Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: OB - Silkeborg (15-07-16)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
    Jeg gad godt vide hvor mange af ovenstående kommentarer, der ville have været helt anderledes hvis vi scorer de 3-5 stykker vi i hvert fald har chancerne til?
    Sikkert mange. Men hvis og hvis min røv er spids

    Comment


      Sad temmelig tæt på Yao i går. Der er ingen tvivl omkring hvad han vil med bolden. Han er stærk fysisk, hurtig og KONSTANT udfordrende! Han blev dog flere gange diregeret af de lidt større drenge😉
      Jeg tror dog han kan blive en ny stor stjerne for os. Der lyser en kæmpe glæde og lyst til at gøre en forskel ud af hans øjne. De små drenge og piger var helt vilde, da han kom ind...lavede ikke andet end at råbe hans navn😜

      Comment


        Pointen er vel bare, at hvis det kun er målene der er forskel på ret ensidige udtalelser om fremtidig succes og fiasko, så er det ret useriøst.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
          Pointen er vel bare, at hvis det kun er målene der er forskel på ret ensidige udtalelser om fremtidig succes og fiasko, så er det ret useriøst.
          Kent Nielsen sagde selv igår at alle de brændte chancer var mangel på kvalitet. Så syntes ikke at du har helt ret..
          Syntes faktisk for en gang skyld at "eftertakten" herinde har været saglig

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Kent Nielsen sagde selv igår at alle de brændte chancer var mangel på kvalitet. Så syntes ikke at du har helt ret..
            Syntes faktisk for en gang skyld at "eftertakten" herinde har været saglig
            Nemlig, den omkring mangel på kvalitet bed jeg også mærke i fra Kent. Jeg har en god fornemmelse mht at Kent ved hvad der skal til, spørgsmålet er så om vi kan hente det han peger på. Jeg er meget spændt på hvad vi henter ind til truppen de kommende uger. Mange ting ser rigtig fornuftige ud, men vi har altså stadig nogle mangler offensivt.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
              Pointen er vel bare, at hvis det kun er målene der er forskel på ret ensidige udtalelser om fremtidig succes og fiasko, så er det ret useriøst.
              Noget af det sværeste i fodbold er jo at afslutte.
              Men det burde ikke have været så svært mod superligaens kommende bundprop.
              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

              Jeg er ikke fan.
              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

              Comment

              Working...
              X