Oprindeligt indsendt af manner
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt Lyngby-OB
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægEmil Larsen: Det er nu jeg skal slå til
http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/e...skal-slaa-til/Oprindeligt indsendt af OB4fan Se indlægHan må gerne vente til efter dagens kamp med at slå til.. ;0)"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Hold kæft jeg er nervøs for i dag.
Jeg har haft så store forventninger inden sæsonstart, og går vi hen og taber / spiller uafgjort - Så er det ikke en godkendt start, når man tænker på hvem vi har mødt de første to kampe.
Den eneste trøst må være, at vi plejer at være bedre på udebane end hjemmebane, så jeg forventer en sejr!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlægHold kæft jeg er nervøs for i dag.
Jeg har haft så store forventninger inden sæsonstart, og går vi hen og taber / spiller uafgjort - Så er det ikke en godkendt start, når man tænker på hvem vi har mødt de første to kampe.
Den eneste trøst må være, at vi plejer at være bedre på udebane end hjemmebane, så jeg forventer en sejr!
Solskin, øl, pølser og tre point og dagen er købt! :-)"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Enig, vi spillede udmærket - og det bliver kun bedre, det er jeg ikke i tvivl om. Men meget afhænger af hvorvidt AK og Fester er klar til at bombe i dag eller ej. - Lur mig ikke at Emil Larsen får scoret i dag.
Vi ses på stadion til pølser, fadøl og forhåbentligt tre point, og en målscorer på 19-0.
Comment
-
Der skal nok komme frustrationer i løbet af efteråret over vores 'tika-taka' spil: det vil helt sikkert også føre til pointtab imod modstandere, som vi 'bør' vinde over. Man skal bare huske:
- det er faktisk meget nyt, at vi overhovedet er i stand til at dominere kampe - selv imod oprykkerhold.
- vi har ikke det fysiske overtag, som hold som FCK og FCM har, især i angrebet. Vores angribere er hurtige og bevægelige; men hvis modstandere står lavt, så har de naturligvis mindre rum at løbe i. Og hverken Festersen eller AK vifter midterforsvarere væk fysisk og lægger bolde af.
- for at udvikle afslutningsspil i en ny stil kræver det tilvænning; det er den fase, vi er i pt.
Comment
-
Emil Larsen ville sikker gerne score mod os. Men han er på nedtur nu årevis og forventer ikke at der komme nok mere fra han.
Når du har en middelmådig talent men en stærk vilje og disciplin så kan du blive en profil. Men med en stor talent uden vilje og disciplin bliver du intet i fodbold.
Vi ses på stadion. :-)"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægEmil Larsen ville sikker gerne score mod os. Men han er på nedtur nu årevis og forventer ikke at der komme nok mere fra han.
Når du har en middelmådig talent men en stærk vilje og disciplin så kan du blive en profil. Men med en stor talent uden vilje og disciplin bliver du intet i fodbold.
Vi ses på stadion. :-)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægEmil Larsen ville sikker gerne score mod os. Men han er på nedtur nu årevis og forventer ikke at der komme nok mere fra han.
Vi ses på stadion. :-)
Comment
-
Comment
Comment