Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nedtakt Lyngby - O.B.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Mente mu mere at det var forudset på forhånd at cm offensivt er en joke og kanterne ingen klasse har .
    Okay

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
      Ha ha sgu rigtigt , så må vi tage et par mellemstatus pilsnere løbende ;-)

      Comment


        #48
        Er faktisk uenig med jer omkring Jönsson. Jeg tæller at han driver bolden frem i 2 (el. 3) kontraangreb og trækker straffesparket. Det er vel acceptabelt på en halvleg - Falk havde halvlege hvor han leverede mindre. Var han skadet da han bliver taget ud?

        Jeg ser vores primære problemer to steder:
        - Izunna leverer langt fra det man kan forvente, også mht. indstilling.
        - Vores nye venstreback Joao leverer alt for lidt frem i banen, og dermed bliver vores spil alt for éndimensionelt. Modstanderne pakker spillet omkring midten, også presser de ud mod Desler når han får den, så er alt pludselig op til ham.

        Kent har altså også en udfordring med at finde en opskrift til at bryde modstanders forsvar ned. Det er altså ikke Jesper Hansens skyld, at Kent ikke kan vinde over Silkeborg og Lyngby med det hold.
        I må gerne komme med et eksempel på en Silkeborg eller Lyngby spiller som kan gå ind og forstærke OBs start-11?:)

        Jeg håber at dette blot er startproblemer for den nye trup...

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Nej det er han ikke.. Men har dog spillet det meget i AaB. Dog nok HK... Han skal have lidt mere tid. Men hvis han ikke lykkedes må han bare med i angriber turnussen istedet
          Jeg har tit skrålet med på sangene når jeg har været til koncerter , det har aldrig gjort mig til en god sanger 😀😜
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af René Se indlæg
            Er faktisk uenig med jer omkring Jönsson. Jeg tæller at han driver bolden frem i 2 (el. 3) kontraangreb og trækker straffesparket. Det er vel acceptabelt på en halvleg - Falk havde halvlege hvor han leverede mindre. Var han skadet da han bliver taget ud?

            Jeg ser vores primære problemer to steder:
            - Izunna leverer langt fra det man kan forvente, også mht. indstilling.
            - Vores nye venstreback Joao leverer alt for lidt frem i banen, og dermed bliver vores spil alt for éndimensionelt. Modstanderne pakker spillet omkring midten, også presser de ud mod Desler når han får den, så er alt pludselig op til ham.

            Kent har altså også en udfordring med at finde en opskrift til at bryde modstanders forsvar ned. Det er altså ikke Jesper Hansens skyld, at Kent ikke kan vinde over Silkeborg og Lyngby med det hold.
            I må gerne komme med et eksempel på en Silkeborg eller Lyngby spiller som kan gå ind og forstærke OBs start-11?:)

            Jeg håber at dette blot er startproblemer for den nye trup...
            Lumb på venstrekant og Robert Skov på HK kunne vel godt gå ind efter det jeg har set.

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
              Jeg har tit skrålet med på sangene når jeg har været til koncerter , det har aldrig gjort mig til en god sanger 
              Helt enig. Jeg forventer også at der kommer de 2-3 forstækninger der gør at han bliver skubbet i angrebet.. Så må han kæmpe for sin plads der

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Lumb på venstrekant og Robert Skov på HK kunne vel godt gå ind efter det jeg har set.
                Lumb er venstre back

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                  Lumb er venstre back
                  Ups. Også det jeg mente. Han var sgu god idag

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Ups. Også det jeg mente. Han var sgu god idag
                    Han blev kørt rundt på røv og nøgler det sidste kvarter. Han kan ikke forsvare.

                    Comment


                      #55
                      Til gengæld kan vores portugisiske ven ikke lave en god offensiv aktion om det så galt hans liv. Jeg forstår ikke hvorfor han spiller fremfor Barret, i en kamp vi forventer at dominere.

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af Komsi Se indlæg
                        Til gengæld kan vores portugisiske ven ikke lave en god offensiv aktion om det så galt hans liv. Jeg forstår ikke hvorfor han spiller fremfor Barret, i en kamp vi forventer at dominere.
                        Barret var ikke engang udtaget, hvad er der sket med knægten? Har han været sammen med Kent's kone eller hvad ..

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                          Han blev kørt rundt på røv og nøgler det sidste kvarter. Han kan ikke forsvare.
                          Han rendte jo rundt med krampe i begge ben de sidste 15 min efter at have spurtet op af den venstre side hele dagen.. Jeg syntes han lignede en der var bedre end det vi har

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                            Barret var ikke engang udtaget, hvad er der sket med knægten? Har han været sammen med Kent's kone eller hvad ..
                            Nogen skal jo cuttes hver gang. Og det er oftest en forsvarer

                            Comment


                              #59
                              Kan godt lide hans attitude AK

                              http://www.tipsbladet.dk/

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af Komsi Se indlæg
                                Til gengæld kan vores portugisiske ven ikke lave en god offensiv aktion om det så galt hans liv. Jeg forstår ikke hvorfor han spiller fremfor Barret, i en kamp vi forventer at dominere.
                                Barret spillede et ok forår, men hans gode offensive aktioner kan tælles på en hånd. Dårlig timing i de offensive løb, og hver gang han fik bolden på modstanderens halvdel, så vendte han om og spillede den tilbage - gerne til den nærmeste medspiller. Han udfordrede stort set aldrig sin modstander, selvom han var endt i en 1-mod-1 situation.

                                Joao gennemførte i det mindste sine offensive løb og bragte sig selv i flere fornuftige positioner - kvaliteten i indlæg osv. var så desværre for dårlig i går.

                                Comment

                                Working...
                                X