Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nedtakt OB-Silkeborg

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
    Du har nok ret :-D Mærkeligt det ikke er blevet kommenteret af Kent?
    Jeg tror nu helst at de bare vil lade som ingenting.. Men pt skal 4 mand jo være ude i kulden. Sådan er gamet jo..
    I næste uge er Ari og Lund tilbage. Så kommer der bare en ny prikke runde...

Comment

Efter at have sundet mig lidt over skuffelsen over at vi er på minus to point ift. hvor vi skulle være pointmæssigt, så vil jeg godt give Kent et lille klap på skulderen. Er der noget der kan frustrere mig, så er det de der totalt ligegyldige indskiftninger nogle trænere (Hej Morten Olsen) laver i minut 88-en-halv. At han laver dobbeltudskiftning allerede i minut 69 og ændrer formation synes jeg sgu er sejt. Trods alt et behjertet forsøg på at ændre kampens forløb. Jeg vil ti gange hellere have en træner der forsøger noget end en der apatisk lader stå til med startelvan.

MvT
      Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

Comment

Sys sgu Egenrlig ikke kampen mod Silkeborg var så mega ringe som flere skriver. Vi holder den fra chancer og spiller den fint rundt egentlig som vi skal. Eneste minus er bare vi ikke er skarpe nok når chancen er der også brænder det 3 straffe i træk. Fin kamp dog skal de chancer bare udnyttes noget bedre. Men den defensive del fungerede fint

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Jeg tror nu helst at de bare vil lade som ingenting.. Men pt skal 4 mand jo være ude i kulden. Sådan er gamet jo..
          I næste uge er Ari og Lund tilbage. Så kommer der bare en ny prikke runde...
          Det kan vel også have været en kombi. Hvis han har haft nogle småproblemer, og der skal vælges en fra, så er det vel meget naturligt. Det er ærgerligt at bruge en indskiftning på en, der så skal ud igen 5 min efter. Så er det bedre at give ham en dag ekstra, og hvis han mærker det mindste, kan han altid lade sig udskifte i reservekampen, uden det koster noget som helst.

Comment

Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
            Det kan vel også have været en kombi. Hvis han har haft nogle småproblemer, og der skal vælges en fra, så er det vel meget naturligt. Det er ærgerligt at bruge en indskiftning på en, der så skal ud igen 5 min efter. Så er det bedre at give ham en dag ekstra, og hvis han mærker det mindste, kan han altid lade sig udskifte i reservekampen, uden det koster noget som helst.
            Jeg er bare ved at være sindssyg træt af dig og alle dine fornuftige og meget mere sandsynlige forklaringer... Grrrrrr

Comment

Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
              Sys sgu Egenrlig ikke kampen mod Silkeborg var så mega ringe som flere skriver. Vi holder den fra chancer og spiller den fint rundt egentlig som vi skal. Eneste minus er bare vi ikke er skarpe nok når chancen er der også brænder det 3 straffe i træk. Fin kamp dog skal de chancer bare udnyttes noget bedre. Men den defensive del fungerede fint
              Synes nu også, at flertallet primært bare er ærgerlige.
              Men ellers er jeg da på linie med dig. Men... Silkeborg var jo så overhovedet heller ikke i stand til at sætte noget offensivt sammen. De kommende kampe vil give en indikation af, om det var fordi, at vi var godt organiseret, eller Silkeborg bare er dårlige. Kampen mindede en del om vores sidste hjemmekamp mod Hobro - lad os ikke håbe for SIF, at det er udtryk for deres niveau.

Comment

Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                Synes nu også, at flertallet primært bare er ærgerlige.
                Men ellers er jeg da på linie med dig. Men... Silkeborg var jo så overhovedet heller ikke i stand til at sætte noget offensivt sammen. De kommende kampe vil give en indikation af, om det var fordi, at vi var godt organiseret, eller Silkeborg bare er dårlige. Kampen mindede en del om vores sidste hjemmekamp mod Hobro - lad os ikke håbe for SIF, at det er udtryk for deres niveau.
                Man kan i hvert fald sige, at hvis det der var SIF's niveau, så går de en meget, meget svær sæson i møde.
                Jeg har lidt svært ved at regne ud, om de ikke kunne noget, eller ikke ville noget. Men i hvert fald i 2. halvleg der lignede det, at de bare parkerede bussen og håbede på det bedste. Og det lykkedes jo sådan set.

Overordnet set, så det fint ud defensivt hos OB. Og OB var da også totalt dominerende især i 2. halvleg over hele banen. Men der manglede det sidste. Og om opstillingen hedder 4-4-2 eller senere 3-5-2, så ændrede man jo ikke synderligt på, hvordan man skulle komme frem til at få den bold puttet i kassen. Det hele skulle åbenbart stadig foregå via nipseri inde i klumpen på midten. Jeg savner virkelig nogle kvalificerede indlæg. Dem var der stort set ingen af. Det kan sgutte passe, at folk der ikke laver andet end at spille bold, ikke magter at smide et ordentligt indlæg ind foran mål, så angriberne har noget at arbejde med...evt. på 2. boldene
                Mvh Kent

Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

Comment

Jeg så et SIF hold som kom til Odense og i store dele af kampen lykkedes med deres plan... og det er bare ikke godt nok. Så er jeg ligeglad med hvor meget vi kan pynte kampen med alt muligt andet... Vi skal steppe op hvis vi skal tages alvorligt...
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

... Plus at vi havde et hav af hjørnespark der var fuldstændig harmløse.

MvT
                    Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

Comment

Lidt ballade om sidepladser før kampen

http://www.fyens.dk/odense/Gratister...rtikel/3037245

Comment

Noget som slog mig til den første kamp - og i øvrigt til de fleste andre kampe er, at "sponsortribunen", eller hvad man nu kalder den, altid er halvtom.

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Lidt ballade om sidepladser før kampen

http://www.fyens.dk/odense/Gratister...rtikel/3037245
                          http://www.fyens.dk/odense/Direktoer...rtikel/3037578
                          Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                            Noget som slog mig til den første kamp - og i øvrigt til de fleste andre kampe er, at "sponsortribunen", eller hvad man nu kalder den, altid er halvtom.
                            Tja...til den første kamp tror jeg bl.a. du skal finde forklaringen i ferietid. Pladserne er jo solgt/reserveret til sponsorer. Og hvis en med adgang til brug af Vip-kort ikke dukker op til en kamp, så kommer det antal han/hun måske har mulighed for at invitere med til kamp/networking jo heller ikke. Så tynder det ganske naturligt ud.
                            Mvh Kent

Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

Comment

Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                              Tja...til den første kamp tror jeg bl.a. du skal finde forklaringen i ferietid. Pladserne er jo solgt/reserveret til sponsorer. Og hvis en med adgang til brug af Vip-kort ikke dukker op til en kamp, så kommer det antal han/hun måske har mulighed for at invitere med til kamp/networking jo heller ikke. Så tynder det ganske naturligt ud.
                              Kan der ikke også være nogen der vælger at blive indenfor?

mvh

MaxHH

Comment

Det var da pænt af os, at vi lige gav Silkeborg et point, dem får de ved den søde grød svært ved at få mange af, i den her sæson.

Comment

Working...
                                X