Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nedtakt Lyngby - O.B.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Synes faktisk i de to første kampe at KN har gjort hvad han kunne for at få skubbet resultatet i den rigtige retning, uden det er blevet totalt desperat, men det desværre også uden held.

    Umiddelbart er jeg frisk på at Thrane erstatter Izu i næste kamp.

    MvT
    Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
      Men Lyngby havde ikke mange farlige aktioner i første halvleg. Husker en god redning af Gryte og Pereira blokkede en farlig skud fra nærdistancen efter hørne spark. Synes vi stod defensiv helt god.
      Men er enig at vi gav alt for mange rum for Lyngby efter vores anden scoring. Der gav vi de point væk imo.
      Måske spillerne tænkte at vi havde sejret allerede hjemme...
      Lyngby styrede jo kampen indtil de blev trætte ... vi havde ikke meget mere end vores to angreb til de to mål ... indtil de sidste 15-20 min.
      Det er skidt at være næstbedst mod en oprykker.
      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

      Jeg er ikke fan.
      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
        Lyngby styrede jo kampen indtil de blev trætte ... vi havde ikke meget mere end vores to angreb til de to mål ... indtil de sidste 15-20 min.
        Det er skidt at være næstbedst mod en oprykker.
        Det er også sådan at jeg ser kampen. Virkelig virkelig skuffende..

        Men de pressede boldholderen bedre end vi gjorde..
        Deres midtbane var bedre teknisk og bedre sammensat..
        De gav deres liv og sjæl. Blod, sved og tåre.. Vi gav os 98%

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Joan er slet ikke kommet igang endnu pga skader og mangler vel 10-20% bare for at ramme det topniveau han opnåede i VB.. Oven i det kan han sagtens ligge meget mere på hvis han holder sig skadesfri og får en lang periode uden skader..
          Jeg tror mange her inde kommer til at æde deres ord igen. Han bliver ikke så god som Falk men mindre kan også gøre det
          Jeg tror så på ingen måde han bliver brugbar på et hold med ambitioner , min VB kollega trak på smilebåndet og fortalte at vi fik en spiller som max når Azer niveau ( hvor han også havde ret i vurderingen ) og at vi har med en skrøbelig spiller at gøre .

          Ud fra hvad han har vist ligner det mere at skeptikerne får ret . Æder gerne mine ord igen hvis han når at blive bedre end middelmådig .
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Det er også sådan at jeg ser kampen. Virkelig virkelig skuffende..

            Men de pressede boldholderen bedre end vi gjorde..
            Deres midtbane var bedre teknisk og bedre sammensat..
            De gav deres liv og sjæl. Blod, sved og tåre.. Vi gav os 98%
            Jeg håber simpelthen ikke tallet er så højt. Så er det sgu skidt.

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af Don Junior Se indlæg
              Hold nu kæft, det var sløjt i dag. Sad på det neutrale afsnit, hvor folk jokede med, at Lyngby da burde gå efter top tre igen i år, hvis det var niveauet i suppen

              Jeg synes, vores helt store problem er, at vi ikke har fået en ordentlig erstatning for Falks kreativitet. Izu og Makrini er begge fine def. midts, men vores kanter har ikke klassen til at skabe nok for vores to glimrende angribere. Vi sætter os først rigtigt på kampen med 20 minutter tilbage, hvor de er helt døde, og det er for sløjt mod et oprykkerhold, hvorfra mindst fire-fem spillere ikke har klassen til landets bedste række IMO.

              Jönsson skal steppe min. to niveauer op, ellers skal vi have en kreativ 10'er-type ind. Ellers bliver det en laaaaaang sæson
              Det mest skræmmende omkring cm og kanterne er at der intet overraskende er i det .
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                Jeg tror så på ingen måde han bliver brugbar på et hold med ambitioner , min VB kollega trak på smilebåndet og fortalte at vi fik en spiller som max når Azer niveau ( hvor han også havde ret i vurderingen ) og at vi har med en skrøbelig spiller at gøre .

                Ud fra hvad han har vist ligner det mere at skeptikerne får ret . Æder gerne mine ord igen hvis han når at blive bedre end middelmådig .
                Og jeg æder gerne mine ord hvis han ikke bliver god...

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                  Jeg håber simpelthen ikke tallet er så højt. Så er det sgu skidt.
                  Min skala går til 120% jo

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Fuldstændig useriøst at afskrive efter så kort tid. Det er 2 kampe. Come on..

                    Jönsson har skuffet ja.. Men lad os få ham igang først..
                    Izunna passer bare ikke ind men kan vel blive god igen hvis Makrini ikke forlænger og han får en god 8'er foran sig
                    Joao har vel gjort det okay?? Langt bedre en Ari og stadig bedre end JBL
                    Joan har været skadet on/off i flere måneder. Lad os nu se
                    Jønsson har leveret det ventede , han er vel ret beset ikke kantspiller .
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                      Det mest skræmmende omkring cm og kanterne er at der intet overraskende er i det .
                      Fordi det går for langsomt jo.. Der mangler en til at sætte spillet og lave de skarpe afleveringer igennem modstandernes kæder... Spille den hurtigt ud på fløjen og lave de raske sideskift... Lave det overraskende.. Hurtigt

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Og jeg æder gerne mine ord hvis han ikke bliver god...
                        Ham som har uret giver en øl på stadion .. Hvor lang tid skal han have til at bevise sig ?
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                          Jønsson har leveret det ventede , han er vel ret beset ikke kantspiller .
                          Nej det er han ikke.. Men har dog spillet det meget i AaB. Dog nok HK... Han skal have lidt mere tid. Men hvis han ikke lykkedes må han bare med i angriber turnussen istedet

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                            Ham som har uret giver en øl på stadion .. Hvor lang tid skal han have til at bevise sig ?
                            Deal.. Jeg vil da gerne indrømme at min "forudsigelse" var på den lange bane så hvis det er et væddemål er jeg nød til at sige resten af sæsonen som minimum..
                            Men vil da til hver en tid give en pilsner... Håneretten er 100 gange vigtigere

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Fordi det går for langsomt jo.. Der mangler en til at sætte spillet og lave de skarpe afleveringer igennem modstandernes kæder... Spille den hurtigt ud på fløjen og lave de raske sideskift... Lave det overraskende.. Hurtigt
                              Mente nu mere at det var forudset på forhånd at cm offensivt er en joke og kanterne ingen klasse har .
                              Last edited by Magge; 24-07-2016, 20:16.
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Deal.. Jeg vil da gerne indrømme at min "forudsigelse" var på den lange bane så hvis det er et væddemål er jeg nød til at sige resten af sæsonen som minimum..
                                Men vil da til hver en tid give en pilsner... Håneretten er 100 gange vigtigere
                                Ha ha sgu rigtigt , så må vi tage et par mellemstatus pilsnere løbende ;-)
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X