Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfer deadline day

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
    Jeg kalder den allerede nu! Efter endnu et forsømt/pointmæssigt skuffende efterår ovenpå sommerens tranfervindue " ja vi ved godt resultaterne ikke har været så gode, men vi er i en proces hvor vi skal have spillet de nye spillere ind i truppen"......
    selv med tilgangen af flere profiler ville vi jo kunne få et skuffende forår - og så tæt som det ser ud nu i bunden/midten så må målet først og fremmest være overlevelse.

    - men undskyldningnen med proces osv. - den bliver altså ikke ved med at gå, til sommer har Troels siddet i sædet i 2 år i denne omgang - så skal han altså til at bevise hvad han kan/vil

    Comment


      #77
      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
      Det er godt nok sløjt når sidste kommentar i en transferdeadlinetråd er kl. 23.00 ....

      Nu har TB og JH så fået det som de vil have det - truppen er status quo med det man gik ind til vinduet med - så der er ikke nogen undskyldninger hvis ikke vi når det mål der er sat.

      Ved godt at de gerne vil slanke truppen lidt men så må de jo ophæve et par kontrakter/sælge til russere, svenskere, nordmænd, israelere og andre der ikke kan indordne sig det globale transfermarked.

      Så står vi med udfordringer i det næste transfervindue ... med mindre at der altså dukker noget op som medierne ikke har opsnappet men det lyder særdeles usandsynligt.
      Mon ikke også KV bliver solgt til en af de israelske klubber - syntes det lugtede langt væk af det i de udtalelser der har været.

      - men ja ellers har Troels fået det som han ville - så nu skal han ud og vise at han kan forbedre os gennem kontinuitet og træning alene....

      Comment


        #78
        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
        Mon ikke også KV bliver solgt til en af de israelske klubber - syntes det lugtede langt væk af det i de udtalelser der har været.

        - men ja ellers har Troels fået det som han ville - så nu skal han ud og vise at han kan forbedre os gennem kontinuitet og træning alene....
        Jeg synes måske det er at stramme den, at sige at Troels har "fået det som han ville". Mon ikke han hellere end gerne ville have haft en angriber og en defensiv midt, hvis ikke riget havde fattedes penge.
        "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
        Kluden Krew - O'ense Internationals

        Comment


          #79
          Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
          Jeg synes måske det er at stramme den, at sige at Troels har "fået det som han ville". Mon ikke han hellere end gerne ville have haft en angriber og en defensiv midt, hvis ikke riget havde fattedes penge.
          jo sikkert ;)
          Men han fik det som han ville ude i offentligheden

          Comment


            #80
            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
            selv med tilgangen af flere profiler ville vi jo kunne få et skuffende forår - og så tæt som det ser ud nu i bunden/midten så må målet først og fremmest være overlevelse.

            - men undskyldningnen med proces osv. - den bliver altså ikke ved med at gå, til sommer har Troels siddet i sædet i 2 år i denne omgang - så skal han altså til at bevise hvad han kan/vil
            Det kan vi sikkert, men nu er det ikke foråret, men efteråret næste sæson jeg skriver om! hvor vi står efter et sommervindue med en del udskiftninger + div. ubekendte faktorer såsom har vi stadig Emil?, hvad med BK? hvad med Falk.....min pointe er at man i "klassisk OB style" venter og reagere fremfor at agerer og begynde problemløsningen nu....men ok vi er nok økonomisk på røven langt værre end man nogensinde troede muligt
            Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

            Comment


              #81
              Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
              Det kan vi sikkert, men nu er det ikke foråret, men efteråret næste sæson jeg skriver om! hvor vi står efter et sommervindue med en del udskiftninger + div. ubekendte faktorer såsom har vi stadig Emil?, hvad med BK? hvad med Falk.....min pointe er at man i "klassisk OB style" venter og reagere fremfor at agerer og begynde problemløsningen nu....men ok vi er nok økonomisk på røven langt værre end man nogensinde troede muligt
              haha - ja ok, der tror jeg så desværre du kan få ret.

              - og jeg er helt enig, det ville være rart hvis de tænkte lidt længere frem end kun et vindue.....men pengene må jo ikke være der

              Comment


                #82
                Har hørt fra pålidelig kilde at vi blev tilbudt antipas i onsdags. Det var så åbenbart ikke noget der var stemning for i ledelsen. Han ville måske heller ikke ændre det store i OB.

                Comment


                  #83
                  Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                  Har hørt fra pålidelig kilde at vi blev tilbudt antipas i onsdags. Det var så åbenbart ikke noget der var stemning for i ledelsen. Han ville måske heller ikke ændre det store i OB.
                  tja...kan egenligt godt li' ham....han skaber meget uro - men endnu en angriber uden mål i støvlerne er vel næppe hvad der står øverst på ønskelisten

                  Comment


                    #84
                    Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                    Har hørt fra pålidelig kilde at vi blev tilbudt antipas i onsdags. Det var så åbenbart ikke noget der var stemning for i ledelsen. Han ville måske heller ikke ændre det store i OB.
                    Må sige jeg er meget enig med ledelsen her.

                    Men lidt overrasket over, at Sønderjyske ikke har nappet ham, hvis han har været tilgængelig.

                    Vil du ud med hvem af vore spillere der var bud efter (du nævnte noget før i vinduet) ?

                    Comment


                      #85
                      Thank god at vi ikke hentede Antipas. En ekstremt selvisk ball-hogger, der ikke kan ramme målet, og som ikke laver det store tilbage i banen, var da det sidste vi havde behov for.

                      Comment


                        #86
                        Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                        Det kan vi sikkert, men nu er det ikke foråret, men efteråret næste sæson jeg skriver om! hvor vi står efter et sommervindue med en del udskiftninger + div. ubekendte faktorer såsom har vi stadig Emil?, hvad med BK? hvad med Falk.....min pointe er at man i "klassisk OB style" venter og reagere fremfor at agerer og begynde problemløsningen nu....men ok vi er nok økonomisk på røven langt værre end man nogensinde troede muligt
                        Lucas Jensen er vel ret fremadsynet. Han skal formentlig ind og erstatte Emil til sommer.

                        Comment


                          #87
                          Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
                          Lucas Jensen er vel ret fremadsynet. Han skal formentlig ind og erstatte Emil til sommer.

                          Emil spiller venstre og Lucas vil gerne spille højre. Så ikke en direkte erstatning vil jeg sige..

                          Comment


                            #88
                            Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                            Har hørt fra pålidelig kilde at vi blev tilbudt antipas i onsdags. Det var så åbenbart ikke noget der var stemning for i ledelsen. Han ville måske heller ikke ændre det store i OB.
                            jeg ville nu gerne have haft ham til den rette leje pris..
                            tak for info

                            Comment


                              #89
                              Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
                              Lucas Jensen er vel ret fremadsynet. Han skal formentlig ind og erstatte Emil til sommer.
                              og fremadsynet i denne sammenhæng ville jo være at hente folk ind nu - der kunne spilles ind over foråret - og være fuldt ud integreret når næste sæson starter.
                              Lucas er købt nu - men han tiltræder jo først til sommer og skal derfor, ligesom alle andre der hentes til sommer, først spilles ind i truppen. Og derfor ændre det ikke det store om han er købt nu eller den 15 juni....

                              Comment


                                #90
                                Det var vemmelund jeg havde hørt om. Troede faktisk det var sikkert han var skiftet.

                                Comment

                                Working...
                                X