Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: OB - Silkeborg (15-07-16)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Nogen der kan gengive de sidste 20-30 sek. Mit signal gik og det lød til at Kent skulle til at snakke om hvad vi manglede evt af spillere...
    Gad vide om det var JH der stod udenfor og tog stikket til signalet

    Comment


      Hvad var det for en kamp? Vi styrer det næsten hele tid men scirer ikke. Vores fordvar så god ud, men Silkeborg spillede også meget defensivt, især i anden halvleg kom der intet fra de, så det er svært at vurdere vor vi står med vores defensive mod andre modstandere.
      I offensiven mangler vi det extraordinære mod sådan en modstander, noget kreativet og tryllerier. Forstår ikke hvorfor Kent bragte ikke JJT derfor i anden halvleg. For mig er han en spiller med teknik og elegance som jeg tror kan bringe sådan en extraordinære moment.
      Men hvad for helvede er det med Fester? I sidste efterår kunne han rive op et forsvar helt alene, var explosiv og skarp. Men nu? Manden er ja en skygge af sig selv.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Pinligt boldflytteri ala landsholdet under Morten Olsen
        JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
        JM Barometer 1
        2 3 4 5 6 7 8 9 10

        Comment


          JA hatten kan man ikke bruge til en skid. Fodbold handler om at vinde, så er jeg fuldstændige ligeglad med hvordan man gør det. Yao skulle skiftes ind langt før, forstår simpelthen ikke at Joan kom ind... Specielt ikke før Yao!!
          Makrini og Izunna er stærke defensivt, der er der ingen tvivl om. De læser spillet for langsomt. Vi mangler en god kreativ CM, en som JJT bare bedre.

          Tverskov var god.

          Comment


            En 8'er og et skideskur tak!

            Comment


              Vi er klasser over Silkeborg, men vi har svært ved at skabe de helt åbne chancer.

              Vi mangler så meget en central midtbane med spilfordeler evner. En a la JJT eller Azer, bare en tand bedre.

              Dernæst en eller anden stor angriber til at smide ind til sidst.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
                JA hatten kan man ikke bruge til en skid. Fodbold handler om at vinde, så er jeg fuldstændige ligeglad med hvordan man gør det. Yao skulle skiftes ind langt før, forstår simpelthen ikke at Joan kom ind... Specielt ikke før Yao!!
                Makrini og Izunna er stærke defensivt, der er der ingen tvivl om. De læser spillet for langsomt. Vi mangler en god kreativ CM, en som JJT bare bedre.

                Tverskov var god.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
                  En 8'er og et skideskur tak!
                  Enig. Det var så den korte udgave af det jeg skrev

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af polle Se indlæg
                    vi er klasser over silkeborg, men vi har svært ved at skabe de helt åbne chancer.

                    Vi mangler så meget en central midtbane med spilfordeler evner. En a la jjt eller azer, bare en tand bedre.

                    Dernæst en eller anden stor angriber til at smide ind til sidst.
                    yes!
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      Sådan som jeg så kampen, så var der mange fine ting! Jeg synes dog det hele virkede som en driblekonkurrence! Fester og AK lavede ikke andet næsten😁

                      Comment


                        Vi skal bare tænke på Portugal, de spillede stort set alle deres kampe uafgjort. De løftede alligevel pokalen til sidst.

                        FYI, sådan en gang lorte, lort!

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Hurra Se indlæg
                          Sådan som jeg så akampen, så var der mange fine ting! Jeg synes dog det hele virkede som en driblekonkurrence! Fester og AK lavede ikke andet næsten😁
                          Det var også det som jeg tænkte, og så synes jeg at vi mangler noglemt gode indlæg fra vores kanter/backer.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
                            En 8'er og et skideskur tak!
                            Kort og godt. Ikke så meget pis :-)

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg
                              Det var også det som jeg tænkte, og så synes jeg at vi mangler noglemt gode indlæg fra vores kanter/backer.
                              Lige præcis! Jeg er faktisk fortrøstningsfuld, hvis jeg skal være ærlig. Izunna og Makrini gjorde der fint. De gør det rigtig fint defensivt, og ligger og fordeler boldene fornuftigt. Synes dog som mange af jer andre, at Izu er for langsom i offensiven, men Izu og Makrini er efter min mening et fint match.

                              Comment


                                Jeg gad godt vide hvor mange af ovenstående kommentarer, der ville have været helt anderledes hvis vi scorer de 3-5 stykker vi i hvert fald har chancerne til?

                                Comment

                                Working...
                                X