Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Spændende Spiller/Rygter ... 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Kan vi nu ikke holde os til reelle rygter i stedet for al muligt andet?

    Comment


      Jeg har nu aldrig været imponeret over ham. Håber ikke vi er interesseret. Men vi trænger til rygter med kød på. Her er alt for stille.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
        Ronnie Schwartz skal da være mere end velkommen i OB. Med Festersens formdyk og AK's rygproblemer har vi brug for noget mere at skyde med offensivt og "Plaffenministeren" vil være en spændende angriber at få ind.
        Sæt i gang JH.
        Synes han minder for meget om de angribere vi har. Og så har han vel reelt ikke rigtig vist noget siden 2014.
        Last edited by Agbre; 12-08-2016, 22:26.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
          Synes han minder for meget om de angribere vi har. Og så har han vel reelt ikke rigtig vist noget siden 2014.
          Man kan sige meget om scooterfjæs, men at han skulle minde om AK og Fester, kan jeg på ingen måde se. De er begge to meget dygtige teknisk og gode i relationerne, det er scooterfjæs ved gud ikke. Han bevæger sig i nogle gode rum, og er en dygtig og resolut afslutter, når hans medspillere finder ham, men at skulle tage så stor del i kombinationsspillet, som AK og Fester gør, kan jeg ikke se ham have evner til. Det kan jeg dog heller ikke med Bredebro, så på den måde kunne han jo godt være et alternativ.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Flammer Se indlæg
            Kan vi nu ikke holde os til reelle rygter i stedet for al muligt andet?
            Trådens titel har jo netop lagt op til at det kan kombineres...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
              Jeg har nu aldrig været imponeret over ham. Håber ikke vi er interesseret. Men vi trænger til rygter med kød på. Her er alt for stille.
              Alt alt alt for stille her 2 1/2 uge før luk

              Comment


                Plaffeministeren banker til kuglen så snart muligheden opstår. Det er no nonsens. Det kan jeg godt li'. Men om jeg kan li' ham i striwer, kan jeg ikke helt finde ud af. AK, Fester, Plaffe og Bredebo er måske ikke verdens dummeste kvartet, hvis blot Bredebo var lidt så god på låget, som han er kantet.

                MvT
                Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                Comment


                  Jeg har hørt fra en kilde der også vidste vi forlængede med Espen Ruud i stedet for at sælge at vi er i forhandlinger med Ronnie Schwartz

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af thesheep Se indlæg
                    Jeg har hørt fra en kilde der også vidste vi forlængede med Espen Ruud i stedet for at sælge at vi er i forhandlinger med Ronnie Schwartz
                    Synes det vil være en lidt mystisk signing med mindre vi skiller os af med Bredebro. Vil han så være endnu en breddespiller? Udses han som ny venstrekant? Skal ham danne duo med AK, så Festersen rykkes ned på en kant?
                    Håber hvis der er noget om det, at det er med henblik på at sende Bredebro videre og at vi så yderligere henter en stærk kant, for så er vi i hvert fald styrket i min bog

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af thesheep Se indlæg
                      Jeg har hørt fra en kilde der også vidste vi forlængede med Espen Ruud i stedet for at sælge at vi er i forhandlinger med Ronnie Schwartz
                      Hmmm.. Ved sgu ikke rigtig lige med ham.. Men vi må se. Mon ikke at Schwartz forhandler med flere klubber lige nu..

                      Men tak for rygtet

                      Comment


                        En rygtetråd med et rygte? Det var da noget nyt. Er nu lidt lunken ved Ronnie. Synes ikke han viste ret meget i Brøndby og Esbjerg.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                          Synes det vil være en lidt mystisk signing med mindre vi skiller os af med Bredebro. Vil han så være endnu en breddespiller? Udses han som ny venstrekant? Skal ham danne duo med AK, så Festersen rykkes ned på en kant?
                          Håber hvis der er noget om det, at det er med henblik på at sende Bredebro videre og at vi så yderligere henter en stærk kant, for så er vi i hvert fald styrket i min bog
                          Det kunne også være en mulighed at Schwartz slår enten AK eller Festersen af. Du ved; den ene har en kronisk rygskade, den anden har ikke været specielt god i 2016. Og Schwartz er alle dage en bedre spiller en "Bredebro".

                          Bare en tanke...

                          MvH ChrisOB
                          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                            Det kunne også være en mulighed at Schwartz slår enten AK eller Festersen af. Du ved; den ene har en kronisk rygskade, den anden har ikke været specielt god i 2016. Og Schwartz er alle dage en bedre spiller en "Bredebro".

                            Bare en tanke...

                            MvH ChrisOB
                            Det er ikke utænkeligt, men jeg ser ham ikke som den der klare forstærkning til start-11'eren som vi hungrer efter. Men det er da klart at holder AK's rygproblemer ved så vi har ham ude i tide og utide, så er det da klart at foretrække, at have et alternativ som er stærkere end Bredebro. Holder festersens sløje målform ved kan han også vippes af pinden og måske bruges andre steder på banen. Jeg kan se ræson i at hente ham, men jeg ser ham ikke som frelser på vores hold, og bliver han sidste indkøb så er det umiddelbart skuffende ifølge mig.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af thesheep Se indlæg
                              Jeg har hørt fra en kilde der også vidste vi forlængede med Espen Ruud i stedet for at sælge at vi er i forhandlinger med Ronnie Schwartz
                              Jeg håber din kilde har ret og at vi skriver med Ronnie Schwarrz. Jeg tror han vil kunne falde godt ind i Kents system og at han vil være et godt supplement til vores nuværende angribere.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af thesheep Se indlæg
                                Jeg har hørt fra en kilde der også vidste vi forlængede med Espen Ruud i stedet for at sælge at vi er i forhandlinger med Ronnie Schwartz
                                Hvis Kent kan få noget selvtillid tilbage i manden vil han da være en klar forstærkning i forhold til Mikkelsen, men det er jo længe siden han har vist noget der minder om målform.
                                Last edited by cykelmyggen; 13-08-2016, 13:24.

                                Comment

                                Working...
                                X