Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfer deadline day

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
    Jo, bortset fra at det medfører automatisk udelukkelse fra EL og CL. Det har man nok alligevel ikke råd til. Og UEFA er sikkert noget mere nidkære med at håndhæve reglerne over for "små" klubber som Brøndby.
    vi kan kun krydse fingre

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      vi kan kun krydse fingre
      Hehe. Både og. Det er ris til egen røv, når DK ikke gør det godt i Europa. Men lige med Brøndby og FCK ville jeg nok græde tørre tårer
      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
      Kluden Krew - O'ense Internationals

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
        Hehe. Både og. Det er ris til egen røv, når DK ikke gør det godt i Europa. Men lige med Brøndby og FCK ville jeg nok græde tørre tårer
        Samme her

        Comment


          #49
          Slet...
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af andreaslange Se indlæg
            Ja Brink han hev altid lige et par kaniner op af hatten..
            Vi har nu også prøvet at sidde en hel dag og vente, hvor vi dagen efter vågnede op til Jonas Troest som eneste mand, vendt tilbage fra "ferien" i Tyrkiet...

            ... den kunne godt blive slået nu...
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              #51
              Ville jeg dælme godt have da.
              Jesus loves you!

              Comment


                #52
                Ja, vi må jo taŽ det der er... Fra Skakten:

                "Antipas siges at være på ønskelisten i OB"


                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                  Vi har nu også prøvet at sidde en hel dag og vente, hvor vi dagen efter vågnede op til Jonas Troest som eneste mand, vendt tilbage fra "ferien" i Tyrkiet...

                  ... den kunne godt blive slået nu...
                  Med en nærrig jyde på pengekassen, kan det meget vel være resultatet

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af Thingholm Se indlæg
                    Med en nærrig jyde på pengekassen, kan det meget vel være resultatet
                    er økonomien så stram - er deet sgu nok meget fornuftigt....men kedeligt det er det også

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af lasselsh Se indlæg
                      Til dem der alligevel har planlagt en fredag aften på sofaen, så har Ekstrabladet et live-studie de sidste fire timer af vinduet fra kl 20.00..

                      http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle2207208.ece
                      Og jeg kan med det samme fraråde at bruge jeres tid på det! Det er ligesom jeg har frygtet: i de første 30 min har de brugt 25 min på at snakke om Brøndby og 5 min på fck.

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af lasselsh Se indlæg
                        Og jeg kan med det samme fraråde at bruge jeres tid på det! Det er ligesom jeg har frygtet: i de første 30 min har de brugt 25 min på at snakke om Brøndby og 5 min på fck.
                        Men det er vel stort set også de eneste interessante danske klubber? Forstået på den måde, at de stort set ser ud til at være de eneste, der bare rør lidt på sig i dag
                        Mvh Kent

                        Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af lasselsh Se indlæg
                          Og jeg kan med det samme fraråde at bruge jeres tid på det! Det er ligesom jeg har frygtet: i de første 30 min har de brugt 25 min på at snakke om Brøndby og 5 min på fck.
                          mon ikke de går de danske klubber igennem? - selvfølgelig med mest tid brugt på de 2 københavnske klubber....men forventer da de runder resterne også - omend der ikke er sket det helt store

                          Comment


                            #58
                            http://www.bold.dk/nyt/HB-Koege-Sael...Gomes-og-Kjaer

                            Lyder ikke tik Gomes ryger afsted.

                            Måske meget godt, så har vi mulighed for at stille os forrest i køen til sommer, hvor vi skal have en større udskiftning end nu.

                            NB: Jeg har aldrig set manden, bare noteret mig at Jesper Hansen lød som om det godt kunne være noget for os.

                            Comment


                              #59
                              "Hvis I sad og ventede på nyt fra #obdk, må jeg skuffe jer. Jesper Hansens svar på, hvad der sker er: Intet"

                              https://twitter.com/Morten_Crone
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                #60

                                Comment

                                Working...
                                X