Annoncering

Collapse
No announcement yet.

MOM OB-Silkeborg

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    MOM OB-Silkeborg

    Jeg stemmer på Grytebust idag da ingen markspillere var vanvittig gode idag..
    Der er dog pil op til AK,Tverskov,Makrini og Desler

    #2
    AK herfra, synes han blev skarp i 2. halveg, desværre ikke skarp nok........

    Comment


      #3
      Det er svært.
      Gryte? Han var ja næsten arbejdsløs. El Makrini? Han spillede en o.k. kamp men ikke mere i mine øjne.
      Desler bragte mange drive på sin side, men ham mangelnde den sidste god aflevering alt for ofte.
      Så giver jeg den til Tverskov for en god debut.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
        Det er svært.
        Gryte? Han var ja næsten arbejdsløs. El Makrini? Han spillede en o.k. kamp men ikke mere i mine øjne.
        Desler bragte mange drive på sin side, men ham mangelnde den sidste god aflevering alt for ofte.
        Så giver jeg den til Tverskov for en god debut.
        Han havde en del i første halvleg og var sikkerheden selv i alt.. Men skulle jeg stemme på en markspiller var det blevet Tverskov

        Comment


          #5
          Jönsson

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Han havde en del i første halvleg og var sikkerheden selv i alt.. Men skulle jeg stemme på en markspiller var det blevet Tverskov
            Der er vi helt enig. :-)
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              #7
              Tverskov. Det ligner et scoop med ham.

              Comment


                #8
                Kenneth Emil.

                Comment


                  #9
                  Selvom vi har 21 chancer, så synes jeg de største Udover straffesparket skaffes af individuelle aktioner af AK. Ærgerligt han ikke er mere koldblodig. Ellers synes jeg også det ser godt ud med vores meget bedre boldspillende stopper og Desler som kommer til et hav af indlæg. De skal bare lægge bedre

                  Comment


                    #10
                    Tverskov og AK.

                    Comment


                      #11
                      Tror jeg siger Tverskov... KEP bliver det i hvert fald ikke...

                      Makrini, Myse, og AK gør det som også fint i dag...
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        #12
                        Jeg forstår ikke at folk kan stemme på AK. Han er mildest talt elendig i først halvleg og bør score mindst én!

                        Greve til gengæld - han bliver et fedt aktiv i denne sæson. Han er sprælsk på den fede måde.

                        Fine debut'er til Tverskov, Jôao, KEP og Thrane gjorde et fornuftigt indhop. Jönsson imponerede mig ikke.
                        http://www.kildemosen.dk - Odenses hyggeligste serieklub!

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Shots Se indlæg
                          Jeg forstår ikke at folk kan stemme på AK. Han er mildest talt elendig i først halvleg og bør score mindst én!

                          Greve til gengæld - han bliver et fedt aktiv i denne sæson. Han er sprælsk på den fede måde.

                          Fine debut'er til Tverskov, Jôao, KEP og Thrane gjorde et fornuftigt indhop. Jönsson imponerede mig ikke.
                          Greve bliver så fed at følge i denne sæson! Præstationen i dag tegner lovende, helt sikkert.

                          Comment


                            #14
                            Tverskov eller Desler

                            hmm ...Desler
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              #15
                              tverskov - ser sgu lovende ud. Syntes også makrini gør en fin indsats og AK - især i 2 halvleg

                              Comment

                              Working...
                              X