Oprindeligt indsendt af Magge
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Nedtakt Lyngby - O.B.
Collapse
X
-
Er faktisk uenig med jer omkring Jönsson. Jeg tæller at han driver bolden frem i 2 (el. 3) kontraangreb og trækker straffesparket. Det er vel acceptabelt på en halvleg - Falk havde halvlege hvor han leverede mindre. Var han skadet da han bliver taget ud?
Jeg ser vores primære problemer to steder:
- Izunna leverer langt fra det man kan forvente, også mht. indstilling.
- Vores nye venstreback Joao leverer alt for lidt frem i banen, og dermed bliver vores spil alt for éndimensionelt. Modstanderne pakker spillet omkring midten, også presser de ud mod Desler når han får den, så er alt pludselig op til ham.
Kent har altså også en udfordring med at finde en opskrift til at bryde modstanders forsvar ned. Det er altså ikke Jesper Hansens skyld, at Kent ikke kan vinde over Silkeborg og Lyngby med det hold.
I må gerne komme med et eksempel på en Silkeborg eller Lyngby spiller som kan gå ind og forstærke OBs start-11?:)
Jeg håber at dette blot er startproblemer for den nye trup...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægNej det er han ikke.. Men har dog spillet det meget i AaB. Dog nok HK... Han skal have lidt mere tid. Men hvis han ikke lykkedes må han bare med i angriber turnussen istedet817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af René Se indlægEr faktisk uenig med jer omkring Jönsson. Jeg tæller at han driver bolden frem i 2 (el. 3) kontraangreb og trækker straffesparket. Det er vel acceptabelt på en halvleg - Falk havde halvlege hvor han leverede mindre. Var han skadet da han bliver taget ud?
Jeg ser vores primære problemer to steder:
- Izunna leverer langt fra det man kan forvente, også mht. indstilling.
- Vores nye venstreback Joao leverer alt for lidt frem i banen, og dermed bliver vores spil alt for éndimensionelt. Modstanderne pakker spillet omkring midten, også presser de ud mod Desler når han får den, så er alt pludselig op til ham.
Kent har altså også en udfordring med at finde en opskrift til at bryde modstanders forsvar ned. Det er altså ikke Jesper Hansens skyld, at Kent ikke kan vinde over Silkeborg og Lyngby med det hold.
I må gerne komme med et eksempel på en Silkeborg eller Lyngby spiller som kan gå ind og forstærke OBs start-11?:)
Jeg håber at dette blot er startproblemer for den nye trup...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægJeg har tit skrålet med på sangene når jeg har været til koncerter , det har aldrig gjort mig til en god sanger
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Komsi Se indlægTil gengæld kan vores portugisiske ven ikke lave en god offensiv aktion om det så galt hans liv. Jeg forstår ikke hvorfor han spiller fremfor Barret, i en kamp vi forventer at dominere.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlægHan blev kørt rundt på røv og nøgler det sidste kvarter. Han kan ikke forsvare.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Komsi Se indlægTil gengæld kan vores portugisiske ven ikke lave en god offensiv aktion om det så galt hans liv. Jeg forstår ikke hvorfor han spiller fremfor Barret, i en kamp vi forventer at dominere.
Joao gennemførte i det mindste sine offensive løb og bragte sig selv i flere fornuftige positioner - kvaliteten i indlæg osv. var så desværre for dårlig i går.
Comment
Comment