Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt Lyngby-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Syntes det lyder rigtig godt med Greve. Men kan det ikke også bare være fordi at vi kun har 3 midtbanespillere og derved mangler 1 når vi spiller 8-8 eller 11-11 eller hvad de nu gør
    Jeg bemærkede desværre ikke, om Greve byttede med en anden spiller, da han skiftede til det andet hold under dagens træning.

    Du kan sagtens have ret, fmprOB, men det virkede nu som, at det var Greve, der skulle sætte de offensive ting i scene i den del af træningen. Måske er det bare mig, der overfortolker, fordi jeg ikke er så vild med Greve på fløjen og hellere ser ham afprøvet på den offensive midt:)

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
      Jeg bemærkede desværre ikke, om Greve byttede med en anden spiller, da han skiftede til det andet hold under dagens træning.

      Du kan sagtens have ret, fmprOB, men det virkede nu som, at det var Greve, der skulle sætte de offensive ting i scene i den del af træningen. Måske er det bare mig, der overfortolker, fordi jeg ikke er så vild med Greve på fløjen og hellere ser ham afprøvet på den offensive midt:)
      Når du skriver offensiv midt, er det så den position normalt dækker?
      Nu er det jo ikke nødvendigvis så meget på kanten, at man befinder sig som kantspiller i vores system. Mod SIF var Greve da all over og mindede mere om en off. midt end en traditionel kantspiller. Det er nærmest kun i den defensive organisation, at han skal tage sig af kanten.
      Synes, at han kom i mange rigtigt gode situationer, men han manglede noget slutprodukt - synes desværre mere, at det er historien om Greve, end at han ikke passer ind på fløjen.

      Comment


        #33
        Ove brugte også Greve meget på midtbanen i hans tid, og selvom vores tilgang dengang var noget mere defensivt orienteret, så gjorde han det også fint dengang, og jeg synes det er på tide vi prøver ham af derinde igen. Tror godt han med tiden kan blive en offensiv styrmand, som både sætter angribere og kanter i scene. Hans blik for spillet er jo fremragende, men der er stadig lidt for meget uforløst, som skal udvikles. Synes det bør prøves af, da det virker som en dødsejler med Izu og Mak sammen

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
          Var forbi noget af træningen i dag.

          Mest interessant var umiddelbart, at Greve blev prøvet af som offensiv midt.

          Det ene hold var forsvarende og det andet angribende. Da de to hold skiftede roller, skiftede Greve hold. Han var således offensiv midt på det angribende hold ad to omgange.

          Greve havde flere gode stikninger til gode målchancer og lavede også et godt mål. Da jeg så ham på u/19 spillede han ofte offensiv midt/hængende angriber, så han er ikke uvant med pladsen. I dag viste han et godt blik for medspillerne. Han løb ikke så meget som han plejer. Han virker også på offensiv midt tung i sine bevægelser, men synes han virker mere hjemmevant her end på fløjen.

          Der blev trænet en del indlæg fra fløjen. Det er vist en god ide at fortsætte med det - eller investere i nogle der er bedre til at ramme medspillerne:) Personligt hælder jeg i hvert fald mere til at få bedre chanceskabende spillere ind i truppen, end den ekstra angriber mange efterlyser.

          I øvrigt nogen der kender til status for Falkesgaard. Han ser væsentligt bedre ud end for et par måneder siden. Men han virker stadig hæmmet. Det er som om han ikke kaster sig 100 procent efter alt. Forståeligt nok hvis han ikke er helt på toppen endnu. Nogen der ved, om han stadig har problemer med skaden?
          Tak for update.

          Antager Izu var ofret, men var det så Yao der fik chancen på "Greves" kant ?

          Comment


            #35
            Disciplinen skal holdes mod Lyngby

            http://www.ob.dk/artikel/discipliner...-gentages.aspx

            Comment


              #36
              Er det nemmest at tage til Hovedbanegården og så tage s-tog til Lyngby, eller bussen fra Høje Tåstrup?

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af Komsi Se indlæg
                Er det nemmest at tage til Hovedbanegården og så tage s-tog til Lyngby, eller bussen fra Høje Tåstrup?
                Hmm. Det er lidt so-so. Du kan også tage et S-tog fra Høje Taastrup til Glostrup og så bus 300s mod Gl. Holte.

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
                  Hmm. Det er lidt so-so. Du kan også tage et S-tog fra Høje Taastrup til Glostrup og så bus 300s mod Gl. Holte.
                  Hvor bor du henne på Nørrebro?

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                    Hvor bor du henne på Nørrebro?
                    Tæt på Runddelen. Hvad så da? :)

                    Comment


                      #40
                      Lettere at tage s-bussen fra Høje Taastrup så den kører trods alt til Lyngby

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af de Claw Se indlæg
                        Lettere at tage s-bussen fra Høje Taastrup så den kører trods alt til Lyngby
                        Det kan man selvfølgelig også, men så er gåturen lige en anelse længere. Men det går vel.

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
                          Tæt på Runddelen. Hvad så da? :)
                          Hvor varmer du/i op henne, hvis i skal det? Vi er en syv stykker som sidder på klovnens og får lidt Odense pilsner. (Krydset ved jagtvej og borups allé) :-)
                          Last edited by Kogtbaby88; 20-07-2016, 06:20.

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                            Hvor varmer du/i op henne, hvis i skal det? Vi er en syv stykker som sidder på klovnens og får lidt Odense pilsner. (Krydset ved jagtvej og borups allé) :-)
                            Det er også et fornemt sted. Jamen, det kan være jeg skriver til dig pm.

                            Comment


                              #44
                              Hvad plejer folket som tager turen fra Odense at gøre? Jeg har en 8 årig knægt med, hvis det gør nogen forskel.

                              Comment


                                #45
                                Hvis LBK går konkurs (igen) p.gr.a. Hellerup Finans problemerne, kan en evt. OB sejr være "værdiløs" i det alle hold tilskrives en 3-0 sejr og 3 points for den manglende kamp. LBK vil ikke kunne stille med et amatørhold, som de kunne sidste gang.
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X