selvskrevet i top6, men det er bestemt heller ikke umuligt. Især ikke med en forstærkning eller to.
                      Det hænger naturligvis også sammen med, at udover de tre førstnævnte kan jeg ikke pege på tre hold, der ser meget skræmmende ud. De fleste er startet ganske ustabilt. AGF så solide ud i de første to kampe, men spillede svagt i aftenens sene kamp.

Men det er klart, at vi da gerne snart skal på tavlen så vi forhåbentlig kan undgå snak om krise, der kan blive til en ond cirkel.

Comment

Som holdet er nu, er jeg enig. Men Jesper Hansen har en måned endnu til at finde forstærkninger, så dog helst de kom før, meget før. Hvis han venter til deadlineday og igen misser, og han præsentere en version to af Lado, så fortryder jeg pludselig mit odds 2.4 på at OB ender i top seks, som jeg ellers var lykkelig for, for bare et par uger siden...
                        Jeg frygter for hvad han kommer til at kalde "forstærkning" her senere i vinduet.. Er også meget forundret over at vores prøvespiller stadig render rundt i Ådalen på 2. Uge.. Er altid klar på at finde en usleben diamant... Men i år og dette vindue må det ikke blive på bekostning af klare forstærkninger... Jeg kan ikke udtrykke mig hvor skuffet jeg ville være hvis han blev vores eneste "forstærkning".. Måske er han god, måske ikke.. Vi ved det ikke. Men en spiller der skal hjælpe os i slutspillet i denne omgang bliver han næppe.
                        Jeg forventer 2 spillere der burde gå direkte ind i start 11 men er som altid klar på at blive slemt skuffet

Comment

Nu synes jeg personligt altid, det er en stretch at både Kjær og Grønkjær tituleres som "eksperter"... Men derfor kan man godt håbe på, at de får ret. Er dog ret overbevist om, at det gør de ikke. Med mindre der sker noget drastisk på bredde, midtbane og angrebsfronten i løbet af den næste måneds tid. Jeg tvivler.

MvH ChrisOB
                          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

Comment

Det kan selvfølgelig være rigtigt nok, men den gode ende af top-6? Get real.

MvH ChrisOB
                            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

Comment

FunFact da OB spillede i Ålborg for næsten 1 år siden er det kun ElMak og dagens anføre Festersen der var med i ydmygelsen på 5-1
                              Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...il-god-fodbold
                                Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Working...
                                X