Annoncering

Collapse
No announcement yet.

MOM OB-Silkeborg

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Klart Tverskov. Han spillede en god sikker kamp og tror kun jeg talte en enkelt fejlaflevering.

    Greve og Desler synes jeg også var i den bedre ende sammen med Gryte

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Shots Se indlæg
      Jeg forstår ikke at folk kan stemme på AK. Han er mildest talt elendig i først halvleg og bør score mindst én!

      Greve til gengæld - han bliver et fedt aktiv i denne sæson. Han er sprælsk på den fede måde.

      Fine debut'er til Tverskov, Jôao, KEP og Thrane gjorde et fornuftigt indhop. Jönsson imponerede mig ikke.
      Sjovt. Jeg så Greve være energisk, men skabe absolut intet og tværtimod ødelægge flere situationer. AK viste derimod kvalitet når han prøvede på egen hånd. Derfor går min stemme til AK, selvom han i store dele af kampen var usynlig. Defensiven blev simpelthen ikke udfordret nok til at nogen derfra kan få MOM.

      Comment


        #18
        Carlsberg får min for at give billetter til 10.000 fynboer , som så desværre ikke fik skærpet lysten til at komme når der ik er gratis entre .

        Når ambitionen er top 6 skal en hjemmekamp mod SIF vindes .
        Last edited by Magge; 16-07-2016, 10:23.
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          #19
          Makrini
          Nu går fremad

          Comment


            #20
            Makrini! Torskedumt gult kort, men gør en stor forskel i kampen.

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Hurra Se indlæg
              Makrini! Torskedumt gult kort, men gør en stor forskel i kampen.
              Var vel lige så torskedumt som den fejlaflevering der var optakten til det gule kort

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Var vel lige så torskedumt som den fejlaflevering der var optakten til det gule kort
                Det har du ret i! Synes bare det var unødvendigt med den tackling af Makrini

                Comment


                  #23
                  AK og Makrini må dele de efter min mening. Desler som runner up.

                  Pereira, Tverskov og KEP viser fine takter - det skal nok blive godt. Jönsson var pivringe, men havde enkelte gode ting i kampen. Jeg er skuffet over hans præstation.

                  Comment


                    #24
                    Tverskov får min stemme.

                    Jönsson, AK, Greve og KEP var også over de andre. Ingen gjorde det som sådan dårligt, men ville gerne se mere fra Izunna og Desler! Jeg forstår på ingen måde Desler som MOM på stadion. Han spillede som sagt ikke ringe, men der var da en håndfuld eller mere som gjorde det bedre?
                    Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                    Comment


                      #25
                      Tverskov var klart MOM i første halvleg, men faldt i niveau i anden. Alt i alt er han dog mit valg.

                      Jönsson prøvede en del, men der manglede lige den sidste skarphed. Samme med AK, men i det mindst prøvede de at sætte noget op. Jeg var ret imponeret af Thranes indhop. Han var også god mod Malmö, og ligner en spiller med nogle kvaliteter i det offensive spil, som mange af de andre midten ikke har. Han kunne godt blive et lille scoop.

                      Jeg var bekymret over Kenneth Emils debut. Han virkede tung, og lavede mange opspilsfejl. Hvis hans styrke er i det opbyggende spil, som blev fremhævet da vi hentede ham, så skal han sgu hæve niveauet. Jeg var ikke specielt imponeret.
                      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                      Kluden Krew - O'ense Internationals

                      Comment


                        #26
                        Tverskov får min stemme. :-)

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                          Tverskov var klart MOM i første halvleg, men faldt i niveau i anden. Alt i alt er han dog mit valg.

                          Jönsson prøvede en del, men der manglede lige den sidste skarphed. Samme med AK, men i det mindst prøvede de at sætte noget op. Jeg var ret imponeret af Thranes indhop. Han var også god mod Malmö, og ligner en spiller med nogle kvaliteter i det offensive spil, som mange af de andre midten ikke har. Han kunne godt blive et lille scoop.

                          Jeg var bekymret over Kenneth Emils debut. Han virkede tung, og lavede mange opspilsfejl. Hvis hans styrke er i det opbyggende spil, som blev fremhævet da vi hentede ham, så skal han sgu hæve niveauet. Jeg var ikke specielt imponeret.
                          Nej, men det vidste vi jo godt på forhånd. I rigtig mange af Aab's kampe spillede han ikke specielt godt, men han faldt dog aldrig helt i gennem. Som jeg ser det, er han stadig en klar forstærkning i forhold til LN og HJ. Han kan spille bolden frem, det kunne LN og HJ næsten ikke. Når det er sagt, så er jeg lidt bekymret over at blev anfører. Kent virker som sådan en træner, der ikke bænker anføreren, lige meget hvor dårligt han gør det. De bedste skal spille. Tingager mener jeg ikke er langt fra KEP. Dog skal det siges, jeg tror KEP er en god anfører.

                          Tverskov er også min MOM. Han kan altså blive rigtig god!

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
                            Nej, men det vidste vi jo godt på forhånd. I rigtig mange af Aab's kampe spillede han ikke specielt godt, men han faldt dog aldrig helt i gennem. Som jeg ser det, er han stadig en klar forstærkning i forhold til LN og HJ. Han kan spille bolden frem, det kunne LN og HJ næsten ikke. Når det er sagt, så er jeg lidt bekymret over at blev anfører. Kent virker som sådan en træner, der ikke bænker anføreren, lige meget hvor dårligt han gør det. De bedste skal spille. Tingager mener jeg ikke er langt fra KEP. Dog skal det siges, jeg tror KEP er en god anfører.

                            Tverskov er også min MOM. Han kan altså blive rigtig god!
                            Som jeg skrev i en anden tråd var det Augustinussen der var anfører i AaB og han brugte da størstedelen af de sidste to sæsoner på bænken.

                            Comment


                              #29
                              Det er da også rigtigt. Man har jo bare altid set KEP og Wurtz med båndet på armen, egentlig lidt pudsigt man har en reserve som anfører. Men godt, så kan Kent godt bænke ham, hvis han ikke præstere!

                              Comment

                              Working...
                              X