Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt Lyngby-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Emil Larsen: Det er nu jeg skal slå til
    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/e...skal-slaa-til/
    Han må gerne vente til efter dagens kamp med at slå til.. ;0)
    Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

    Comment


      #77
      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      Emil Larsen: Det er nu jeg skal slå til
      http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/e...skal-slaa-til/
      Oprindeligt indsendt af OB4fan Se indlæg
      Han må gerne vente til efter dagens kamp med at slå til.. ;0)
      Synes han vil vente endnu lang mere tid... ;-)
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        #78
        Hold kæft jeg er nervøs for i dag.
        Jeg har haft så store forventninger inden sæsonstart, og går vi hen og taber / spiller uafgjort - Så er det ikke en godkendt start, når man tænker på hvem vi har mødt de første to kampe.

        Den eneste trøst må være, at vi plejer at være bedre på udebane end hjemmebane, så jeg forventer en sejr!

        Comment


          #79
          Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
          Hold kæft jeg er nervøs for i dag.
          Jeg har haft så store forventninger inden sæsonstart, og går vi hen og taber / spiller uafgjort - Så er det ikke en godkendt start, når man tænker på hvem vi har mødt de første to kampe.

          Den eneste trøst må være, at vi plejer at være bedre på udebane end hjemmebane, så jeg forventer en sejr!
          Vi spillede ja ordentlig mod Sif. Og tænker at Lyngby vil stå ikke så defensivt så der vil være mere rum for Fester og AK. Jeg er optimistisk (Men det er jeg altid ;-))
          Solskin, øl, pølser og tre point og dagen er købt! :-)
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            #80
            Enig, vi spillede udmærket - og det bliver kun bedre, det er jeg ikke i tvivl om. Men meget afhænger af hvorvidt AK og Fester er klar til at bombe i dag eller ej. - Lur mig ikke at Emil Larsen får scoret i dag.

            Vi ses på stadion til pølser, fadøl og forhåbentligt tre point, og en målscorer på 19-0.

            Comment


              #81
              Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
              Hold kæft jeg er nervøs for i dag.
              Jeg har haft så store forventninger inden sæsonstart, og går vi hen og taber / spiller uafgjort - Så er det ikke en godkendt start, når man tænker på hvem vi har mødt de første to kampe.

              Den eneste trøst må være, at vi plejer at være bedre på udebane end hjemmebane, så jeg forventer en sejr!
              Jeg er ikke så nervøs - endnu:-) Det er et tema mht at dominere kampe og få 3 points for os: vi så det gradvist og langsomt i forårets sidste kampe (især Hobro-kampen, men også flere andre), hvor vi pludselig havde overtag på boldbesiddelse, spillede pænt indtil den sidste 1/3, men savnede effektivitet, især den berømte næstsidste boldberøring (inden afslutning). Derfor forventer jeg et overtag i boldbesiddelse, problemer med at skabe store chancer, og en del frustration i dag.
              Der skal nok komme frustrationer i løbet af efteråret over vores 'tika-taka' spil: det vil helt sikkert også føre til pointtab imod modstandere, som vi 'bør' vinde over. Man skal bare huske:
              - det er faktisk meget nyt, at vi overhovedet er i stand til at dominere kampe - selv imod oprykkerhold.
              - vi har ikke det fysiske overtag, som hold som FCK og FCM har, især i angrebet. Vores angribere er hurtige og bevægelige; men hvis modstandere står lavt, så har de naturligvis mindre rum at løbe i. Og hverken Festersen eller AK vifter midterforsvarere væk fysisk og lægger bolde af.
              - for at udvikle afslutningsspil i en ny stil kræver det tilvænning; det er den fase, vi er i pt.

              Comment


                #82
                Emil Larsen ville sikker gerne score mod os. Men han er på nedtur nu årevis og forventer ikke at der komme nok mere fra han.
                Når du har en middelmådig talent men en stærk vilje og disciplin så kan du blive en profil. Men med en stor talent uden vilje og disciplin bliver du intet i fodbold.
                Vi ses på stadion. :-)
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  #83
                  Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                  Emil Larsen ville sikker gerne score mod os. Men han er på nedtur nu årevis og forventer ikke at der komme nok mere fra han.
                  Når du har en middelmådig talent men en stærk vilje og disciplin så kan du blive en profil. Men med en stor talent uden vilje og disciplin bliver du intet i fodbold.
                  Vi ses på stadion. :-)
                  Vi ses:-)

                  Comment


                    #84
                    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                    Emil Larsen ville sikker gerne score mod os. Men han er på nedtur nu årevis og forventer ikke at der komme nok mere fra han.
                    Når du har en middelmådig talent men en stærk vilje og disciplin så kan du blive en profil. Men med en stor talent uden vilje og disciplin bliver du intet i fodbold.
                    Vi ses på stadion. :-)
                    Med vores historik in mente mht. at sætte spillere og klubber i nedtur i gang, så udelukker jeg ingenting. Håber ikke han er for opsat i dag :-)

                    Comment


                      #85
                      Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                      Hold kæft jeg er nervøs for i dag.
                      Jeg har haft så store forventninger inden sæsonstart, og går vi hen og taber / spiller uafgjort - Så er det ikke en godkendt start, når man tænker på hvem vi har mødt de første to kampe.

                      Den eneste trøst må være, at vi plejer at være bedre på udebane end hjemmebane, så jeg forventer en sejr!
                      Samme her. Men jeg vidste fra starten af at dette "nemme" program nok ikke var en fordel. Ville hellere have haft Randers,SdJ,FCM,VFF og EfB...

                      Comment

                      Working...
                      X